Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@06:46:13 GMT

رهایی گروگان شوشتری از دست آدم ربایان

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۶۴۰۷

رهایی گروگان شوشتری از دست آدم ربایان

فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی گروگان از چنگال آدم ربایان آزاد شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز به نقل از پلیس، سرهنگ بهروز حسنوند ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره آدم ربایی در ۲۴ تیرماه سال جاری در محور "اهواز _ شوشتر" با توجه به حساسیت موضوع، دستورات لازم به پلیس آگاهی ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان شوشتر با همکاری پلیس آگاهی استان هویت یکی از آدم ربایان را در استان همجوار شناسایی و با هماهنگی و اخذ نیابت قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شوشتر افزود: متهم پس از انتقال به شهرستان شوشتر در بازجویی‌های به عمل آمده به همدستی شخص دیگر با انگیزه اختلافات مالی به آدم ربایی اعتراف کرد.

حسنوند با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با کار تخصصی هویت همدست آدم ربا را شناسایی کردند، بیان کرد: متهم متواری که خود را در یک قدمی پلیس گرفتار می دید، سرانجام گروگان را رها کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر در پایان اضافه کرد: تلاش برای دستگیری سایر متهمان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دستگیری گروگان گیری برنا خوزستان پلیس شوشتر متهمین شهرستان شوشتر پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۶۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان سرقت مسلحانه در شاهین شهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس، ۵ نفر که اقدام به سرقت مسلحانه یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ کرده و متواری شده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، هادی کیان‌مهر اظهار کرد: اواسط اسفند سال گذشته در پی سرقت مسلحانه یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ از یک شهروند شاهین شهری توسط چند فرد مسلح ناشناس و فرار آن‌ها از محل، دستگیری متهمان به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: سارقان که پنج نفر بودند در ساعات پایانی شب به‌وسیله یک دستگاه وانت مسروقه از شهر اصفهان با ورود به شاهین شهر قصد سرقت منزل یکی از شهروندان را داشتند که با حضور صاحب‌خانه و دیگر همسایگان مجبور به فرار از محل شده بودند و در مسیر پس از برخورد خودرو به جدول، با تهدید کلت کمری خودروی پژو ۲۰۶ خانمی جوان را سرقت می‌کنند و متواری می‌شوند.

وی افزود: در نهایت کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان پس از چند روز تلاش بی‌وقفه با اقدامات تخصصی خود مخفیگاه متهمان را در یکی از محلات شهر اصفهان شناسایی و صبح امروز پس از هماهنگی‌های قضائی با کمک تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان در عملیاتی ضربتی هر پنج نفر سارق را دستگیر و خودروی سرقت شده را نیز کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی و استرداد خودروی مسروقه به مالباخته گفت: مجرمان و سارقان مطمئن باشند از چشمان تیزبین پلیس پنهان نمی‌مانند و در سریع‌ترین زمان دستگیر و به دست قانون سپرده خواهند شد.

کد خبر 739477

دیگر خبرها

  • شرور گروگان‌گیر در شاهرود دستگیر شد
  • گروگان گیر مرموز در شاهرود زمین گیر شد
  • دستگیری یک گروگان‌گیر در شاهرود
  • ۴۱ متهم فضای مجازی اردستان به مراجع قضایی معرفی شدند
  • عاملان سرقت مسلحانه در شاهین شهر دستگیر شدند
  • دستگیری عامل ربایش دختر ۲۰ساله در تهران
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • گروگان‌ گیری در دولت‌ آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • پسر جوان دختر عاشق را از خانه فراری داد
  • گروگان‌گیری در دولت‌آباد/ ۳ متهم از اتباع دستگیر شدند