Web Analytics Made Easy - Statcounter

وکیل سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت پرونده برانکو ایوانکوویچ در فیفا توضیحاتی ارائه کرد و از رد پیشنهاد سپاهان توسط این مربی کروات خبر داد. - اخبار ورزشی -

دارو بوشیچ وکیل برانکو ایوانکوویچ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیشنهاد باشگاه سپاهان به برانکو ایوانکوویچ در پی استعفای امیر قلعه‌نویی از سمت سرمربیگری این تیم اصفهانی گفت: بله، خبر پیشنهاد سپاهان به آقای برانکو صحت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها پیشنهاد سرمربیگری به برانکو دادند که او به خاطر پایبندی به قراردادی که با فدراسیون فوتبال عمان دارد، به این پیشنهاد پاسخ منفی داد. اینکه گفته شده است برانکو یا من برای مذاکره به ایران سفر خواهیم کرد، یا اینکه گفته شده است بلیت سفر و هتل هم برای ما رزرو شده، صحت ندارد. توجه داشته باشید که برانکو حتی حاضر به مذاکره با سپاهانی‌ها نشد و پاسخ منفی به پیشنهاد آنها داد.

وی در پاسخ به این پرسش که «اگر برانکو هدایت تیمی را برعهده نداشت، حاضر بود هدایت سپاهان که یکی از رقبای اصلی پرسپولیس هست را برعهده بگیرد؟»، اظهار داشت: سئوال زیرکانه‌ای پرسیدید، اما باید بگویم اگر برانکو سرمربی تیمی دیگر نبود، پیشنهاد سپاهان را بررسی می‌کرد چون به هر حال او یک مربی حرفه‌ای است و باید حرفه‌ای هم تصمیم‌گیری کند. اگر برانکو بخواهد روزی به ایران بازگردد، اولین گزینه او پرسپولیس خواهد بود، اما همان‌طور که گفتم او حرفه‌ای است و از دید من احتمال سرمربیگری تیمی دیگر در ایران را رد نمی‌کند، حالا می‌خواهد آن پیشنهاد از استقلال باشد یا از سپاهان.

مدیر برنامه‌های سرمربی پیشین پرسپولیس ادامه داد: زمانی که برانکو قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد، چند باشگاه ایرانی با پیشنهادهای خوب به دنبال استخدام او بودند، اما هیچ‌کدام تضمینی برای پرداخت به موقع دستمزدش را ندادند، از این رو برانکو آن پیشنهادات را رد کرد، چون نمی‌خواستیم مشکلاتی که در پرسپولیس برای او به وجود آمد، تکرار شود.

بوشیچ همچنین در مورد وضعیت پرونده شکایت برانکو و دستیارانش از باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: در حال حاضر پرونده در کمیته انضباطی فیفا در جریان است و باشگاه پرسپولیس تنها 30 درصد از مطالبات برانکو را پرداخته است. پرونده مارکو هم در فیفا بسته شد.

وکیل برانکو: پرداخت 60 درصد طلب برانکو دروغ است/ با عملی شدن مجازات فیفا مشکل پرسپولیس آغاز می‌شود

انتهای پیام/

R1015161/P/S1410,3,27/CT10 واژه های کاربردی مرتبط استقلال پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ بیشتر بخوانید... درخواست گل‌محمدی از مدیران پرسپولیس برای حفظ ترابی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... درخواست گل‌محمدی از مدیران پرسپولیس برای حفظ ترابی واژه های کاربردی مرتبط استقلال پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ جدی شدن انتقال مجید حسینی به سری A ۲ احتمال شکایت استقلالی‌ها از باشگاه پرسپولیس و پیروانی ۳ مطهری: از بازی با استقلال استقبال می‌کنیم/ ذهنیت مثبتی نسبت به داوری دربی داریم ۴ درخواست گل‌محمدی از مدیران پرسپولیس برای حفظ ترابی ۵ قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی| پرسپولیس میزبان استقلال شد، نفت مسجد سلیمان میهمان تراکتور ۶ سخنگوی سپاهان: چگونه در ۱۰ روز دو پنالتی اشتباه برای استقلال می‌گیرند؟/ عملکرد فنی تیم در نیم فصل دوم قابل قبول نیست ۷ ابراهیموویچ هواداران تیم ملی انگلیس را دست انداخت + عکس ۸ حضور امید ابراهیمی در تمرینات سایپا مهمترین اخبار ورزشی وکیل برانکو: او بدون تیم باشد پیشنهاد هر تیمی را بررسی می‌کند حتی استقلال/ برانکو حاضر به مذاکره با سپاهان نشد روشن: دلال‌ها در استقلال قرارداد کوتاه مدت می‌بندند تا هر سال پول دلالی بگیرند/ نیمکت این تیم باید قوی‌تر و سنگین‌تر شود تعویق مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برای برگزاری متمرکز بازی‌ها/ مینی تورنمنت‌ها از راه می‌رسند؟ نصرتی: پرسپولیس با اعتماد به نفس بیشتری به مصاف استقلال می‌رود/ دوست دارم فینالی تمام قرمز ببینم مهمترین اخبار تسنیم روحانی: دولت علی‌رغم فشارهای آمریکا در بخش اقتصادی شکست نخواهد خورد / مقایسه شرایط صلح با شرایط جنگ خطاست عراق|نماینده پارلمان: دولت چاره‌ای جز اجرای مصوبه اخراج بیگانگان ندارد/ لزوم مقابله سریع با تحرکات نظامی آمریکا در نزدیکی فرودگاه بغداد گزیده فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره «مقاومت» به سه زبان منتشر شد + فیلم سومین مرحله غربالگری کرونا در سراسر کشور کلید می‌خورد اردکانیان: فردا طرح آبرسانی به ۲۳هزار هکتار اراضی ایلام و کرمانشاه افتتاح می‌شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ استقلال پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ برانکو ایوانکوویچ وکیل برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۵۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!

