Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم امضای تفاهم‌نامه نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای با حضور محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی و حجت‌اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران برگزار شد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، در این مراسم محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی با  قدردانی از مساعدت بانک صادرات ایران در قبول مسئولیت به عنوان بانک عامل نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای، گفت: این حرکت از یک هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی دقیق تیمی برای برداشتن یک گام بلند و موثر دیگر در صنعت نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای در سال جهش تولید حکایت دارد که توسط بانک صادرات ایران و یک تولیدکننده با ارزش کشور عملیاتی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت اله صیدی، مدیر عامل بانک صادرات ایران در این مراسم گفت: در بحث توسعه اقتصادی، شاخص‌های فراوانی داریم که دو تا از کلیدی‌ترین آنها، یکی هزینه مبادله و دیگری، زیرساخت‌ها و شبکه حمل و نقل است.

وی افزود: این که کالای تولید شده، با چه قیمتی به دست مصرف کننده می رسد، شاخص مهمی است. اگر کالا با دو سه درصد هزینه، صرفنظر از سود به دست مصرف کننده رسید، از نظر وضعیت توسعه اقتصادی بهتر از آن است که همین کالا با 3 یا 4 درصد هزینه به دست مصرف کننده برسد؛ به طوری که امروز هزینه مبادله، یکی از مهمترین شاخص هاست.

صیدی، زیرساخت‌های حمل و نقل و شبکه حمل و نقل را شاخص دوم توسعه یافتگی توصیف کرد و ادامه داد: این شاخص، رابطه مستقیمی با هزینه مبادله دارد و می‌تواند به شدت آن را کاهش دهد‌.

مدیر عامل بانک صادرات ایران افزود: بانک صادرات ایران افتخار می کند که در این خصوص ماموریت ویژه‌ای داشته و امروز در ادامه توافق قبلی وارد مرحله بعدی می‌شویم و گام بلند دوم را بر می داریم.

صیدی ادامه داد: بانک صادرات ایران 50 هزار میلیارد ریال با بازپرداخت شش ساله به منظور نوسازی و جایگزینی ناوگان حمل و نقل جاده ای کشور اختصاص داده است که این موضوع  امروز در قالب امضای تفاهم نامه بین بانک صادرات ایران، وزارت راه و شهرسازی و شرکت ماموت مورد توافق قرار گرفت.

مدیرعامل بانک صادرات ایران افزود:  تسهیلات بانک صادرات ایران در  جهت خرید 2450  دستگاه انواع کامیون و تریلر با نرخ مصوب بانک مرکزی و در قبال ترهین کامیون‌های مورد خریداری و با بازپرداخت 72 ماهه پرداخت می‌شود.

 وی با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از صد هزار کامیون بالای 35 سال در کشور وجود دارد که در هر 100 کیلومتر پیمایش نزدیک به 60 لیتر گازوئیل مصرف می کنند، اضافه کرد: با توجه به وضعیت یاد شده نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای از طرف دولت محترم مورد پیگیری قرار گرفت و با اجرای تفاهم نامه حاضر 2450 دستگاه کامیون و تریلر جایگزین خواهد شد.

وی کاهش سهم حمل و نقل جاده‌ای با توجه به افزایش سهم حمل و نقل ریلی در برنامه ششم توسعه و به صرفه نبودن خروج کامیون فرسوده از چرخه فعالیت برای کامیون داران و همچنین افزایش نیافتن سهم حمل و نقل جاده‌ای در سال های اخیر را مبنای پرداخت تسهیلات جدید بانک صادرات ایران عنوان و اظهار امیدواری کرد که پرداخت این تسهیلات به عنوان بخشی از مسئولیت اجتماعی بانک‌ صادرات ایران بتواند به کاهش مخاطرات جاده‌ای و هزینه‌های سوخت و سلامت محیط زیست کمک کند.

مدیر عامل بانک صادرات ایران  افزود: سالانه حدود 2 میلیارد تن کالا از طریق کامیون وارد کشور و حدود 6 میلیارد و 228 میلیون تن کالا هم از طریق کامیون از ایران به دیگر کشورها صادر می‌شود که با توجه به اهمیت حجم مبادلات تجاری که از این طریق صورت می‌گیرد  اختصاص تسهیلات به خدمات حمل و نقل جاده‌ای و افزایش ضریب ایمنی و کیفیت این بخش از خدمات، پرداخت تسهیلات مورد تفاهم این بخش ضرورت دارد.

انتهای پیام/

R1012123/P/S1407,1431/CT12 واژه های کاربردی مرتبط بانک صادرات قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط بانک صادرات پربیننده‌ترین اخبار بازار ۱ قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۲۲|کاهش قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان شد ۲ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۲۲|افت ۱۲۰ دلاری قیمت فلز زرد در یک روز ۳ سقوط قیمت طلا پس از ناکامی در ثبت رکورد جدید ۴ قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌های بانکی امروز ۹۹/۰۵/۲۲|کاهش قیمت ارز در صرافی‌ها/ دلار ۲۱ هزار و ۸۰۰ تومان شد ۵ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۲۱| کاهش قیمت طلا به ۲۰۱۸ دلار ۶ فروش فوری نیسان ایکس تریل در بازار ۷ آغاز مرحله دوم فروش سهام عدالت در سامانه سعدی ۸ قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌های بانکی امروز ۹۹/۰۵/۲۱|افزایش قیمت ارز در صرافی‌ها/ دلار ۲۱ هزار و ۸۸۰ تومان شد مهمترین اخبار بازار قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۲۱|آخرین قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه ۱۱ میلیون تومان شد قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌های بانکی امروز ۹۹/۰۵/۲۱|افزایش قیمت ارز در صرافی‌ها/ دلار ۲۱ هزار و ۸۸۰ تومان شد راهکار ماهد، راهگشای ستاد کرونا برای محرم مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی تمدید شد مهمترین اخبار تسنیم روحانی: دولت علی‌رغم فشارهای آمریکا در بخش اقتصادی شکست نخواهد خورد / مقایسه شرایط صلح با شرایط جنگ خطاست عراق|نماینده پارلمان: دولت چاره‌ای جز اجرای مصوبه اخراج بیگانگان ندارد/ لزوم مقابله سریع با تحرکات نظامی آمریکا در نزدیکی فرودگاه بغداد سومین مرحله غربالگری کرونا در سراسر کشور کلید می‌خورد اردکانیان: فردا طرح آبرسانی به ۲۳هزار هکتار اراضی ایلام و کرمانشاه افتتاح می‌شود مصاحبه|کاظمی قمی: شاهد موج جدید ناآرامی‌‌ها در بیروت خواهیم بود/ لبنان با هوشیاری نصرالله از این مرحله عبور می‌کند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بانک صادرات بانک صادرات نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای عامل بانک صادرات ایران امروز ۹۹ ۰۵ ۲۱ صرافی ها قیمت دلار تومان شد قیمت طلا قیمت ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۵۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت رکورد جدید جابه جایی کالا توسط ناوگان حمل و نقل کردستان

تین نیوز

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان از جابه جایی ۹ میلیون تن کالا توسط ناوگان باری استان خبر داد و گفت: جابه جایی این میزان کالا با استفاده از بارنامه تمبرهای دولتی سابقه نداشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، فرزاد حسنی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۹ میلیون تن کالا در قالب ۵۶۰ هزار سفر باری از مبدأ کردستان به دیگر نقاط کشور جابه جا شد.

حسنی از رشد حدود ۳۰ درصد جا به جایی کالا در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن خبر داد و افزود: جابه جایی این میزان کالا با استفاده از بارنامه تمبرهای دولتی در استان سابقه نداشته و رکورد جدیدی به ثبت رسید.

وی تأکید کرد: این مهم با تلاش های صورت گرفته برای اولین بار اتفاق افتاد که با همکاری فعالین صنف حمل ونقل از جمله رانندگان میسر شده است.

حسنی، عمده کالاهای حمل شده را کالاهای معدنی، کشاورزی و مواد شیمیایی را اعلام کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان یادآور شد: در حال حاضر بیش از ۷۰ شرکت حمل و نقل کالا، حدود ۸ هزار دستگاه انواع ناوگان باری و ۱۵ هزار نفر راننده حرفه ای در استان فعالیت دارند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • قیمت سهام استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • ثبت رکورد جدید جابه جایی کالا توسط ناوگان حمل و نقل کردستان
  • حضور پررنگ مردم برای نوسازی بافت‌های فرسوده همزمان با پرداخت تسهیلات
  • خریداری ۵ هزار دستگاه کانتینر با سرمایه گذاری ۱۸ میلیون دلار
  • ۳۰۰ هزار تراکتور باید نوسازی شود
  • نیجریه از ایتالیا جنگنده می‌خرد
  • مدیرعامل بانک ملی ایران با آیات عظام و مراجع تقلید دیدار و گفت و گو کرد
  • پیش‌ بینی ۷۵ میلیارد تومان برای نوسازی ناوگان ماشین‌ آلات راهداری
  • کاهش صف تسهیلات نوسازی مسکن
  • شرایط ضامن وام بانوان بانک مهر ایران