Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-20@00:50:42 GMT

کدام محورهای مواصلاتی مازندران مسدود می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۶۰۵۵

کدام محورهای مواصلاتی مازندران مسدود می‌شود؟

تین نیوز

رئیس پلیس راه استان مازندران از آغاز محدودیت های ترافیکی از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۲ مردادماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۵ مردادماه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد. 

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، علیرضا قدمی اظهار کرد: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت های ترافیکی از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۲ مردادماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۵ مردادماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۵ مردادماه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ قدمی با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۳ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۴ مردادماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۶ بعد از ظهر تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلرها از محور هراز عنوان کرد: تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۲ مرداد ماه و همچنین از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای پنج شنبه و جمعه ۲۳ و ۲۴ مردادماه از این محور ممنوع است .

قدمی اظهار داشت: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۳ بعد از ظهر تا ساعت ۲۲ روز جمعه ۲۴ مردادماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۵ بعد از ظهر تا ساعت ۲۲ همان روز در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه است.

سرهنگ قدمی یادآور شد: اجرای محدودیت های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد اجرای محدودیت ها لغو خواهد شد.

رئیس پلیس راه استان مازندران، در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از سفرهای غیر ضرور در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

 

حالا که اینجا هستید...

تین‌نیوز از مخاطبانش درخواست کوچک اما مهمی دارد. ما در پایگاه خبری صنعت حمل‌و‌نقل همواره سعی داشتیم جامع‌ترین اخبار، تحلیل‌ها و گزارش‌ها را مطابق با واقعیات و توجه به اصل بی‌طرفی رسانه تهیه و اطلاع‌رسانی کنیم. اما حوزه‌ی حمل‌و‌نقل بسیار گسترده است و پوشش دقیق و متمرکز همه‌ی آن کاری بس دشوار. بنابراین تصمیم براین گرفتیم که روی بخش‌هایی از این حوزه بیشتر تمرکز کنیم که اولویت و دغدغه اصلی مخاطبانمان است و مشکلات این حوزه‌ها را با فوریت بیشتری از مسئولان پیگیری کنیم. بنابراین پرسشنامه‌ای تهیه کردیم که اولویت شما در حوزه بزرگ حمل و نقل را مشخص می‌کند حال تنها قدمی که مانده این است که با پر کردن این پرسشنامه ما را در این مسیر یاری کنید. «راه روشن است.»؛ اگر شما راهنمای ما باشید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: محورهای مواصلاتی مازندران محورهای مواصلاتی پلیس راه استان بعد از ظهر وسایل نقلیه ظهر تا ساعت تردد انواع محدودیت ها ساعت ۶ صبح حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۶۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جزئیات ممنوعیت تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا سرهنگ "پیمان کرمی "اظهار کرد: این ممنوعیت تردد به سبب کاهش بار ترافیکی و بازگشت سفر به سمت کرج و تهران صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت تهران و کرج با اعلام ماموران پلیس راه در محل از ساعاتی دیگر به طور کامل یک طرفه می‌شود.

کرمی گفت: اکنون تردد از میدان امیرکبیر تا شهرستانک فقط برای افراد بومی میسر است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

نیمی از جاده کرج - چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر در استان البرز و مابقی در مازندران واقع شده است.

کد خبر 845613 برچسب‌ها خبر مهم فراجا

دیگر خبرها

  • اعلام جزئیات ممنوعیت تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران
  • تردد روان در تمام محورهای مواصلاتی کشور | محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده
  • تردد روان خودرو‌ها در جاده های مواصلاتی مازندران
  • ۲۱ محور مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان مسدود است
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در این محور شمالی
  • محدودیت‎های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی جنوب استان کرمان
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار