Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شهر: امروز در دومین جلسه هماهنگی «طرح توسعه شمالی خط 3 مترو تهران تا تجریش»، 9 گزینه برای انتخاب توسعه مسیر خط سه مطرح شد. همچنین به گفته مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه پیش بینی می‌شود که در صورت پیشرفت اداری و تأمین منابع مالی، عملیات اجرایی این پروژه در دی امسال آغاز شود.
به گزارش خبرنگار شهر، چهارشنبه 22 مرداد، دومین جلسه هماهنگی «طرح توسعه شمالی خط 3 مترو تهران تا تجریش» با حضور علی امام، مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و سید حمید موسوی، شهردار منطقه یک شهر تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی امام، مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه در گفتگو با شهر، درباره جلسه هماهنگی امروز با شهرداری منطقه یک به منظور طرح توسعه شمالی خط 3 مترو تهران تا تجریش، توضیح داد: ساخت خطوط انشعابی مترو جزو پروژه‌های اولویت دار و مورد تأکید شهردار و شورای اسلامی شهر تهران است. یکی از خطوط انشعابی، طرح «توسعه بخش شمالی خط 3 متر تهران تا تجریش» است.
او با بیان اینکه 45 روز گذشته، نخستین جلسه هماهنگی برای آغاز مقدمات پروژه با شهردار منطقه یک برگزار شد، افزود: در این جلسه تصمیم گرفته شد که کارگروه مشترکی برای پیشبرد پروژه به خصوص تأمین منابع مالی تشکیل شود. امکان اجرای این پروژه با بودجه محدود شهرداری وجود ندارد و به همین علت با استفاده از منابع مالی غیرنقد و ظرفیت‌های خوب منطقه یک می‌توان این پروژه را جلو برد.
امام با اشاره به برگزاری دومین جلسه هماهنگی طرح توسعه بخش شمالی خط 3 تا تجریش، بیان کرد: امروز با دستور سید حمید موسوی، شهردار منطقه یک مقرر شد که کارها تسریع بیشتری پیدا کند. همچنین اطلاعات موجود درباره ژئوفیزیک و شهرسازی منطقه برای انتخاب نهایی مسیر در اختیار مشاور پروژه قرار خواهد گرفت.
مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه با بیان اینکه مشاور پروژه امروز در جلسه هماهنگی 9 گزینه برای انتخاب مسیر مطرح کرد، یادآور شد: برای انتخاب دقیق و صحیح، باید اطلاعات بیشتری در اختیار مترو قرار گیرد که با دستور شهردار منطقه یک این امر نیز محقق می‌شود.
او در ادامه افزود: همچنین به منظور تسریع در پیشرفت کار، مقرر شد که هر یک هفته درمیان جلسه هماهنگی برگزار شود. پیش بینی می‌شود که در دی امسال کلنگ زنی پروژه انجام شود.
مدیرعامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه درباره هزینه ساخت این پروژه، بیان کرد: طول مسیر هر 9 گزینه، متفاوت است اما اگر طول مسیر 5 تا 6 کیلومتر باشد، پروژه حدود سه هزار و 500 میلیارد تومان تا 4 هزار میلیارد تومان به منابع مالی نیاز دارد.
خبرنگار: ملیکا هاشمی

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران راه آهن شهری تهران و حومه شهردار منطقه یک تهران تا تجریش جلسه هماهنگی برای انتخاب منابع مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۵۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های حوزه سلامت در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی شدند

ایاد بهادری منفرد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه با حضور وزیر بهداشت در دور دوم سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به استان سمنان دو طرح بهداشت و درمان افتتاح و کلنگ زنی شدند، ابراز داشت: مرکز جامع سلامت میغان افتتاح و عملیات اجرایی پایگاه سلامت فدک آغاز شد.

وی ضمن بیان اینکه مرکز جامع سلامت میغان با زیر بنای ۴۱۰ متر به دست وزیر بهداشت افتتاح شد، افزود: برای اجرای این پروژه ۸۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بابیان اینکه پایگاه سلامت فدک نیز با زیربنای یک هزار و ۵۰۰ متر مربع کلنگ زنی شد، ابراز داشت: اعتبار این طرح ۱۰۰ میلیارد ریال است.

بهادری منفرد ضمن بیان اینکه بازدید از بیمارستان امام حسین این شهر دیگر برنامه وزیر بهداشت بود، تصریح کرد: در این سفر توسعه فضای فیزیکی این دانشگاه با وزارت بهداشت پیگیری شده است.

وی بابیان اینکه وزیر بهداشت از مرکز غربالگری، تشخیص و درمان این بیمارستان نیز بازدید کرد، افزود: توسعه این مرکز نیز با وزارت بهداشت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

کد خبر 6082130

دیگر خبرها

  • کلنگ طرح توسعه ناحیه صنعتی روستای دهنه در شهرستان کلاله به زمین زده شد
  • طرح‌های حوزه سلامت در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی شدند
  • ۲ طرح بهداشت و درمان در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر مهاباد
  • احصای ۶ درخواست در نخستین جلسه کارگروه اقتصادی استانداری تهران
  • واکنش چمران به جوابیه سازمان شهرداری‌ ها؛ تأیید واگن‌ ها را به تأخیر نیندازید
  • نگرانی چمران برای دیرکرد واردات واگن مترو از چین | کاری کنید مردم متضرر نشوند
  • تأیید واگن‌ها را به تأخیر نیندازید
  • واکنش چمران به جوابیه سازمان شهرداری‌ها درباره واگن‌های مترو
  • واکنش چمران به جوابیه سازمان شهرداری‌ها برای ورود واگن‌های مترو