Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، هانیه امانی رئیس گروه توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: پیرو‌دستور معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان برای برگزاری این طرح در استان برنامه ریزی کردیم و به هیات‌های زیر مجموعه و شهرستان‌ها ابلاغ شده است.

او با بیان اینکه تلاش می‌کنیم در اجرای این طرح در کشور پیشگام باشیم افزود: متاسفانه شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز خراسان رضوی محدودیت‌هایی را برای ورزش ایجاد کرده، برای پیشگیری از افسردگی در خانواده‌ها به ویژه جوانان و ایجاد شور و نشاط اجتماعی برنامه‌های ورزشی مجازی باید جایگزین فعالیت‌های قبلی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس گروه توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: در این طرح مسابقات آنلاین مجازی و فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی اجرا خواهد شد و به برندگان جوایزی تعلق می‌گیرد، تاکنون حدود ۱۰۰ برنامه توسط هیأت‌های ورزشی استان و ادارت ورزش جوانان شهرستان‌ها معرفی و اجرا شده است.

امانی بیان کرد: این طرح تا پایان شهریور ماه ادامه دارد، همچنین بعد از گذر از وضعیت قرمز برنامه‌های ورزشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اجرا خواهد شد.

او از اجرای طرح آوای ورزش در همسایگی خبر داد و تصریح کرد: این طرح در مجتمع‌های مسکونی با رعایت تمام موارد بهداشتی با حضور همسایه‌ها به صورت ورزش صبحگاهی و شامگاهی برگزار خواهد شد و به زودی جزییات اجرا را اعلام می‌شود.

اردیبهشت ماه سال جاری خراسان رضوی در طرح ملی ورزش در خانه مقام برتر کشور را کسب کرد.

انتهای پیام// م.ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش همگانی ورزش و جوانان پروتکل های بهداشتی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۵۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه ورزش همگانی در گرو افزایش تعامل و همکاری‌های بین بخشی

اسماعیل پهلوان معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: توسعه ورزش همگانی در گرو افزایش تعامل و همکاری‌های بین بخشی است.

او افزود: تمامی ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان نسبت به تدوین برنامه عملیاتی در ۲ بخش همگانی و روستایی بر اساس سرفصل‌های مورد انتظار، علی الخصوص برنامه‌هایی که به عنوان شاخص‌های محوری ارزیابی طرح شهید رجایی بوده اقدام کردند، اما توسعه ورزش همگانی در گرو افزایش همکاری بین بخشی و تعاملات بیشتر است.

پهلوان با بیان اینکه برای سال ۱۴۰۳ در حوزه ورزش همگانی برنامه‌های خوبی پیش رو خواهیم داشت، گفت: برنامه عملیاتی تدوینی منطبق بر شعار سال و برنامه ملی ورزش و مردم با تاکید بر ۴ اصل مردمی سازی، آزادسازی اماکن ورزشی، عدالت محوری و ارزان سازی ورزش پیگیری خواهد شد.

او افزود: در حوزه ورزش روستایی به مولفه‌های کمک به تجهیز و راه اندازی خانه‌های ورزش روستا و ایجاد زیرساخت‌های روستایی، فرهنگ سازی و تربیت نیروی انسانی و نیز جشنواره‌های فرهنگی ورزشی تاکید خواهیم داشت.

پهلوان گفت: در بخش ورزش همگانی نیز توسعه زیر ساخت‌ها و امکانات ورزشی به ویژه از طریق آزاد سازی اماکن ورزشی، سازماندهی رویداد‌ها و مسابقات ورزشی و نیز فرهنگ سازی و گسترش و ترویج ورزش همگانی در دستور کار خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • توسعه ورزش همگانی در گرو افزایش تعامل و همکاری‌های بین بخشی
  • گشایش سالن ورزشی شهدای روستای انارمرز جویبار
  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد
  • کدام خواننده رکورددار اجرای کنسرت در سال ۱۴۰۲ بود؟
  • نگاه به هیات‌های ورزشی و سمن ها برابر خواهد بود / تاکید بر حضور سمن ها در شوراهای تخصصی
  • برنامه های ورزش همگانی منطبق بر شعار سال پیگیری می شود
  • هوادار تهران در مسیر دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای
  • برگزاری بیش از ۱۰ هزار برنامه ورزش همگانی و روستایی در سال ۱۴۰۲