Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، احمد دادستدی مقدم، رئیس اداره گاز خوی  گفت: مهم‌ترین پروژه در دست اجرای این شهرستان که قسمت عمده‌ای از آن انجام شده، گازرسانی به شهر زرآباد است و مقرر بود طی هفته دولت به بهره‌برداری برسد که مشکلات ناشی از کرونا و نقدینگی، منجر به تاخیر در افتتاح آن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس اداره گاز خوی با بیان اینکه همزمان با هفته دولت، عملیات گازرسانی ۴ روستای " علی شیخ، آغباش، هدر و اریکلو " به نام محور آغباش خوی به پیمانکار واگذار می‌شود، افزود: ۴ روستای محور ولدیان نیز برای عملیات گازرسانی در انتظار اخذ مجوز پیمان‌سپاری از ستاد تهران است.

دادستدی مقدم همچنین با اشاره به آغاز اجرای عملیات خط تغذیه شهر قطور پس از اخذ مجوز‌های پیمان‌سپاری، اظهار کرد: با اجرای این پروژه، گازرسانی ۳۱ روستای این شهرستان نیز شرایط واگذاری به پیمانکار را خواهند داشت.

رئیس اداره گاز خوی در ادامه، از آماده بودن پکیج پیمانی ۸ روستای محور حیدرآباد شامل روستای: خانقاه، قرخ یاشار، روند، القویروق، حیدرآباد، حاجت کده، عسگر آباد و سگتلو خبر داد و افزود: علاوه بر آن، پکیج ۱۳ روستای محور زاویه و ۱۳ روستای محور کلوانس نیز آماده شده و در مرحله اخذ مجوز از تهران برای پیمان‌سپاری هستند.

دادستدی مقدم با بیان اینکه ۷۸ روستای شهرستان خوی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند، گفت: در این روستا‌ها در مجموع حدود ۱۱۰ هزار اشتراک پذیری انجام و ۳۳ هزار علمک واگذار شده است.

انتهای پیام/ن م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گاز رسانی به روستا گاز طبیعی پیمان سپاری روستای محور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۶۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای سربازان

آفتاب‌‌نیوز :

مجوز استفاده از ظرفیت نیرو‌های وظیفه برای بکارگیری در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی توسط ستاد کل نیرو‌های مسلح صادر شد.

اشکان جعفرکریمی مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ضمن اعلام خبر فوق اظهار کرد: این مجوز با پیگیری‌های این دفتر و با توجه به مشکلات دهیاری‌ها جهت تأمین نیروی انسانی مورد نیاز پایگاه‌های آتش نشانی روستایی، توسط ستاد کل نیرو‌های مسلح، صادر شده که بر اساس آن، به مدت ۲ سال استفاده از تعداد محدودی نیرو‌های وظیفه در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای غیرپزشکی برای بکارگیری در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی با اولویت مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور امکان‌پذیر شده است.

 وی خاطرنشان کرد: تا کنون تعداد ۹۳۸ پایگاه آتش نشانی در مناطق روستایی کشور ایجاد شده که با برنامه‌ریزی صورت گرفته به‌منظور دسترسی به حداقل استاندارد‌های لازم برای ارائه خدمات آتش‌نشانی و ایمنی به جوامع روستایی کشور، تعداد پایگاه‌های مذکور به‌مرور در حال افزایش است.

 وی افزود: یکی از مهم‌ترین مشکلات این پایگاه‌ها، تأمین نیروی انسانی موردنیازاست که به دلیل محدودیت منابع اعتباری دهیاری‌ها، استفاده از ظرفیت نیرو‌های وظیفه می‌تواند در رفع این مشکل، موثر واقع شود.

 کریمی همچنین در خصوص اثربخشی موضوع نیز اظهار نمود: در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بر اساس مجوز اخذ شده از ستاد کل نیرو‌های مسلح بالغ بر ۳۵۰ نیروی امریه در پایگاه‌های آتش نشانی روستایی جذب و بکارگیری شدند که موجب فعال‌سازی این پایگاه‌ها و ارائه خدمات شبانه‌روزی در بسیاری از آن‌هاشد.

وی در ادامه افزود: در تعدادی از پایگاه‌ها با برنامه‌ریزی صورت گرفته، نیرو‌های امریه علاوه بر انجام خدمات اطفای حریق، نسبت به ارائه آموزش‌های ایمنی به اهالی روستا‌ها نیز اقدام می‌کردند که در بهبود وضعیت ایمنی روستاها، بسیار اثرگذار بود.

 مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات روستایی در پایان یادآورشد: با توجه به صدور مجوز جدید توسط ستادکل نیرو‌های مسلح، به منظور هماهنگی برای بهره‌گیری مناسب از این ظرفیت، جلسه‌ای در دفتر سیاستگذاری و نظارت راهبردی حفاظت اطلاعات نیرو‌های مسلح با حضور نماینده دولت در امور کارکنان وظیفه و نمایندگان سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برگزار شد.

وی اافزود: در این جلسه در خصوص چالش‌های مربوط به این موضوع و راهکار‌های رفع آن‌ها بحث و تبادل نظر گردید و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • خبر خوش برای سربازان
  • بهبود جاده های روستایی و شهری پاکدشت به سرعت پیگیری شود
  • درختان محور قزوین به اقبالیه جابه جا می‌شوند
  • همدان در میان 7 استان برتر آبرسانی روستایی
  • حدود ۹۵ هزار مشترک تازه گاز تهرانی جذب شد
  • بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون بشاگرد تا پایان هفته
  • ۵۸۷ روستای استان ایلام از نعمت گاز برخوردارند
  • تخصیص ۴۴ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های محله‌محور منطقه ۵ اصفهان