Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، حجت الاسلام و المسلیمن آل هاشم در جلسه ستاد پشتیبانی عزاداری محرم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مدافعان سلامت گفت: محرم و صفر فرصتی بسیار ارزشمند برای کمک به نیازمندان است و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در عزاداری‌ها و جهت دهی به نذورات و رزمایش کمک‌های مومنانه بسیار مطلوب است و حفظ سلامتی همنوعان وظیفه اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در مرحله اول رزمایش کمک‌های مومنانه ، شرایط سختی را اقشار آسیب پذیر تجربه می‌کردند، تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی رسالت خدمت رسانی را تسهیل کرد و همه نهاد‌ها و مردم با اعتقاد به آرمان‌های بلند خود به میدان کمک رسانی آمدند.

امام جمعه تبریز گفت: رزمایش مواسات تا پایان ریشه کنی کرونا دوام و قوام خواهد داشت و همان طور که رهبر معظم انقلاب هم تاکید داشتند عزاداری‌های ماه محرم و عرض ارادت‌ها به ساحت مقدس سید و سالار شهیدان باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی  از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا صورت پذیرد.

امام جمعه تبریز به نقش آفرینی صداوسیما در فرهنگ سازی و نهادینه کردن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اشاره کرد و گفت: رسانه ملی با تولید و پخش برنامه‌های مختلف، نذورات مردمی را به سمت رزمایش کمک‌های مومنانه سوق دهد.

ایران زاد دبیر ستاد پشتیبانی از مدافعان سلامت هم در این جلسه با بیان اینکه مناطق کم برخوردار در اولویت توزیع بسته‌های معیشتی و کمک‌های مومنانه قرار دارند گفت: با هماهنگی مسئولان بهداشتی استان ۲ میلیون عدد ماسک پارچه‌ای استاندارد و قابل شستشو به قیمت ۳۰۰ تومان در مناطق محروم توزیع خواهد شد.

در این جلسه شهردار تبریز، رئیس سازمان صمت استان و دیگر اعضای جلسه به بیان نکته نظرات خود پیرامون چگونگی تهیه و توزیع اقلام بهداشتی، مواد غذایی و همچنین نذورات ماه محرم در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا پرداختند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عزاداری محرم رزمایش کمک مومنانه امام جمعه تبریز رعایت دستورالعمل های بهداشتی کمک های مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۵۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب خبر جلسه اضطراری شورای‌عالی امنیت ملی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی، خبر منتشر شده برخی رسانه‌های خارجی درباره تشکیل جلسه اضطراری این شورا را تکذیب کرد.

صبح امروز برخی منابع محلی از شنیده شدن صدایی شبیه صدای انفجار در غرب شهر تبریز خبر داده‌اند.

اما آنگونه که از بررسی‌های اولیه برمی‌آید، هیچ‌گونه انفجاری در تبریز رخ نداده است و پدافند هوایی تبریز در پی مشاهده شی مشکوک اقدام به شلیک کرده است.

پدافند هوایی تبریز در محدوده وادی رحمت در شمال این شهر قرار دارد.

همچنین منابع خبری می‌گویند که صدای سه انفجار در حوالی پایگاه شکاری ارتش در شمال شرق اصفهان شنیده شده است.

گفته شده که پدافند در واکنش به یک شی که احتمال داده می‌شود ریزپرنده باشد فعال شده است.
 
همچنین گفته می‌شود که رادار ارتش از اهداف احتمالی بوده است و شیشه‌های چند ساختمان اداری در این محدوده شکسته شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز
  • تکذیب خبر جلسه اضطراری شورای‌عالی امنیت ملی
  • تصویر عزاداری زن فلسطینی، عکس خبری برگزیده سال شد
  • ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز
  • برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • برگزاری نخستین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • بازسازی انهار کشاورزی شهرستان فومن با بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار
  • سند ملی «سبک پوشش اسلامی‌ایرانی» تصویب شد
  • آیین تکیه خوانی، سنت عزاداری و علم کشی