Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کنفرانس بین‌المللی فلسفه، خوب، بهتر و بد در روزهای ۱۹ و ۲۰ اکتبر ۲۰۲۰ در دبی- امارات متحده عربی برگزار می‌شود.

محور موضوعات شامل اکسیولوژی، تاریخ، مباحث اکسیولوژیکی در مطالعات ارتباطی، مطالعه فلسفی ارزش، اخلاق و زیبایی شناسی، نظریه ارزش، متا اخلاق، نظریه ارزش، قضاوت ارزش‌ها، سوالات  و موضوعات اساسی، انواع خوبی‌ها، خوب، بهتر و بد، سؤالات سنتی، ارزش ذاتی، مونیسم و تکثرگرایی، ناسازگاری، ارزش‌های اخلاقی و اخلاق، ارزش‌های و ایدئولوژیک، ارزش‌های دینی و سیاسی، ارزش‌های اجتماعی، مقادیر زیبایی شناسی، تعارض و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است.

علاقمندان می‌توانند با ارسال آثار خود به آدرس https://panel.waset.org/conference/۲۰۲۰/۱۰/dubai/ICPGBB/sponsorship در این کنفرانس مشارکت نمایند.

مهلت ارسال آثار تا پایان روز ۱۳ آگوست ۲۰۲۰ است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://waset.org/philosophy-good-better-and-bad-conference-in-october-۲۰۲۰-in-dubai مراجعه گردد.

کد خبر 4997286

منبع: مهر

کلیدواژه: کنفرانس بین المللی فلسفه امارات متحده عربی ویروس کرونا عید غدیر خم کنفرانس بین المللی ماه محرم و صفر معرفی کتاب محرم 99 برنامه تلویزیونی بدون توقف پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم سازمان تبلیغات اسلامی عید سعید قربان شهید صدر حجت الاسلام محمد قمی فعالیت های قرآنی ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۶۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست «درآمدی به اخلاق قرآنی» برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، فصل چهارم از سلسله نشست‌های علمی آنلاین «درآمدی به اخلاق قرآنی» به همت انجمن علمی معارف اسلامی دانشگاه شهید بهشتی با همکاری مراکز علمی کشور برگزار می‌شود.

از مزایای شرکت در این نشست اعطای گواهینامه معتبر از دانشگاه شهید بهشتی است.

زمان برگزاری تا ۲۷ اردیبهشت ماه هر شب رأس ساعت ۲٠:٠٠ اعلام شده است.

علاقمندان می‌توانند از طریق اینجا در این نشست شرکت کنند.

کد خبر 6085028 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • فراخوان مقاله اولین کنفرانس بین المللی انقلاب علوم انسانی اسلامی
  • دومین کنفرانس مطالعات میان رشته‌ای هنر با حضور اساتید برجسته برگزار می‌شود
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • نخستین کنفرانس دوسالانه بین‌المللی هوش مصنوعی در بوشهر برگزار شد
  • چرا فلسفه کانت در میانه جنگ‌های امروزین هنوز کار می‌کند؟
  • نشست «درآمدی به اخلاق قرآنی» برگزار می شود
  • دستاورد‌های کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری انرژی / دبیرخانه دائمی کنفرانس در دانشگاه شریف ایجاد می‌شود
  • هشتمین کنفرانس و پنجمین دوره جایزه ملی انرژی‌های تجدیدپذیر ایران برگزار می‌شود
  • برگزاری اولین کنفرانس دوسالانه بین المللی هوش مصنوعی و علوم داده
  • اجاره سریع تجهیزترین سالن‌های همایش بصورت آنلاین در سلام حرفه‌ای