Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم‌های مطرح راه یافته به یک چهارم فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا که امسال به دلیل شیوع کرونا در پرتغال و به طور تک بازی برگزار می‌شود، از امروز (چهارشنبه) نبرد خود را برای فتح معتبرترین تورنمنت باشگاهی اروپا آغاز می کنند.

«آنتونیو کاستا» نخست وزیر پرتغال در این خصوص گفت که وی نومیدی کسانی را که نمی‌توانند در ورزشگاه‌ها حضور داشته باشند، درک می‌کند اما هر کسی که قصد رفتن به پرتغال را دارد چه برای تورنمنت، چه برای تعطیلات و یا هر دلیل دیگر، آغوش پرتغال روی آنان باز بوده و در این کشور در امنیت خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تورنمنت خاص که توسط اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) طراحی شده است، در دو ورزشگاه پایتخت از جمله ورزشگاه خوزه آلوالاده برگزار خواهد شد.

دیدارها به جای اینکه به طور معمول به شکل رفت و برگشت برگزار شود، در تک بازی تعیین تکلیف شده و در صورت نیاز وقت‌های اضافه و ضربات پنالتی برنده را مشخص خواهد کرد. دیدار فینال نیز ۲۳ آگوست برگزار خواهد شد.

کاستا در ادامه بیانیه خود اعلام کرد: میزبانی این تورنمنت برای ما افتخار بزرگی است. زیرا از یک سو تجلی ظرفیت فوق العاده پرتغال در سازماندهی تورنمنت بوده و از طرف دیگر نوعی قدردانی و به رسمیت شناختن پرتغال به عنوان امن‌ترین کشور برای میزبانی است.

پرتغال در مجموع ۵۲ هزار و ۹۴۵ مورد ابتلا و یک هزار و ۷۶۱ تلفات ناشی از ویروس کرونا گزارش کرده که در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی از جمله اسپانیا که در همسایگی این کشور وجود دارد، به مراتب کمتر است.

صنعت گردشگری پرتغال در سال ۲۰۱۸ حدود ۱۵ درصد از تولید ناخالص داخلی این کشور ا تشکیل داد.

برچسب‌ها اتحادیه فوتبال اروپا یوفا پرتغال لیگ قهرمانان اروپا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اتحادیه فوتبال اروپا یوفا پرتغال لیگ قهرمانان اروپا اتحادیه فوتبال اروپا یوفا پرتغال لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۵۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت

به گزارش همشهری آنلاین مسابقه دو تیم آلومینیوم اراکپرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می شود.پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

کد خبر 846788 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • میلان قهرمانی اروپا را از دست داد