Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@14:35:27 GMT

برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون بولینگ با بازگشت آقای رئیس

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۶۳۲۸

برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون بولینگ با بازگشت آقای رئیس

‍‍‍‍‍‍

نشست هیئت رئیسه فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس با ریاست هاشم اسکندری برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، با توجه به وضعیت ورزش در ایام کرونا و ادامه فعالیت‌ها در این شرایط  و همچنین اجبار به همزیستی با این بیماری و ادامه زندگی با خلق ایده‌های جدید و به دور از هرگونه تهدید برای سلامت افراد، هیئت رئیسه فدراسیون تشکیل جلسه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تفاهم نامه همکاری فدراسیون بیلیارد و سازمان ورزش شهرداری امضا شد

 

در این نشست که با حضور هاشم اسکندری رئیس فدراسیون انجام شد، فعالیت‌های رشته‌های بولینگ، بیلیارد و بولس در شرایط شیوع بیماری کرونا بررسی شد و آموزش‌های مجازی مطابق با قوانین و مقررات موجود، فعال‌سازی باشگاه‌ها با رویکرد جبران رکود، پایش فعالیت بازیکنان و ملی‌پوشان، حفظ انگیزه و آمادگی برای دوران پساکرونا، توسعه و ارتقای مهارت‌های فردی و استعدادیابی از سنین پایه درغالب #پویش توسعه  در دستور کار فدراسیون قرار گرفت.

انتهای پیام/

R7890/P/S27,3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط بیلیارد بولینگ بیشتر بخوانید... رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد اصفهان: خانه بیلیارد استاندارد نداریم؛ افزایش ۱۵ تا ۲۵ درصدی قیمت‌ها قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد اصفهان: خانه بیلیارد استاندارد نداریم؛ افزایش ۱۵ تا ۲۵ درصدی قیمت‌ها واژه های کاربردی مرتبط بیلیارد بولینگ پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ جدی شدن انتقال مجید حسینی به سری A ۲ احتمال شکایت استقلالی‌ها از باشگاه پرسپولیس و پیروانی ۳ مطهری: از بازی با استقلال استقبال می‌کنیم/ ذهنیت مثبتی نسبت به داوری دربی داریم ۴ درخواست گل‌محمدی از مدیران پرسپولیس برای حفظ ترابی ۵ قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی| پرسپولیس میزبان استقلال شد، نفت مسجد سلیمان میهمان تراکتور ۶ ابراهیموویچ هواداران تیم ملی انگلیس را دست انداخت + عکس ۷ وضعیت مبهم واسعی برای حضور در هفته بیست‌ونهم/ اوت‌انداز پیکان به بازی مقابل استقلال می‌رسد ۸ سخنگوی سپاهان: چگونه در ۱۰ روز دو پنالتی اشتباه برای استقلال می‌گیرند؟/ عملکرد فنی تیم در نیم فصل دوم قابل قبول نیست مهمترین اخبار ورزشی وکیل برانکو: او بدون تیم باشد پیشنهاد هر تیمی را بررسی می‌کند حتی استقلال/ برانکو حاضر به مذاکره با سپاهان نشد روشن: دلال‌ها در استقلال قرارداد کوتاه مدت می‌بندند تا هر سال پول دلالی بگیرند/ نیمکت این تیم باید قوی‌تر و سنگین‌تر شود تعویق مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برای برگزاری متمرکز بازی‌ها/ مینی تورنمنت‌ها از راه می‌رسند؟ نصرتی: پرسپولیس با اعتماد به نفس بیشتری به مصاف استقلال می‌رود/ دوست دارم فینالی تمام قرمز ببینم مهمترین اخبار تسنیم روحانی: دولت علی‌رغم فشارهای آمریکا در بخش اقتصادی شکست نخواهد خورد / مقایسه شرایط صلح با شرایط جنگ خطاست چند مورد از واکسن‌‌های ایرانی کرونا مدل انسانی را پاس کرده‌‌اند عراق|نماینده پارلمان: دولت چاره‌ای جز اجرای مصوبه اخراج بیگانگان ندارد/ لزوم مقابله سریع با تحرکات نظامی آمریکا در نزدیکی فرودگاه بغداد گزیده فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره «مقاومت» به سه زبان منتشر شد + فیلم سومین مرحله غربالگری کرونا در سراسر کشور کلید می‌خورد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیلیارد بولینگ بیلیارد بولینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۶۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم

بهرام رضاییان در نشست خبری با اصحاب رسانه پیرامون شایعه شکایت مهدی رحمتی از باشگاه فولاد اظهار کرد: با توجه به شرایط با او مذاکره کردیم و پیش قراردادی با هم داشتیم که او بعد از بررسی اعلام کرد یکسری بند‌ها باید از قراردادش حذف شود. 

