Web Analytics Made Easy - Statcounter

خدایی‌راد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری قرچک به همراه طباطبایی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان به منظور بررسی نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا توسط مردم و مسئولان از سطح شهر بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ معاون فرماندار در حاشیه این بازدید اظهار داشت: با بررسی‌های صورت گرفته کارشناسان امر و نیز طی بازدیدهای امروز مشاهده شد که بانک‌ها آلوده ترین نقاط در انتقال بیماری کووید ۱۹ هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حدود ۸۰ درصد مردم در بانک‌ها و برخی مراکز خدمات عمومی از ماسک استفاده می کنند که جای امیدواری و تقدیر و تشکر دارد.

خدایی راد بیان داشت: در مراکز خرید مثل خیابان محمدآباد به لحاظ نگرش مردم نسبت به موضوع خرید و برخی جنبه های تفریحی آن، رعایت پروتکل‌ها ضعیف مشاهده شد و کمتر از ۵۰ درصد شهروندان از ماسک استفاده کرده بودند. معاون فرماندار عنوان کرد: مغازه داران اغلب بدون ماسک بودند که نیازمند توجه اصناف و اتحادیه ها و بخصوص خود مالکین و مغازه داران است.

وی افزود: مسئله مهم در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ۱۰ الی ۳۰ درصد افرادی هستند که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند. لزوم پاسخگو کردن این افراد ضروری است.

این مسئول تاکید کرد: نیازمند افزایش حساسیت‌های اجتماعی در خصوص این بیماری و شیوه های رفتار شهروندان جامعه هستیم، برای کنترل بیماری می‌بایست یک نگرانی سالم از سلامتی خود و اطرافیان و شهروندان در جامعه وجود داشته باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مسئولان معاون فرماندار قرچک پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۶۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی

الهی راد در ابتدای این سفر با فرماندار شهرستان دیدار و به ارائه گزارش عملکرد خدمات امداد در این شهرستان پرداخت.‌ وی ضمن بازدید از روند خدمت رسانی به مددجویان در شهرستان راز وغلامان از دو مرکز نیکوکاری، چند طرح اشتغال در شهرستان  و از منزل یک خانواده یتیم نیز بازدید که مساعدت موردی و پیگیری طرح ساخت مسکن برای این خانواده انجام گرفت.‌    اهم اقدامات انجام گرفته در شهرستان: حمایت از دو هزار و ۷۴۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۶ هزار و ۱۸۴ نفر.  توزیع ۱۱۶ سری جهیزیه بین نوعروسان در شهرستان. توزیع ۱۹۷ عدد لوازم ضروری زندگی. ایجاد ۳۱۱ نفر فرصت شغلی برای مددجویان با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد تومان. احداث ۲۸۹ واحد مسکن از محل تفاهم‌نامه‌ها. گفتنی است؛ برون سپاری امورات کمک به نیازمندان به مردم توسط مراکز نیکوکاری از اهداف تاسیس این مراکز است و از طریق این مراکز توسط مردم نیازمندان شناسایی و به آنها کمک خواهد شد. در شهرستان راز و غلامان ۸ مرکز نیکوکاری فعال هستند ./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • وزیر کشور: اساس طرح نور اصلاح با تذکر است / مأموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • اساس طرح نور اصلاح با تذکر است/ ماموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • بازدید فرماندار سرباز از خسارات بارندگی و سیل از راه‌های روستایی
  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • ۴۰ درصد معادن نیشابور فعال است
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • مهلت یک هفته‌ای فرماندار میاندوآب برای جمع‌آوری سدمعبر
  • سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک