Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی، با بیان اینکه خط تحریف باید شکسته شود و این توسط رسانه‌ها شکسته می‌شود، گفت: باید با روایت دست اول حرف اول را بزنیم و اجازه ندهیم معاندین توانمندی‌های کشور را تحریف کرده و کوچک جلوه دهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، رامین نظامی خواه رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی در جریان بازدید از دفتر خبرگزاری تسنیم استان، با اشاره به اینکه در کنار زحمات سایر مدافعین سلامت، زحمات جامعه رسانه کمتر دیده شد، اظهار داشت: معتقدم زحمات جامعه رسانه‌ای، از جنس مجاهدت است و اجر این مجاهدت را خداوند می‌دهد چراکه کسی برای شهرت بازی جان خود را به خطر نمی‌اندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کرونا یک موضوع مهم بود ولی موضوع مهمتر، تبعات آن در جامعه است، افزود: تبعات اقتصادی و مشکلات ناشی از آن باعث شد مردم گام کوچکی را برای مواسات و همدلی آغاز کنند که با پیام مقام معظم رهبری این گام‌های خرد به گام‌های بزرگتر تبدیل شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی، نقش رسانه‌ها در مبارزه با کرونا و رزمایش مواسات را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: رسانه‌ها با تبیین و تبلیغ همدلی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از دل بحران، ققنوس وار بلند شدن جامعه را نشان داد.

وی خاطر نشان کرد: رسانه‌ها حضور گروه‌های داوطلبانه در مبارزه با کرونا را پوشش دادند و رسانه‌ها رزمایش مواسات را که مردم خودشان راه انداختند، به خوبی نشان دادند و فراگیر کردند. برخی مطالب انتقادی در رسانه‌ها هم به این دلیل بود که مطالبه گر اتخاذ تصمیم درست بودند. اکنون نسبتاً وضعیت بهتری را شاهد هستیم و کاهش بستری کرونایی داریم که برای تداوم این روند نزولی و خروج از این بحران به رسانه‌ها نیاز داریم.

عظمت ملت ایران را نباید تحریف کرد / دنیا چاره ای جز پذیرش قدرت انقلاب اسلامی نداردهدف تحریف ایجاد شکاف بین حاکمیت و مردم استجریان «تحریف» به دنبال سیاه نمایی و وارونه نشان دادن وضعیت ایران استجریان تحریف به‌دنبال ایجاد موج ناامیدی در جامعه است

نظامی خواه با تاکید بر اینکه تسنیم در جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی نقش خود را به خوبی یافته است ابراز داشت: خبرگزاری تسنیم به درستی علاوه بر حوزه مکتوب، در حوزه ویدیو هم وارد شده و کارکرد مطلوب خود را یافته است چراکه اکنون «مدیا» نیاز روز مردم است و اثرگذاری بهتری دارد.

وی با بیتن اینکه خبرگزاری تسنیم در سر بزنگاه‌ها همواره مواضع خوبی داشته و امیدوارم مجموعه تسنیم این راه را با همت بیشتر ادامه دهد، افزود: ظرفیتی که تسنیم در شهرهای مختلف ایجاد کرده است، می‌تواند به امیدآفرینی و ایجاد فرصت از دل بحران‌ها کمک کند.

رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی، در ادامه با تاکید بر اینکه معتقدم «إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ يُسْراً» جامعه بعد از سختی به راحتی می‌رسد، تصریح کرد: اگر بتوانیم تدابیر درستی در بحران داشته باشیم، در پیچ‌های تاریخی با کمترین آسیب عبور می‌کنیم.

نظامی خواه با بیان اینکه خط تحریف باید شکسته شود و این توسط رسانه‌ها شکسته می‌شود، گفت: باید در جنگ رسانه‌ای با روایت دست اول حرف اول را بزنیم و اجازه ندهیم معاندین توانمندی‌های کشور را تحریف کرده و اقتدار ایران را کوچک جلوه دهند.