بازیکن پیشین تیم فوتبال سپاهان بر این اعتقاد است که تیم تحت هدایت ژوزه مورایس حتی بدون سرمربی هم می‌تواند جزو سه تیم بالای جدول لیگ برتر باشد. - اخبار ورزشی -

احمد جمشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیت دو تیم استقلال و پرسپولیس که مدعیان اصلی قهرمانی در بیست‌وسومین دوره لیگ برتر هستند، اظهار داشت: پرسپولیس با تغییراتی که داشت روند مثبتی پیدا کرده است و از لحاظ فوتبالی و تاکتیکی در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد. آنها در چند پست حساس نیاز به جذب بازیکن داشتند که این کار انجام شد و حالا شرایطی مثل پایان فصل گذشته دارند.

سپاهان با شکار قو مدعی ماند/ ملوان فقط یک نیمه بازی کرد+جدول

 

هافبک سابق تیم‌های استقلال و سپاهان در ادامه افزود: شرایط روحی پرسپولیس به‌عنوان تیم تعقیب‌کننده بهتر از استقلال است، ولی تیمِ نکونام هم انسجام تیمی خوبی داشته و نسبت به حریفش یک امتیاز بیشتر دارد. شانس هر دو تیم برای قهرمانی یکسان است و تیمی قهرمان خواهد شد که با تمرکز بالا و کمترین اشتباه شش بازی پایانی را به پایان برساند.

هافبک پیشین تیم فوتبال سپاهان در مورد برد دیروز سپاهان برابر ملوان و اینکه آیا می‌توان تیم اصفهانی را در بین مدعیان قهرمانی قرار داد، تصریح کرد: در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و روی کاغذ و از لحاظ ریاضی سپاهان شانس دارد، ولی این تیم در فاصله شش هفته مانده به پایان مسابقات، هشت امتیاز با صدر جدول فاصله دارد و جبران این هشت امتیاز در شش بازی بسیار سخت است.

جمشیدیان در واکنش به اینکه گفته می‌شود باشگاه سپاهان می‌خواهد همکاری‌اش با ژوزه مورایس را در انتهای این فصل خاتمه دهد، گفت: شک نکنید ماندن این مربی ضربه بزرگی به سپاهان می‌زند. مورایس یک مربی پرهزینه است و عملکرد فوق‌العاده ضعیفی در سپاهان داشت. او باید تفاوت خودش را با مربیان درجه دو و سه نشان می‌داد که این اتفاق رخ نداد و معمولاً بهانه‌های مختلفی برای نتیجه نگرفتن آورد. سپاهان با همین مهره‌های گرانقیمت و تأثیرگذار، بدون سرمربی می‌تواند جزو سه تیم اول باشد و فکر می‌کنم که اگر رضا فتاحی سرمربی این تیم بود سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت.

صعود بدون مسابقه سپاهان در جام حذفی؟

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: حضور مورایس در ایران برای آنهایی خوب بود که از کنارش سود می‌بردند و شما دیدید که او در این دو سال خریدهای افتضاحی برای سپاهان انجام داد. اگر دقت کنید خریدهای استقلال خوزستان خیلی بهتر از خریدهای سپاهان بود. نکته دیگر در مورد سپاهان این است که مورایس در طول فصل در بعضی از بازی‌ها با بدرفتاری بازیکنان در زمین مواجه شد که حتی تصاویر آن در رسانه‌ها و صفحات مجازی هم پخش شد، ولی سرمربی سپاهان جرأت برخورد با بازیکنان را نداشت. سرمربی 100 میلیاردی در این دو سال کاری برای سپاهان انجام نداد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون تماشاگر!
  • بررسی فرایند واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس
  • پیشنهاد مشترک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!
  • صعود بدون مسابقه سپاهان در جام حذفی؟
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • بیرانوند فعلا نباید به ترکیب برگردد/ این مسابقه شاه کلید قهرمانی پرسپولیس است/ شماره علی پروین برازنده این بازیکن است
  • تیم منتخب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال