Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-03-29@06:31:39 GMT

اعتیاد مرد، انگیزه زن برای همسرکشی

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۵۵۶۱

اعتیاد مرد، انگیزه زن برای همسرکشی

رویداد۲۴ یک سال قبل مأموران پلیس استان تهران در جریان قتل مردی در خانه‌اش قرار گرفتند. همسر این مرد به نام منیژه قتل را گزارش کرده و گفته بود شوهرش در خانه کشته شده است. هرچند در ابتدا منیژه مدعی شد چیزی درباره قتل شوهرش نمی‌داند اما بعد اعتراف کرد که خودش مرتکب قتل شده است.

بعد از انتقال جسد به پزشکی قانونی، تحقیقات از منیژه شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این زن به مأموران گفت: به خاطر کینه‌ای که از شوهرم داشتم او را به قتل رساندم. من چاره دیگری نداشتم.

متهم گفت: من وقتی 11ساله بودم با شوهرم ازدواج کردم. او پسرعموی من بود و ما با تصمیم خانواده با هم ازدواج کردیم. یکی، دو سالی از زندگی ما گذشته بود که متوجه شدم شوهرم اعتیاد دارد. بسیار بدرفتار بود. خیلی من را کتک می‌زد.

با این حال چون بچه بودم و وحشت شدیدی داشتم چیزی به خانواده‌ام نمی‌گفتم. زندگی من به همین روال بود. شوهرم خیلی بدرفتاری می‌کرد و هرچه می‌گذشت اعتیادش شدیدتر می‌شد. او هم در آن زمان سن کمی داشت. شوهرم شش سال از من بزرگ‌تر بود.

ما نتوانستیم بچه‌دار شویم اما همچنان با هم زندگی می‌کردیم. هرسال که می‌گذشت شرایط از سال قبل بدتر بود. من بزرگ شده بودم و تحمل این شرایط برایم سخت بود. به شوهرم می‌گفتم نباید مواد بکشد. از اینکه همیشه در خانه مجبور بودم بساط موادکشیدن او را جمع کنم، بدم می‌آمد.

این زن در ادامه اعترافاتش گفت: ما دخترعمو و پسرعمو بودیم و من نمی‌توانستم از شوهرم جدا شوم. زندگی جهنمی داشتم. تا اینکه سال 85 شوهرم در یک درگیری در خیابان یک نفر را کشت. او بعد از این قتل فرار کرده بود.

بیشتر بخوانید: زنگ تلفن، قاتل را که داخل یخچال قایم شده بود لو داد

سه سال فراری بود و آن سه سال من تنها بودم. با اینکه شوهرم نبود و فکر می‌کردم زندگی برایم راحت‌تر خواهد بود اما فشارهای خانوادگی زیادی را تحمل می‌کردم تا اینکه شوهرم دستگیر شد. او را به زندان انداختند و اولیای دم هم درخواست قصاص کردند و حکم بر قصاص صادر شد اما قبل از اجرای حکم خانواد‌ه‌اش برای او رضایت گرفتند و در نهایت آزاد شد. وقتی شوهرم به خانه برگشت من هم باید با او زندگی می‌کردم و زندگی سخت من همچنان ادامه پیدا کرد.

بعد از اینکه از زندان آزاد شد وضعیت زندگی ما بدتر شد. اعتیادش شدیدتر شده بود. هر روز در خانه مواد می‌کشید، اوایل زندگی مشترکمان فقط تریاک می‌کشید اما بعد که مواد مختلف آمد، آنها را هم استفاده می‌کرد.

متهم درباره اینکه آیا برای ترک اعتیاد شوهرش کاری کرده بود، گفت: من حتی اجازه نداشتم از شوهرم پیش دیگران گلایه کنم، می‌گفتم نمی‌توانم زندگی کنم اما پدرم می‌گفت نمی‌شود طلاق بگیری. خودم هم می‌دانستم جدایی امکان‌پذیر نیست چون شوهرم پسرعموی من بود و طلاق‌گرفتن رابطه خانوادگی ما را به هم می‌زد به همین خاطر کسی هم به من کمک نمی‌کرد تا بتوانم طلاق بگیرم و به این شرایط سخت پایان بدهم.

متهم ادامه داد: من سال‌ها با شوهرم زندگی کردم، اما هیچ وقت نتوانستم به خاطر بدرفتاری‌هایی که با من می‌کرد، او را دوست داشته باشم. تا اینکه شب حادثه از بیرون به خانه آمدم و دیدم شوهرم باز بساط مواد را پهن کرده است.

عصبانی شدم؛ به او گفتم دیگر نمی‌توانم به این وضعیت ادامه دهم. اگر مواد را کنار نگذاری می‌روم، طلاق هم نمی‌گیرم اما می‌روم و دیگر به خانه برنمی‌گردم. او عصبانی شد، به سمت من هجوم آورد و کتکم زد. خیلی من را کتک زد. عصبانی بودم.

