Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارتش با اشاره به خدمات‌رسانی دو سوم بیمارستان‌های آجا به بیماران کرونایی، از تقدیم چهار شهید مدافع سلامت و درگذشت ۱۶ تن بر اثر ابتلا به کرونا در سطح ارتش خبر داد. تاریخ انتشار: 17:23 - 22 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۶۲۵۳

خبرگزاری میزان - بنا بر اعلام روابط عمومی ارتش، امیر دریادار دوم پزشک «مصطفی مداح» معاون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارتش در مراسم بازدید معاون هماهنگ‌کننده ارتش از بخش‌های نوین دانشگاه علوم پزشکی آجا با اشاره به تلاش مجموعه درمانی ارتش در حوزه پیشگیری و درمان بیماری کرونا، اظهار داشت: در مجموع دو سوم از ۳۸ بیمارستان و مرکز درمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال ارائه خدمات بهداشتی به بیماران کرونایی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارتش افزود: در شهر‌های اهواز، رشت و خرم‌آباد صد در صد ظرفیت تخت‌های بیمارستانی در خدمت بیماران کرونایی بوده و در تهران بیمارستان هاجر نیز به‌طور کامل به این موضوع اختصاص یافته است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای بحث کرونا تا به امروز شش هزار بستری در حوزه کرونایی داشتیم که در مجموع هزار و ۸۰۰ تخت بیمارستانی و ۲۰۰ تخت آی. سی. یو را به حوزه درمان بیماران کرونایی اختصاص دادیم.

بیشتر یخوانید: سردار سلامی: ارتقای قدرت دفاعی کشور در سایه وحدت نیرو‌های مسلح رقم خورده است

امیر مداح با بیان اینکه ۱۴ هزار تخت نقاهتگاهی در پادگان‌ها و شهر‌های بزرگ ایجاد کردیم، گفت: از تعداد شش هزار بیمار بستری، ۱۰ درصد مرگ و میر داشتیم.

وی عنوان کرد: تاکنون در مجموعه نیرو‌های چهارگانه ارتش، ۲۰ نفر تلفات کرونایی داشتیم که از این تعداد، چهار نفر شهید مدافع سلامت شامل دو پزشک و دو پرستار هستند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارتش شهید مدافع سلامت بیماران کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۶۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری

دکتر شیوا گفت:این بخش با ۱۸ تخت مجهز به آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا، آماده ارائه خدمات به بیماران کلیوی اطفال در استان آذربایجان شرقی می‌باشد.

وی افزود: بخش دیالیز این بیمارستان با هدف ارائه خدمات تخصصی و با کیفیت به بیماران کلیوی اطفال در استان راه اندازی شده است. امیدواریم با راه اندازی این بخش، بتوانیم گامی در جهت ارتقای سطح سلامت کودکان مبتلا به بیماری‌های کلیوی برداریم. 

وی گفت:این بخش با همکاری اساتید و متخصصان مجرب دانشگاه علوم پزشکی تبریز تجهیز و راه اندازی شده است و از کلیه امکانات و تجهیزات مدرن برای ارائه خدمات به بیماران برخوردار می‌باشد.

رئیس بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری همچنین از خیر محترم حاجی کریم مردانی آذرو استاندار محترم و همچنین ریاست دانشگاه علوم پزشکی تبریزکه در تجهیز این بخش یاری رساندند، قدردانی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد
  • چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری
  • کلاهبرداری مرگ‌آلود با داروی درمان آلزایمر
  • اعضای بدن بانوی ایثارگر اردبیلی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • (ویدئو) سگ‌های درمانگر
  • آغاز فعالیت پزشکان موسسه محکم از امروز در بیرجند
  • زیرساخت‌های استان کرمان برای پذیرش بیماران خارجی ضعیف است
  • ارتقاء بستر ارتباط پزشک با بیمار حیاتی است/ پلتفرم مناسب نوبت دهی اینترنتی باید ایجاد شود
  • ارتش و سپاه؛ لشکر خدمت