Web Analytics Made Easy - Statcounter

کامیل کریمیان روز چهارشنبه در جلسه ستاد کرونا با بیان اینکه مردم در مراجعه به ادارات، دفاتر خدمتی و بانک ها حتما از ماسک استفاده کنند، اظهار داشت: افرادی که هم ماسک ندارند به خوبی هدایت و راهنمایی شوند زیرا نباید بیماری کرونا، دستاویزی برای عدم تکریم ارباب رجوع شود.

وی با اشاره به اینکه مکانیسم توزیع بسته‌های معیشتی بین اقشار ضعیف به دلیل شیوع کرونا باید در تجمع‌ها تغیر کند، افزود: برگزاری مراسم عروسی و عزا، کماکان ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمیان خطاب به رییس صنعت، معدن و تجارت سقز گفت: در ارتباط با در اختیار قرار دادن تسهیلات کرونا به کسب و کارهای زیان دیده بیشتر تلاش و این اداره، اصناف و مرکز بهداشت و درمان، بازرسی ها در بازار را برای تذکر و یادآوری نکات بهداشتی تشدید کنند.

فرماندار ویژه سقز با اشاره به راه اندازی دانشکده پرستاری در آینده نزدیک بیان کرد: این اقدام، نوید بخش تربیت نیروی متخصص بومی در حوزه پزشکی و پیراپزشکی است.

سقز 2 پیک کرونا را با شرایط اوج بحران و شدت بیماری تجربه کرد

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سقز هم با اشاره به اینکه آمار مراجعه کنندگان به مراکز درمانی بسیار کاهش یافته است، گفت: سقز 2 پیک کرونا را با شرایط اوج بحران و شدت بیماری تجربه کرد.

انور بهرامی در ارتباط با بیمارستان شفا هم گفت: بخش کودکان، اورژانس، داخلی و آی سی یو، فعال شده اند و تاکنون ۱۰۳ نفر نیرو در این مرکز جذب شده است.

رییس اداره ورزش و جوانان سقز هم با اشاره به فعالیت مجدد ۱۸ رشته ورزشی بیان کرد: فقط رشته های فوتسال، فوتبال، تنیس روی میز و اسکیت با استقبال ورزشکاران مواجه شده اند.

فرزاد خاکی اضافه کرد: باشگاه های خصوصی هم با یک سوم ظرفیت کار می کنند و استقبال مناسبی از فعالیت مجدد آنها نشده است.

در این جلسه، همچنین پیرامون کاهش محدودیت ها در پارک مولوی کُرد، برگزاری نماز جمعه در یکی از مصلاها و تشدید نظارت مسوولان مربوطه در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی بحث و بررسی شد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا سقز بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سقز بهداشت و سلامت ویروس کرونا سقز بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۶۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارکنان آزمایشگاه مرکز بهداشت مهریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، به مناسبت روز آزمایشگاه، مدیر شبکه بهداشت و درمان مهریز با حضور در آزمایشگاه مرکز بهداشت از کارکنان زحمتکش این مرکز با اهدای شاخه گل قدردانی کرد.

مختاری گفت: تلاشگران علوم آزمایشگاهی با تشخیص به موقع عوامل بیماری زا و با فداکاری و گذشت، سلامت و آسایش خود را در راه اعتلای ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و سلامت جامعه صرف کرده اند. 

وی افزود: توجه به نقش و اهمیت دادن به جایگاه فعالان آزمایشگاهی در پیشبرد اهداف نظام سلامت و ارتقای خدمات این حوزه بسیار موثر و اثربخش است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهریز اظهار داشت: بدون شک روز آزمایشگاه، روز سپاس از جان‌ها و اندیشه‌های والایی است که در پویایی نظام سلامت خالصانه تلاش می‌کنند و جامعه بزرگ آزمایشگاهیان، دیده بانان گمنام عرصه‌های سلامت کشور هستند که در راه اعتلای سلامت جامعه همواره می‌کوشند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از کارکنان آزمایشگاه مرکز بهداشت مهریز
  • برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • کسب رتبه اول دادگستری ایلام در کاهش موجودی پرونده و تکریم ارباب رجوع
  • برگزاری جشنواره بهداشت دهان و دندان در برخوار
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • اوکراین عملیات ایران را دستاویز درخواست برای تسلیحات قرار داد
  • افتتاح مرکز بهداشت شهرستان زارچ
  • گفت و شنود/ مگه کوری؟!
  • پیگیر رفع مشکلات نسخه‌نویسی الکترونیکی در سراوان هستیم