Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@11:58:49 GMT

20 کشور مشتری واکسن روسی برای کرونا شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۶۳۳۳

20 کشور مشتری واکسن روسی برای کرونا شدند

به گزارش جماران؛ « نهرو محمد»، عضو کمیسیون بحران در پارلمان عراق اعلام کرد که این کشور یکی از ۲۰ کشوری به شمار می رود که درخواست تهیه واکسن «کرونا» به روسیه داده است.

محمد امروز (چهارشنبه) در گفت وگویی رسانه ای گفت که با مقام های روسی برای تحویل واکسن کرونا توافق شده و این واکسن به زودی وارد عراق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده پارلمان عراق گفت که اولویت در استفاده از این واکسن موارد بحرانی خواهد بود.

ابتلا به ویروس کرونا در عراق از اسفند گذشته پس از یک دوره سه ماهه در اوایل خرداد گذشته جهش فزاینده داشته است.

بر اساس آمارهای رسمی وزارت بهداشت عراق، روزانه بین دو هزار ۵۰۰ تا سه هزار ۵۰۰ مورد جدید ابتلا به کرونا در عراق ثبت می شود در حالی که این رقم تا پیش از خرداد، حدود ۱۰۰ مورد بود.

تاکنون ۱۵۶ هزار ۹۹۵ مورد ابتلا و ۵ هزار و ۵۳۱ مورد فوت شده از ویروس کرونا در عراق به ثبت رسیده است.

«ولادیمیر پوتین»، رئیس جمهور روسیه دیروز (سه شنبه) در نشست هیات دولت این کشور از تأیید تولید نخستین واکسن مؤثر در برابر ویروس کرونا در جهان خبر داد.

پوتین به وزیر بهداشت روسیه دستور داد که فوری تولید و توزیع این واکسن را در روسیه و کشورهای متقاضی آغاز کند.

وزیر بهداشت روسیه هم در این نشست گفت که واکسن کرونا در مرکز «گمالایا» و بر پلتفرم مشخص ساخته شده و قرار است بر این پایه شش واکسن دیگر نیز ساخته شود. 

اخبار مرتبط ویدئو/ آغاز تولید نخستین واکسن کرونای جهان سازمان جهانی بهداشت به ثبت واکسن کرونای روسی واکنش نشان داد واکنشی از سازمان بهداشت جهانی نسبت به واکسن کرونای روسی رئیس جمهور فیلیپین: واکسن ضد کرونای روسیه را اول روی من آزمایش کنید کاهش قیمت شدید طلا در بازار جهانی بعد از خبر کشف واکسن کرونا اولین تصویر از واکسن کرونای روسی پوتین، ثبت رسمی واکسن کرونا را اعلام کرد آیا روسیه واکسن کرونا را ساخته است؟

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا ویروس کرونا واکسن کرونا واکسن روسی کرونا واکسن کرونا ساخت روسیه سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی واکسن کرونای کرونای روسی واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۶۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارت‌های بانکی اعتباری روسی به زودی به ایران می‌آیند

بر اساس اعلام سفارت ایران در روسیه تا ۲ ماه دیگر امکان استفاده از کارت‌های بانکی اعتباری روسی در ایران فراهم می‌شود. به این ترتیب گام نخست استفاده از کارت‌های بانکی ایرانی در روسیه هم برداشته شد.

محسن رحیمی، سفیر کشورمان در روسیه، اعلام کرده که ایجاد زیر ساخت‌های مورد نیاز برای استفاده از کارت‌های بانکی روسیه در ایران در حال انجام است و البته بارگزاری سامانه‌های آن کمی زمان خواهد برد.

وی تأکید کرد این اقدام در راستای ادامه تلاش‌های روسیه و ایران برای تقویت مناسبات اقتصادی در دستور کار قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • اوکراین فقط شش ماه وقت دارد
  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی به زودی به ایران می‌آیند
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • واکسن گارداسیل برای همه ضروری است؟
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • واکسیناسیون همگانی گارداسیل انجام می‌شود؟ | مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسیناسیون واکسن اچ‌پی‌وی
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل