Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا دبیری ظهر چهارشنبه در ستاد عملیات محرم ۱۴۴۲ اظهار کرد: امیدواریم با همکاری، هم افزایی و تدبیر به تکلیف دینی خود در راستای حفظ سلامت مردم و برگزاری عزاداری سید الشهدا (ع) عمل کنیم.

مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه تأثیر منفی ویروس کرونا بر مناسبات اجتماعی و مناسک دینی بر هیچکس پوشیده نیست، بیان‌کرد: ما در ظاهر با دو امر متضاد رو به رو هستیم چون از طرفی مناسک‌های دینی در اجتماع عظمت می‌یابد و از طرف دیگر در راستای پیشگیری از ویروس کرونا باید از تجمع پرهیز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیری ادامه داد: باید در عزاداری و مناسک دینی الزام به رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته باشیم که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی روز عید قربان بر این موضوع تأکید کردند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در برگزاری مراسم ماه محرم، محور را دستورات ستاد ملی کرونا دانسته‌اند، گفت: ما از ابتدای شیوع کرونا مناسک دینی متعددی را پشت سر گذاشتیم که نمونه موفق آن مربوط به شب‌های قدر ماه مبارک رمضان است.

مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در زمان برگزاری مراسم شب قدر نیز ما در اوج شیوع ویروس کرونا بودیم ولی با رعایت مسائل بهداشتی مخاطرات در این زمینه بسیار به حدأقل رسید و در حقیقت مدیریت شد.

دبیری با اشاره به اینکه متأسفانه کادر درمان نیز در مواردی گرفتار این ویروس شده‌اند، بیان‌کرد: باید به این نکته دقت کنیم که اگر میزان مبتلایان به کرونا افزایش یابد، ظرفیت‌های درمانی کشور و استان دیگر پاسخگو نخواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه هر تصمیمی که می‌گیریم باید تأثیر آن بر سلامت مردم را مد نظر قرار دهیم، گفت: دستورالعمل تدوین شده برای برگزاری مراسم محرم بر اساس توصیه‌های رهبر معظم انقلاب نقشه راه است.

مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری خراسان‌جنوبی با بیان اینکه قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا جز با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی محقق نمی‌شود، اظهار کرد: همه ما پای منابر و روضه‌های امام حسین (ع) بزرگ شده‌ایم ولی امسال با توجه به شرایط ویژه جامعه دقت در حفظ سلامت جامعه را پیش از گذشته داشته باشیم.

دبیری یادآور شد: بر رعایت پروتکل‌های تدوین شده در نقاط مختلف نیز نظارت جدی صورت خواهد گرفت.

کد خبر 4997122

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خراسان جنوبی ماه محرم پروتکل های بهداشتی بیرجند محرم 99 ویروس کرونا روز خبرنگار شیراز بوشهر شیوع کرونا عید غدیر خم آمار کرونا محرم 99 ماه محرم گرگان شهرکرد کمک مومنانه قزوین بیرجند ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۶۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرم در اهواز به دنبال رکورد ساکت الهامی!

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه روند مس رفسنجان با محرم نویدکیا قابل قبول بوده و این تیم در 8 مسابقه‌ لیگ برتری که با سرمربی جدید حضور یافته، شکستی را تجربه نکرده، اما عملکرد امتیازی تیم نویدکیا در مقایسه با ساکت الهامی در 8 هفته ابتدایی لیگ برتر چندان تفاوتی نداشته است.

مس رفسنجان که نیم فصل اول را با ساکت الهامی پشت سر گذاشت، با وجود شروع بدی که داشت اما در ادامه بهتر شد و توانست چند پیروزی متوالی را نیز به دست بیاورد.

مس با هدایت الهامی در پایان هفته هشتم لیگ برتر 3 پیروزی مقابل آلومینیوم اراک، ذوب‌آهن اصفهان و پیکان تهران و 2 تساوی در برابر هوادار تهران و نساجی مازندران کسب کرد و 11 امتیازی بود. جالب اینکه نارنجی‌پوشان حالا با هدایت نویدکیا در 8 بازی ابتدایی نیم فصل دوم 2 پیروزی و 6 تساوی داشتند و 12 امتیاز گرفته‌اند.

به عبارت بهتر از نظر کسب امتیاز مس رفسنجان در 8 هفته ابتدایی مسابقات با هدایت الهامی و نویدکیا تفاوت زیادی نداشته و حتی تیم الهامی با وجود اینکه یک امتیاز کمتر کسب کرد، یک برد بیشتر به دست آورد. ضمن اینکه نویدکیا روی نیمکت مس هنوز بردی در داخل خانه مقابل حریفان کسب نکرده و دو پیروزی او در قائمشهر مقابل نساجی و در اراک مقابل آلومینیوم بوده است.

نکته قابل توجه اینکه تیم تحت هدایت ساکت الهامی در هفته نهم لیگ برتر هم موفق شد فولاد خوزستان را شکست بدهد و در پایان این هفته 14 امتیاز داشت. حالا محرم نویدکیا امیدوار است که در اهواز مقابل فولاد در دور برگشت به برد برسد و از رکوردی که ساکت الهامی به جا گذاشت، عبور کند. هرچند که حریف روز جمعه نارنجی‌پوشان هم تیم قدرتمندی است و در خانه خود برای بهبود شرایطش در جدول تلاش خواهد کرد.

باید دید مس رفسنجان در اهواز چه کاری را از پیش خواهد برد و می‌تواند با برد مقابل فولاد همچنان از نظر امتیازی از تیم نیم فصل اول با هدایت الهامی پیش باشد، یا اینکه اتفاقات دیگری رخ می‌دهد.

دیگر خبرها

  • سند نقشه راهبردی صنعتی تا ۱۵ اردیبهشت راهی دولت می‌شود
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز
  • ◄ معرفی کتاب پروتکلهای دانشوران صهیون(برنامه عمل صهیونیسم جهانی)
  • اعزام بیش ۳ هزار یزدی به سرزمین وحی
  • اعزام بیش سه هزار یزدی به سرزمین وحی
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در لاهیجان
  • «کاندیدای مستعفی» گزینه دبیری فدراسیون والیبال
  • برگزاری همایش بین المللی پیر غلامان در محرم
  • حجاب و عفاف یک مبنای دینی، قانونی و همگانی است
  • محرم در اهواز به دنبال رکورد ساکت الهامی!