وی افزود: در جنگ رسانه‌ای اگر بتوانیم روایت دست اول را به مردم بدهیم، شایعات کمتر جای خود را می‌یابند و در برابر جنگ رسانه‌ای دشمن توفیقات بهتری می‌یابیم.

انتهای پیام/111/ ع

R7887/P1494/S6,47/CT1 بیشتر بخوانید... هدف تحریف ایجاد شکاف بین حاکمیت و مردم است آذربایجان‌شرقی|جریان «تحریف» به دنبال سیاه نمایی و وارونه نشان دادن وضعیت ایران است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... هدف تحریف ایجاد شکاف بین حاکمیت و مردم است آذربایجان‌شرقی|جریان «تحریف» به دنبال سیاه نمایی و وارونه نشان دادن وضعیت ایران است پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش ویدئویی| خواب سنگین ستاد کرونا و علوم پزشکی گیلان/ بازگشت بحران کووید-۱۹ به گیلان ۲ یکی از بزرگان طایفه‌ای سیستان و بلوچستان درگذشت ۳ جانشین فرمانده ناجا: برای برخورد با اراذل و اوباش جدیت داریم / اجرای طرح "نگهبان محله" برای برقراری نظم و امنیت ۴ گزارش ویدئویی|‌‌ سواحل مکران‌ بر مدار توسعه/ مهندسی توسعه ‌از بندر جاسک تا بندر چابهار/ ابرپروژه‌هایی که منطقه را آباد می‌کند ۵ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۶ میزان اثربخشی واکسن ویروس کرونا چه میزان خواهد بود؟ / آیا تزریق واکسن ایمنی دائمی ایجاد می‌کند؟ ۷ سومین مرحله غربالگری کرونا در سراسر کشور کلید می‌خورد ۸ سردار اشتری: از نظر بودجه ‌در فشار هستیم/ ‌اعتبارات‌ ‌نیروی انتظامی ‌کفاف کارها را نمی‌کند‌ مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی|‌‌ سواحل مکران‌ بر مدار توسعه/ مهندسی توسعه ‌از بندر جاسک تا بندر چابهار/ ابرپروژه‌هایی که منطقه را آباد می‌کند رئیس سازمان حفاظت ناجا: شاهد تهدیدات زیادی از سوی سرویس‌های بیگانه و ضدانقلاب در جامعه هستیم گزارش ویدئویی| واکاوی ماجرای دختر گمشده در ارتفاعات جهان‌نما / چرا جسد «سها رضانژاد» یک ماه بعد پیدا شد؟ سردار اشتری: زیرساخت‌های هوشمندسازی پلیس تا پایان سال تکمیل می‌شود مهمترین اخبار تسنیم روحانی: دولت علی‌رغم فشارهای آمریکا در بخش اقتصادی شکست نخواهد خورد / مقایسه شرایط صلح با شرایط جنگ خطاست عراق|نماینده پارلمان: دولت چاره‌ای جز اجرای مصوبه اخراج بیگانگان ندارد/ لزوم مقابله سریع با تحرکات نظامی آمریکا در نزدیکی فرودگاه بغداد سومین مرحله غربالگری کرونا در سراسر کشور کلید می‌خورد اردکانیان: فردا طرح آبرسانی به ۲۳هزار هکتار اراضی ایلام و کرمانشاه افتتاح می‌شود مصاحبه|کاظمی قمی: شاهد موج جدید ناآرامی‌‌ها در بیروت خواهیم بود/ لبنان با هوشیاری نصرالله از این مرحله عبور می‌کند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خبرگزاری تسنیم گزارش ویدئویی رسانه ای رسانه ها دست اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۵۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سردار تقی رضایار در ویژه برنامه اردیبهشت مقاومت و سالروز تأسیس سپاه که در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه برگزار شد، با اشاره به این مراسم به مناسبت سالروز تأسیس سپاه، شهادت سردار حجازی، سردار زاهدی و همرزمانش و آیت الله سلیمانی، نقطه مشترک تمامی اینها را تقدیر الهی دانست و اظهار داشت: کشور و مردم ایران اعتقادشان بر این است که یک رسالت جهانی دارند.

وی با بیان اینکه تعداد کشور‌های شیعه در ۵۶ کشور اسلامی در اقلیت است، خاطرنشان کرد:، اما اکنون مردم ایران به‌عنوان یک کشور شیعه جایگاه ممتازی را در بحث اعتقادی تفکر مهدوی و جهانی پیدا کرده و هدف امام راحل از انقلاب نه فقط مباحث عمرانی و رفاهی بلکه بیشتر مبنی بر این بوده که در یک نگاه راهبردی، انقلاب اسلامی یک مشیت راهبردی است که مشخص می‌کند مردم ایران در آخرالزمان در کدام سمت باشند.

این مسئول با اشاره به تألیف کتاب‌های متعدد دانشمندان غربی در حوزه آخرالزمان، چکیده آنها را در رابطه با پایان تاریخ در دنیا و درگیری دو اعتقاد، مکتب و فرهنگ برشمرد که یکی از آنها فرهنگ اسلامی و دیگری فرهنگ لیبرال دموکراسی است.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه خاستگاه بخش اسلامی کشور ایران است، گفت: دشمن از روز اول با پیروزی انقلاب اسلامی این امر را دریافت و عطف این دیدگاه تحمیل جنگ و تحریم و ترور به کشور ما در طی این چهل و اندی سال است.

سردار رضایار با اذعان بر اینکه امام راحل با این تفکر، بسیج را شکل داده است، با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه فتح الفتوح امام راحل پرورش جوانان خداجوی بسیجی بوده است، افزود: پرورش انسان‌ها برای آخر الزمان و تحول عمیق معنوی در نسلی که امام پرورش داده است، جبهه‌ای را در داخل کشور شکل داد که به تهدید‌ها و توطئه‌ها پاسخ داد و توسعه را به ارمغان آورد و در بحث عمق بخشی خارجی نیز، امروز کف خیابان کل دنیا هم‌راستای ما شده است.

وی با بیان اینکه در نبرد پایان تاریخ، یک طرف جبهه مسلمانان است که هسته مرکزی آن شیعیان ایران هستند، تصریح کرد: چشم امید محرومان و مستضعفان جهان به این نقطه و چشم امید از امام راحل به رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان کشور به تغییر ساختار سپاه پس از جنگ توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی و تشکیل نیروی قدس اشاره کرد و افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷، جمهوری اسلامی را در ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ شکل دادیم و در طی این چهل و اندی سال نگاه ما به اسلام یک نگاه تمدنی بوده است.

وی با اشاره به اینکه با این نگاه تمدنی به اسلام، جایگاه ما در دنیا به این عظمت رسیده است، گفت: در طوفان الاقصی ظرف چهار ساعت کاری کرده‌ایم که کل کشور‌های عربی در ۷۰ سال چنین نکردند؛ سنگ در دست جوانان فلسطینی به پهباد رسیده است، در ۱۶ رشته استراتژیک دنیا جزو باشگاه‌های دهگانه و پانزده‌گانه هستیم و با وجود مشکل معیشتی، اما در میان بیش از ۲۰۰ کشور دنیا در رتبه هفدهم قرار داریم.

سردار رضایار در رابطه با تکلیف اخرالزمانی و با بیان اینکه قله ما منویات حضرت امام ره و اکنون رهبر معظم انقلاب اسلامی است، بر اولویت تربیت انسانی تأکید و خاطرنشان کرد: وظیفه ما در بسیج، امت‌سازی برای امام است و ما پیشکسوتان باید به دنبال خواص امت باشیم و وظیفه دولت‌سازی نیز بر عهده بسیج اقشار است.

دیگر خبرها

  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • روایت رسانه‌های پاکستانی از دستاورد‌های اولین سفر رئیس جمهور به اسلام آباد
  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود /یک مورخ باید شجاع باشد و از پروپاگاندای رسانه‌ای نترسد
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم /در جلسه با نمایندگان و حدادعادل گفتم اجازه نمی دهم تولید ال ۹۰ را متوقف کنید
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • پوشش رسانه‌ای که قدرت «وعده صادق» را به رخ جهانیان کشید