Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-16@23:20:10 GMT

پنجاهمین سالگرد تاسیس باشگاه پاری سن ژرمن / ویدیو

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۵۷۱۵

‍‍‍‍‍‍

پنجاهمین سالگرد تاسیس باشگاه پاری سن ژرمن / ویدیو.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۵۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ام باپه: تصمیم من در مورد جدایی از پاری سن ژرمن عوض نمی‌شود

ام باپه تاکید کرد راه او و پاریسی ها در پایان فصل قطعا جدا می شود. ستاره فرانسوی آماده انتقال به رئال مادرید است.

دیدار برگشت بارسلونا و پاری سن ژرمن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۴-۱ پاریسی ها خاتمه یافت. شاگردان لوئیز انریکه در مجموع دو بازی رفت و برگشت با برتری ۶-۴ راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

به نقل‌ از اکیپ؛ کیلیان ام باپه پس از درخشش در این بازی تاکید کرد تصمیم او برای جدایی از پاری سن ژرمن عوض نخواهد شد. ام باپه گفت:

آیا باشگاه می تواند تصمیم من برای جدایی را عوض کند؟ خیر، خیر؛ هرگز. بر تن کردن پیراهن پاری سن ژرمن مایه غرور و افتخار من است چراکه خودم را یک پاریسی می دانم. رویای من فتح چمپیونزلیگ با این پیراهن است. امیدوارم به ومبلی برسیم و این جدایی پس از فتح ومبلی رقم بخورد.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها