Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@05:33:21 GMT

وضعیت کرونا در فسا از قرمز به زرد تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۶۴۱۳

وضعیت کرونا در فسا از قرمز به زرد تغییر کرد

صادق مهدوی نیا، چهارشنبه به ایرنا اظهار داشت: اغلب شهروندان فسایی، در چهار هفته گذشته، در رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک، شست و شوی دست‌ها، رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی و اجتماعی و عدم حضور در تجمع‌ها بسیار خوب عمل کردند که نتیجه آن تغییر وضعیت این منطقه از روز گذشته (بیست و یکم امردادماه ۹۹) از قرمز به زرد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، با بیان اینکه از همه‌گیری ویروس کرونا کاسته نشده و حتی قدرت همه‌گیری آن ۱۰ برابر شده است، بر ادامه رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی شهروندان تاکید کرد. 
مهدوی نیا افزود: شهروندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و یا عدم رعایت آن، در تغییر وضعیت رنگ این بیماری اعم از نارنجی، قرمز، زرد و یا بحرانی شدن آن نقش بسیار اساسی و مهم دارند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا بیان کرد: اگر به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بی توجهی شود و یا خطرناک بودن بیماری کرونا را دستکم بگیریم، دوباره به سمت وضعیت نارنجی و قرمز پیش خواهیم رفت و بدون تردید محدودیت‌های شدید مجددا اعمال خواهد شد.

مهدوی‌نیا ادامه داد: برای قطع زنجیره ویروس کرونا، شهروندان باید اصول بهداشتی را همچنان با دقت انجام دهند و از شرکت در تجمعع‌ها پرهیز کنند.
شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

بر اساس آخرین آمار اعلام شده تا ظهر امروز (بیست و دوم امردادماه ۹۹) تاکنون ۳۳۳ هزار و ۶۹۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۸۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جانباختگان کرونا در کشور به ۱۸ هزار و ۹۸۸ نفر رسیده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا فسا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی فسا فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا فسا فارس ویروس کرونا فسا فارس رعایت پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۶۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح رژیم صهیونیستی برای تغییر وضعیت موجود در مسجد الاقصی

به گزارش جام جم آنلاین، برای اولین بار طرح تغییر وضعیت موجود در مسجد الاقصی در دستورکار وزارت امنیت تحت رهبری «ایتامار بن گویر» قرار گرفت.

طرح بن گویر شامل ادعای «برابری» بین مسلمانان و شهرک نشینان در اقامه نماز در داخل مسجد به صورت رسمی و قانونی است و هدف از آن تحمیل یک عمل جدید بر مسجدی است که متعلق به مسلمانان است.

همچنین این طرح شامل تشدید کنترل نظارت بر نمازگزاران و زوار مسجد الاقصی با نصب دوربین‌ها و دستگاه‌های دیجیتال و نیز تشدید حضور نیروهای اشغالگر در داخل مسجد است.

کارشناسان هشدار دادند این اقدامات واقعیت مسجد الاقصی را تغییر می‌دهد زیرا از سوی یک نهاد رسمی و با پوشش قانونی قرار است انجام شود.

از سوی دیگر، ناظران از یک حادثه‌ جدی دیگر پرده برداشتند و اعلام کردند روز دوشنبه «دوو لیور» بزرگترین خاخام حزب «صهیونیسم مذهبی» به صحن مسجد الاقصی یورش برد و تحت محافظت شدید نیروهای اشغالگر، جشن عروسی نوه خود و نیز آیین یهودی مربوطه را داخل مسجدالاقصی برگزار کرد.

خاخام لیور با بیان اینکه انجام چنین کاری بیش از پنجاه سال است که امکان‌پذیر نبوده است، با اشاره به مسجدالاقصی مدعی شد «این مکانی است که برای یهودیان سراسر جهان برای دعا تعیین شده است».

تجاوزات اشغالگران و تهاجم شهرک نشینان به الاقصی در بحبوحه درخواست‌های فلسطینی‌ها برای حفظ تداوم تحصن پس از پایان ماه مبارک رمضان جهت محافظت از آن در برابر نقشه‌های شهرک نشینان و پروژه‌های یهودی سازی آنها در حال افزایش است.

دیگر خبرها

  • تقلب در سرجلسه کنکور با کنترل فضای سایبری به صفر می‌رسد
  • هشدار درباره توطئه جدید اشغالگران علیه مسجدالاقصی
  • هوای ۶ منطقه مشهد در وضعیت پاک است
  • طرح رژیم صهیونیستی برای تغییر وضعیت موجود در مسجد الاقصی
  • گوشت قرمز در وضعیت سفید | چرا قیمت گوشت قرمز کاهشی شد؟
  • خطوط قرمز خود را در مذاکرات تغییر نمی‌دهیم
  • آخرین وضعیت سیل در استانهای جنوبی کشور/ برخی روستاها تخلیه شدند
  • دستگیری اراذل و اوباش BMW سوار در بلوار اندرزگو
  • شاخص کیفی ۲۱ شهر سالم و پاک است / هوای قزوین و شهرکرد بر مدار قرمز و نارنجی
  • ریزش ۲۷۹۱ واحدی شاخص کل بورس/ ۴۶۸ نماد در وضعیت قرمز