دیگر زندگی برایم بی‌معنا بود؛ من نمی‌توانستم به این وضعیت ادامه بدهم و پر از خشم و کینه بودم. از این ناراحت بودم که راه پس و پیش هم نداشتم. خانواده‌ام می‌دیدند که من زجر می‌کشم اما کمک نمی‌کردند. همه می‌دانستند پسرعمویم آدم شری است اما باز هم چیزی نمی‌گفتند.

آن شب که من را کتک زد پر از نفرت شدم. از شدت عصبانیت و خشم خوابم نبرد. نقشه قتل را کشیدم. چون فکر می‌کردم این تنها راه نجاتم از این وضعیت است. حتی به این فکر کردم که بعد از قتل ممکن است دستگیر شوم و هر اتفاق دیگری بیفتد اما تصمیم خود را گرفتم.

نیمه‌شب بود، با چاقو بالای سر همسرم رفتم و یک ضربه به او زدم و گفتم خسته‌ام کردی. از خواب پرید؛ با همه زورش به من حمله کرد و مرا دوباره کتک زد. دیگر نتوانستم تحمل کنم و ضربه بعدی را به گردنش زدم.

زن جوان در حالی ‌که گریه می‌کرد، گفت: اگر بگویم پشیمان هستم دروغ گفتم؛ من خیلی اذیت شدم؛ بیش از 35 سال بود زجر می‌کشیدم و زجرهایی که کشیدم من را به این روز انداخت.

این در حالی است که پزشکی قانونی اعلام کرد علت مرگ مقتول پارگی شریان اصلی بدن در ناحیه گردن بوده که منجر به خونریزی شدیدی در این ناحیه شده است. همچنین علت پارگی رگ گردن نیز اصابت جسم برنده اعلام شد.

وقتی پدر و مادر مقتول در بازپرسی حاضر شدند، اعلام کردند درخواست قصاص دارند و حاضر به گذشت نیستند.

به این ترتیب زن جوان به همراه مأموران در خانه حاضر شد و صحنه قتل را بازسازی کرد. با تکمیل تحقیقات متهم برای بیان آخرین دفاع در بازپرسی حاضر شد؛ او گفت: من از کرده خودم پشیمان نیستم؛ زندگی من با مرگ فرقی نداشت.

حالا هم که در زندان هستم با گذشته‌ تغییری ایجاد نشده است. با اینکه اولیای دم از اقوام من هستند و من می‌دانم اگر کسی به فکر من بود و به ظلمی که به من می‌شد، فکر می‌کرد قبل از این حادثه کاری انجام می‌داد اما درخواست دارم اگر برایشان امکان دارد من را ببخشند. من واقعا سختی زیادی می‌کشیدم.

بعد از گفته‌های متهم و با صدور کیفرخواست پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و زن جوان به زودی پای میز محاکمه می‌رود.

منبع: روزنامه شرق لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اخبار حوادث حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۵۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت هافبک مازنی پرسپولیس با شادی گل رونالدویی!

سعید صادقی با انگیزه بالا تمرینات پرسپولیس را پیگیری می کند

طرفداری | سعید صادقی، هافبک مازنی پرسپولیس، پس از یک روز غیبت، با انگیزه و انرژی بالایی در اولین تمرین سال جدید این تیم حاضر شد.

صادقی که در تمرین روز گذشته با اجازه کادرفنی و مدیر تیم غایب بود، در تمرین امروز با حرکات تکنیکی و گل زیبایی که به ثمر رساند، نظر هم‌تیمی‌هایش را جلب کرد.

او در بخشی از تمرین، در سمت چپ زمین بازی کرد و با یک کنترل توپ تماشایی و ضربه کات‌دار دقیق، دروازه حریف را باز کرد. صادقی پس از گل، شادی گل معروف کریستیانو رونالدو را اجرا کرد و مورد تشویق هم‌تیمی‌هایش قرار گرفت.

صادقی که در دو فصل اخیر یکی از ستاره‌های پرسپولیس بوده، در هفته‌های گذشته فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرده بود. او با انگیزه بالا، سال جدید و 10 بازی آینده را دنبال خواهد کرد و باید دید در ادامه چه نقشی در تیم اوسمار خواهد داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • بیم افزایش مصرف شیشه در کشور
  • اعتیاد به گوشی را با ابزارهای دیجیتال سلامت شکست دهید
  • اختلاف سلیقه‌ها نباید منجر به از بین رفتن انگیزه‌ها شود
  • انگیزه سرمربی ایرانی الشمال مقابل الاهلی
  • دستگیری یک گروگان‌گیر در شاهرود
  • بازگشت هافبک مازنی پرسپولیس با شادی گل رونالدویی!
  • فیلیپه نیستروم؛ ماجرای گدایی و اعتیاد قهرمان دوچرخه‌سواری جهان
  • ماجرای گدایی و اعتیاد قهرمان دوچرخه‌سواری جهان
  • ریشه بیشتر آسیب‌های اجتماعی در استان اعتیاد و مشکلات معیشتی است
  • انگیزه بالای وحید امیری در تمرینات پرسپولیس