Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا گفت: تشکل‌های اجتماعی در تقویت نشاط و امید نقش موثری دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا به‌ مناسبت روز تشکل‌ها و مشارکت اجتماعی گفت: حضور و اثرگذاری مردم در سطوح اجرایی و مدیریتی و استفاده از ظرفیت‌های علمی و تجربی آحاد جامعه موجب تقویت انسجام و هم‌افزایی اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تشکل‌های اجتماعی به‌عنوان حلقه مستحکمی جهت تعامل دولت با جامعه مدنی، شور، نشاط، امید و انگیزه مضاعفی برای حرکت در جهت تعالی کشور فراهم می‌کنند.

عباسی ادامه داد: نام‌گذاری ۲۲ مرداد ماه به نام روز تشکل‌ها و مشارکت‌ اجتماعی، نشان از اعتقاد دولت تدبیر و امید به نقش روشن و برجسته سازمان‌های مردم نهاد در تقویت پیوندهای اجتماعی، پیشبرد برنامه‌ها و دستیابی به رشد و توسعه است.

فرماندار اظهار داشت: ضمن گرامی‌داشت و تبریک این روز به تمامی فعالان اجتماعی، تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد، خیرین و فعالان این عرصه در شهرستان پیشوا، از فعالیت و تلاش‌های خالصانه آنان در شناسایی و همفکری جهت کاهش و رفع مسائل و معضلات منطقه قدردانی می‌کنم و امیدوارم با حضور هر‌چه بیشتر مردم و حمایت دستگاه‌ها بستر لازم برای توسعه و نقش‌آفرینی بیشتر سمن‌ها و مشارکت آنان در پیشبرد امور شهرستان فراهم گردد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرماندار پیشوا تشکل های اجتماعی تشکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۵۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران، گفت: مردم شهرستان اسلامشهر در امر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات رتبه برتر استان تهران را کسب کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر شامگاه چهارشنبه با حضور جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران و فرماندار و مسئولان اسلامشهری در دفتر فرماندار شهرستان برگزار شد.

مسعود اسماعیل بیگی در این جلسه با قدردانی از تلاش‌ها و پیگیری‌های فرماندار و اعضای ستاد شهرستان، اظهار داشت: اسلامشهر و یکی دیگر از شهرستان‌های استان، سال گذشته بیشترین نذورات را در امر بازسازی عتبات عالیات اهدا کردند که قابل تقدیر است.

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران با بیان اینکه موسس ستاد بازسازی عتبات عالیات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است و با همت این شهید والامقام اقدامات بسیاری توسط این ستاد در سال‌های گذشته صورت گرفته بیان کرد: در حال حاضر توسعه حرم حضرت سیدالشهدا(ع) در حال انجام است و مردم می‌توانند در این پروژه مشارکت داشته باشند. 

حسین حبیبی‌، فرماندار شهرستان اسلامشهر هم در این جلسه، گفت: با تلاش‌های رئیس و اعضای ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر و مشارکت اقشار مختلف مردم و خیرین شهرستان، سال گذشته تعهدی که برای کمک به ساخت صحن عقیله بنی هاشم(س) در کربلای معلی تعیین شده بود، به طور کامل محقق شد.

وی با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی در خصوص نحوه امکان مشارکت مردم در این امر مقدس، افزود: مردم اسلامشهر دلباخته و شیفته اهل بیت علیهم السلام هستند و بحمدالله سال گذشته با اقدامات تبلیغی خوبی که در قالب پویش «دعوت به بهشت» صورت گرفت، شاهد مشارکت قابل توجه مردم در زمینه کمک به بازسازی عتبات عالیات بودیم و امیدواریم این روند در سال جاری نیز تداوم یابد.

 در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام سراقی، رئیس ستاد بازسازی اسلامشهر به ارائه گزارشی از اقدامات این ستاد در سال گذشته جهت جمع‌آوری نذورات مردم شهرستان پرداخت. 

افزایش 32 درصدی اعزام زائران عتبات نسبت به سال گذشته

به گزارش تسنیم، مردم اسلامشهر برای مشارکت در عمل کوثرانه و صدقه فوق جاریه بازسازی عتبات عالیات مقدسه و صحن عقیله بنی هاشم (ع) و همراهی با پویش بزرگ دعوت به بهشت، می‌توانند مبالغ نذورات خود را به شماره حساب 011692374009 و یا شماره کارت 6037997599682441 بانک ملی به نام ستاد بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر واریز کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشارکت مردم توسعه سیستان و بلوچستان را شتاب می‌بخشد
  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است
  • مشارکت بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • مردم و تشکل‌های اجتماعی از «طرح نور» حمایت و پشتیبانی کرده‌اند
  • پویش مشهد مهربان مشارکتی مردمی برای احیای زندگی آسیب‌دیدگان
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • بیماری فردگرایی و افول جنبش دانشجویی
  • شهر خلاق، فرصتی برای مشارکت مردم