Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، آئین بزرگداشت حمید منوچهری و رونمایی از پوستر «۷۸ سالگی» مستند پرتره این پیشکسوت عرصه دوبله سه‌شنبه ۲۱ مرداد در شبکه مستند برگزار شد.  

مراسم رونمایی از پوستر «۷۸ سالگی» جدیدترین اثر از مجموعه مستندهای پیشکسوتان صدا و دوبله به دلیل شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از انتقال این ویروس بدون حضور هنرمندان و هنردوستان و با حضور محسن یزدی مدیر شبکه مستند، حمید منوچهری هنرمند پیشکسوت، وحید منوچهری دوبلور، ابوالقاسم ناصری مدیر تولید شبکه و ابوالفضل توکلی تهیه‌کننده و کارگردان مستند در این شبکه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم محسن یزدی مدیر شبکه مستند سیما گفت: امیدوارم که بعد از پایان کرونا بتوانیم مراسمی در شان شما برگزار کنیم. وقتی مردم صدای کسی را می‌شنوند به او علاقه‌مند می‌شوند؛ شما به‌جز صدایتان که بارها از طریق رادیو و دوبله‌ها به گوش مردم رسیده تصویرتان نیز برای مردم آشناست و شما را دوست دارند. ساخت مستندهای پیشکسوتان برای ما هم آورده خوبی دارد.

وی ادامه داد: پرداختن به پیشکسوتان عرصه دوبله از اهمیت زیادی برخوردار است و امیدوارم که بتوانیم چنین مستندهایی را برای همه عزیزان تولید کنیم که در تاریخ می‌ماند. دلمان می‌سوزد که از خیلی از هنرمندان عرصه صدا مستند نداریم. البته بعضی از دوستان هم نمی‌پسندند که جلوی دوربین بیایند و خیلی دوست ندارند رسانه‌ای شوند. شما پیشکسوتان فقط متعلق به خودتان نیستید و بخشی از تاریخ هنر کشور هستید. دوست داریم این کار را ادامه بدهیم و قسمت‌های جدیدی از این مستندها به همت آقای توکلی و ناصری تولید شود.

یزدی افزود: اکنون در شروع فصل دوم این مجموعه مستندها هستیم و ان شاءالله این روند ادامه خواهد داشت. صحبت با چنین پیشکسوت‌هایی همانند آقای منوچهری برای مردم بسیار جذاب است. صاحبان اصلی رادیو و تلویزیون شماها هستید و برای پرداخت به بسیاری از کارها باید سراغ شما بیاییم چراکه در این حوزه سال‌ها کار کردید، خاکش را خوردید و مردم هم شما را دوست دارند.

در ادامه حمید منوچهری با اشاره به لزوم ساخت مستند از پیشکسوتان صداوسیما گفت: اگر کار خوبی شده است من کاری نکردم و ماحصل زحمات آقای توکلی است. خوشحالم که مدیریت جدید شبکه مستند به چنین مستندهایی توجه دارد. خیلی خوب است که یادی از قدیمی‌ترهای صداوسیما کنیم. هر کاری انجام دهیم برای سازمان است و یکی از اعضای صداوسیما در آن معرفی می‌شود.

وی بیان کرد: آقای یزدی، شما در طول این سال‌ها هر جا که بودید نشان دادید درست، خوب و حرفه‌ای هستید که به اینجا رسیدید. من با تمام وجود در اختیار شما هستم و هرکدام از دوستان دوبلور که دوست داشته باشد را برای ساخت قسمت‌های بعدی مستند می‌آورم.

این هنرمند پیشکسوت درباره روند ساخت مستند پرتره «۷۸ سالگی» هم گفت: بیش از یک ماه در خدمت آقای توکلی بودیم که به کارش بسیار علاقه‌مند است و از کنار بسیاری از جزئیات به‌راحتی نمی‌گذشت تا کار برای مردم زیبا باشد. آرزو می‌کنم که این مستند برای مردم هم جای دیدن داشته باشد و مطمئنم این‌گونه خواهد بود.

توکلی نیز با اشاره به تعدادی از آثار حمید منوچهری یادآور شد: مردم عموماً صدای وی را در انیمیشن کارگاه گجت و نقش آقای رئیس می‌شناسند اما منوچهری به‌عنوان مدیر دوبلاژ کارهای بسیار خوبی انجام داده که «حرفه خانوادگی» یکی از بهترین کارهای وی در این زمینه به شمار می‌رود.

کد خبر 4997197 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه مستند سیما حمید منوچهری محسن یزدی فیلم کوتاه ویروس کرونا برنامه تلویزیونی موسیقی ایرانی تئاتر ایران کنسرت آنلاین شبکه پنج سیما خسرو سینایی فیلم سینمایی رادیو نمایش سازمان سینمایی موسیقی نواحی آلبوم موسیقی حمید منوچهری شبکه مستند برای مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۶۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ میلیارد تومان هزینه شب عید تلویزیون

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محسن سهرابی فعال رسانه‌ای با انتشار پستی در شبکه ایکس نوشت: ‏۴۰ تا ۵۰ میلیارد تومان هزینه ‎فروغی و ‎جبلی برای حضور ‎سلبریتی ها در برنامه شب عید شبکه ۳

داویدز: ۴.۲ میلیارد
حامد بهداد: ۱ میلیارد
مهدی طارمی: ۱ میلیارد
سعید عزت الهی: ۸۰۰ میلیون
علی پروین: ۷۰۰ میلیون
علی قلی زاده: ۵۰۰ میلیون
محمد محبی: ۴۵۰ میلیون

هزینه‌های شب عید تلویزیون در چند روز گذشته به یک مسئله رسانه‌ای تبدیل شده است.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888104

دیگر خبرها

  • مستند «متخصصان فرار بزرگ» از شبکه فراتر 
  • تجلیل از پیشکسوتان و فعالان تئاتر یزد در آیین روز ملی هنرهای نمایشی
  • اخبار کوتاه ۸ فروردین
  • مستند «زمین» از شبکه چهار
  • از تکذیب مهاجرت جواد قارایی تا تغییر ساختار «سیما فیلم»
  • مردم، صاحبان حق در جهت تحقق شعار سال تمام توان خود را به کار گیرند
  • (تصاویر) حمید رسایی خوشنویسی خود را به رخ کشید!
  • ۴۰ میلیارد تومان هزینه شب عید تلویزیون
  • بازگشت پیشکسوت‌ها با دوبله فیلم و سریال نوروزی به تلویزیون
  • پخش مستندی از «نوروزنامه» خیام در رادیو فرهنگ