Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر اینکه رونق اقتصاد شهری، نیازمند بسترسازی برای حضور فعال بخش خصوصی است، گفت: به این منظور، بستر لازم برای مشارکت بخش خصوصی در احداث بازار‌های جدید میوه و تره بار فراهم شده است. تاریخ انتشار: 16:39 - 22 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۶۲۴۷

خبرگزاری میزان - بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ سید سعید راد با بیان اینکه حکمرانی خوب شهری از تعامل سازنده سه ضلع نهاد‌های عمومی، بخش خصوصی و جامعه مدنی به دست می‌آید، افزود: اولویت اصلی و نتیجه غایی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در توسعه کیفی و کمی خدماتی که ارائه می‌دهیم، رضایتمندی شهروندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به یک میلیون نوبت خرید روزانه در میادین میوه و تره بار و اختلاف قیمت ۳۰ تا ۴۰ درصدی محصولات در این مراکز نسبت به سطح شهر، اظهار کرد: ساخت بازار‌های جدید میوه و تره بار ضمن تامین مایحتاج روزانه شهروندان، برای مشارکت‌کنندگان بخش خصوصی نیز می‌تواند سود مناسبی به همراه داشته باشد.
راد با بیان اینکه اصلاح زنجیره تامین میوه و تره بار یک ضرورت است، تصریح کرد: با اصلاح فرآیند توزیع و کاهش فاصله تولید تا مصرف، می‌توانیم ضمن کاهش ضایعات و هدررفت محصولات، نقش موثرتری در کاهش قیمت میوه و تره بار ایفاء کنیم.

بیشتر بخوانید: قیمت چه میوه‌هایی در میادین میوه و تره بار ارزان شد؟

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر لزوم اصلاح الگوی مصرف شهروندان، خاطرنشان کرد: تغذیه سالم را می‌بایست به یک فرهنگ عمومی تبدیل کنیم تا مصرف درست و بهینه مواد سالم غذایی، ضمن تامین سلامت شهروندان، سهم بیشتری در کاهش هزینه خانوار‌های شهری داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: میوه و تره بار شهرداری تهران سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران میوه و تره بار بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۵۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سود فروش میوه برای فروشنده چقدر است؟

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: میزان افزایش قیمت برای عرضه کالا در فروشگاه‌ها و بازارهای میوه و تره‌بار در داخل شهر، ۳۰ درصد نسبت به فاکتور خرید عمده است.

به گزارش مشرق، محمدعلی اسفنانی، در راستای تشریح اقدامات و نظارت بر میادین میوه و تره‌بار، اظهار داشت: میزان افزایش قیمت برای عرضه کالا در فروشگاه‌ها و بازارهای میوه و تره‌بار در داخل شهر، ۳۰ درصد نسبت به فاکتور خرید از میادین اصلی میوه و تره‌بار برای خرید عمده کالاها است.

وی افزود: میزان سود در کالاهای دیگر بین ۱۲ تا ۱۵ درصد است. اما به دلیل سریع‌الفساد بودن میوه و تره‌بار، این سود ۳۰ درصدی لحاظ شده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • نحوه خرید آنلاین از میادین میوه و تره بار شهرداری تشریح شد | امکان بازگرداندن میوه و سبزیجات بی کیفیت
  • سود فروش میوه برای فروشنده چقدر است؟
  • برنامه جذب ۸۰ همت سرمایه بخش خصوصی توسط شهرداری تهران
  • سود فروش میوه و تره‌بار حداکثر ۳۰ درصد نسبت به فاکتور خرید است
  • قیمت پیاز در میادین میوه و تره بار کاهش یافت
  • کاهش قیمت برنج ایرانی از ۱۵۰ هزار تومان به ۸۰ هزار تومان
  • قیمت میوه در میادین تره بار
  • کاهش قیمت برنج ایرانی
  • اعلام قیمت انواع میوه در میادین و بازار‌های میوه و تره‌‌بار
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد