Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@13:31:14 GMT

کرونا ظرف ۲۴ ساعت جان ۱۴ بیمار مبتلا به کرونا را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۵۷۳۰

کرونا ظرف ۲۴ ساعت جان ۱۴ بیمار مبتلا به کرونا را گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی شفیعی بعدازظهر چهارشنبه در نشست خبری به تشریح وضعیت شیوع کرونا در استان کرمان پرداخت و اظهار کرد: در حال حاضر تعداد موارد بستری قطعی مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان ۳۲۸ نفر است.

وی گفت: بر این اساس در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان ۲۰۵ نفر، حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ۲۰ نفر، حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ۴۷ نفر، حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم ۲۵ نفر و حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان ۳۱ نفر به دلیل ابتلای قطعی به کرونا بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شفیعی تعداد کل موارد بستری دارای تست مثبت کرونا در استان کرمان از ابتدا تاکنون را چهار هزار و ۸۷۵ مورد ذکر و تصریح کرد: ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۵۶ مورد جدید به دلیل ابتلاء به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان کرمان بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: موارد جدید شامل ۳۹ مورد از حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان و ۲ مورد از حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، چهار مورد از حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۶ مورد از حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و پنج مورد از حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان است.

وی تعداد فوتی‌های قطعی ابتلاء به کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته در استان کرمان را ۱۴ نفر شامل ذکر کرد و افزود: ظرف مدت گفته شده ۹ نفر از شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کرمان و یک نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و ۲ نفر حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۲ نفر حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان به دلیل ابتلاء به کرونا جان باخته‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: مجموع جانباختگان ابتلای قطعی به کووید ۱۹ از ابتدا تا کنون ۵۷۱ نفر است.

کد خبر 4997227

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی شفیعی دانشگاه علوم پزشکی کرمان ویروس کرونا ویروس کرونا روز خبرنگار شیراز بوشهر شیوع کرونا عید غدیر خم آمار کرونا ماه محرم محرم 99 گرگان شهرکرد کمک مومنانه قزوین ستاد ملی مقابله با کرونا مورد از حوزه دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۵۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غربالگری ۸۰۰ هزار نفر در اردبیل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در سال گذشته بیش از ۸۰۰ هزار نفر در استان اردبیل زیرپوشش غربالگری سلامت قرار گرفتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، به نقل از پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، علی محمدیان در مراسم تجلیل از فعالان عرصه سلامت در اردبیل اظهار کرد: هفته سلامت امسال با شعار سلامت خانواده محور توسعه جامعه برگزار می شود تا به این موضوع در نظام خانواده و اجتماع بها داده شود.

وی خاطرنشان کرد: 75 طرح عناصر موثر در حوزه سلامت مربوط به سایر بخش های خارج از دانشگاه علوم پزشکی است و ضرورت دارد در آگاهی بخشی به عموم مردم و ارتقای سلامت اقدامات و حرکت های موثری را شاهد باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بیان کرد: با توجه به اینکه نیروی انسانی اصلی ترین رکن توسعه است توجه به سلامت این نیروی انسانی با اهمیت به نظر می‌رسد و باید جلوی تولید بیماری های غیرواگیر که در جامعه آسیب هایی را به همراه دارد به حداقل برسد.

محمدیان از چاقی، مصرف بی‌رویه غذاهای فست فودی، مصرف دخانیات و بیماری های زمینه ای به عنوان عامل تهدیدکننده سلامت مردم جامعه یاد کرد و گفت: باید آگاهی مردم را در این حوزه ارتقا داده و به افزایش مولفه های سلامت و توجه به آن کمک کرد.

وی افزود: طرح غربالگری سلامت گروه های مختلف جامعه به ویژه گروه سنی 40 تا 60 سال مورد توجه است که سال گذشته بیش از 800 هزار نفر در استان تحت غربالگری سلامت اعم از فشار خون و دیابت قرار گرفتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تصریح کرد: همزمان با هفته سلامت شاهد افتتاح پایگاه جامع سلامت در شهر اردبیل و اهدای 11 دستگاه خودرو و آمبولانس به مراکز بهداشتی و درمانی استان هستیم که 24 میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

محمدیان ادامه داد: در شهرک مخابرات اردبیل پایگاه سلامت افتتاح و بیش از 10 هزار نفر از مردم این شهرک از خدمات حوزه بهداشت و درمان بهره مند شدند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • غربالگری ۸۰۰ هزار نفر در استان اردبیل
  • اعضای بانوی مرگ مغزی در مشهد به پنج بیمار زندگی بخشید
  • اعضای بانوی مرگ مغزی ساکن بجنورد به پنج بیمار زندگی بخشید
  • روزانه ۳ نفر در کهگیلویه و بویراحمد به سرطان مبتلا می شوند
  • غربالگری ۸۰۰ هزار نفر در اردبیل
  • احتمال آلوده بودن ساچمه‌های حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • انهدام تیم سقط جنین در کرمان
  • قدر دانی از خیرین سلامت در کرمان
  • افشای ابعاد جدید از انفجار تروریستی کرمان
  • زیرساخت‌های استان کرمان برای پذیرش بیماران خارجی ضعیف است