وی افزود: او با آقای عارف‌نیا مدیر حقوقی باشگاه مذاکراتی انجام داد. من با آقای عارف‌نیا صحبت کردم که گفتند قرارداد و پیش قراردادی را به ایشان دادیم. آقای رحمتی گفتند به شما خبر می‌دهم و بعد برای جلسه‌ای رفتند تهران، اما تاکنون نه شکایتی دست ما رسیده و بحثی نبوده است. من خودم با آقای رحمتی صحبت کردم؛ و فکر می‌کنم چیز خاصی نبوده است.

مدیرعامل فولاد در خصوص اینکه چرا امسال وضعیت این تیم در حد فاجعه بوده است گفت: در این مورد دلایل زیادی وجود دارد. ما دنبال راهکار و برون رفت از این شرایط هستیم تا در این شش بازی امتیازات لازم را بگیریم. با کمک خداوند، حمایت هواداران و تلاش بازیکنان خوبی که داریم باید بتوانیم امتیاز لازم را بگیریم. شخصا در این خصوص دغدغه ندارم و به آقای ویسی و بازیکنانمان اعتقاد دارم. بازیکنان ما شرایط را درک و لمس کردند. همه حمایت‌ها را از تیم انجام می‌دهیم و تلاش می‌کنیم تیم را در لیگ حفظ کنیم.

رضاییان در خصوص فسخ قرارداد مارتینز با فولاد و دلایل این موضوع گفت: او درباره قرارداد با مارتینس گفت: نمی‌خواهم دوباره به گذشته برگردم. همیشه فولاد خوزستان را در بالای جدول دیدیم. اما به نظرم مشکلاتی وجود داشت، شاید از نظر من فولاد خوزستان اول فصل شاید هیچگونه بدنسازی را انجام نداد. بعد از آن مارتینز بیست روز تعطیلی تمرینات را اعلام کرد. به او گفتم تعطیلی تمرین به تیم ضربه می‌زند ولی او گفت من برنامه دارم. بعد از نیم فصل برگشتیم و در آبادان بازی برگزار کردیم و باختیم. همان زمان اعضای هیات مدیره و من به این جمع بندی رسیدیم که از آقای مارتینز از تیم جدا شود.

وی در خصوص اینکه حضور او در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و باشگاه فولاد به صورت همزمان، مشکلی برای کار‌های باشگاه ایجاد نمی‌کند گفت: هیات رئیسه فدراسیون فوتبال یک جایگاه حقوقی است. به عنوان مدیرعامل یک باشگاه در هیات رئیسه فدراسیون انتخاب شدم. مواردی که دوستان این روز‌ها در فضای رسانه‌ای ذکر کردند شامل حال من نمی‌شود. بعضی از دوستان در هیات‌های فوتبال با فدراسیون قرارداد مالی دارند و خود آقای تاج هم به درستی به این موضوع اشاره کرد که نباید افراد با قرارد‌های متعدد از فدراسیون فوتبال پول بگیرند. این موضوع شامل اعضای هیات رئیسه نمی‌شود. علیرغم این من که الان اینجا و در باشگاه فولاد هستم هیچ قرارداد مالی با فدراسیون فوتبال ندارم.

مدیرعامل باشگاه فولاد درباره جذب عبدالله ویسی به عنوان سرمربی فولاد گفت: ویسی جزو افتخارات استان خوزستان و جزو کسانی است که قهرمانی لیگ را برای استان به ارمغان آورده است. زمانی که وارد پروسه انتخاب سرمربی شدیم، او در آبادان بود. ما گزینه‌هایی داشتیم که به هر طریقی نتوانستیم با آنها قرارداد ببندیم. اینکه بخواهم بگویم در خصوص انتخاب سرمربی تعلل شد واقعا اینگونه نیست. من با هیات مدیره باشگاه ذوب آهن اصفهان و خود محمدی ربیعی به توافق رسیدیم و مذاکراتمان را انجام دادیم و من از اینجا راهی اصفهان شدم تا کار را نهایی کنم که روز آخر کارخانه ذوب آهن کارشکنی کرد و مانع کار شد. وگرنه ما بخواهیم در انتخاب مربی تعلل کنیم اینگونه نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • فرهنگسازی گسترش ورزش در جامعه کارگری ضروری است
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • نشست وبیناری رئیس فدراسیون با مقامات اینلاین هاکی روسیه
  • پای فدراسیون فوتبال به خصوصی‌سازی رسمی استقلال و پرسپولیس باز شد
  • نقشه جبهه پایداری برای رسیدن به هیئت رئیسه چیست؟
  • احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد
  • جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پردیس دانشگاه
  • تاج: تکلیف واگذاری پرسپولیس و استقلال این هفته مشخص می‌شود
  • ابلاغ وزارت ورزش به فدراسیون درباره فیرپلی مالی