Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا طهماسبی سرپرست تیم فوتبال پیکان گفت: بازی با استقلال برای ما اهمیت زیادی دارد و امیدوارم داوری این بازی مشکلی نداشته باشد. - اخبار ورزشی -

محمدرضا طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت پیکان و بازی حساس این تیم برابر استقلال گفت: بعد از پیروزی برابر صنعت نفت، تیم ما وضعیت خوبی پیدا کرده و خودمان را آماده بازی با استقلال می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها در این چند هفته نتایج خوبی گرفتند و بازی سختی در پیش خواهیم داشت، ولی بازیکنان ما هم برای نتیجه گرفتن در این بازی خیلی انگیزه دارند و تلاش ما این است که بازیکنان را از لحاظ ذهنی و بدنی آماده این بازی مهم کنیم. در این چند هفته تمام بازی‌های ما مهم و سرنوشت‌ساز بوده، ولی بازی با استقلال مهم‌ترین بازی ما در این فصل است و اگر سه امتیاز این مسابقه را بگیریم، گام بلندی برای ماندن در لیگ برتر برداشته‌ایم.

ویسی در ضیافت پیکانی‌ها: اکنون باید برای کسب سهمیه تلاش می‌کردیم نه بقا در لیگ برتر

 

وی در واکنش به موضع‌گیری برخی تیم‌ها در مورد اینکه داوری‌های چند بازی اخیر به سود استقلال بوده است، تأکید کرد: داوران ما پاک هستند و اگر هم اشتباهی صورت می‌گیرد عمدی نیست. به‌هرحال ممکن است یک تیم از داوری سود ببرد و یک تیم هم ضرر کند. به‌عنوان مثال ما در بازی با تراکتور از داوری ضرر کردیم در غیر این‌صورت می‌توانستیم سه امتیاز این بازی را بگیریم. ما در مقطعی هستیم که یک اشتباه سرنوشت‌ساز می‌تواند همه چیز را عوض کند و خواهش من از کمیته داوران این است که در انتخاب داوران دقت عمل زیادی داشته باشد.

 سرپرست تیم فوتبال پیکان در خاتمه اظهار داشت: کمیته داوران در این شرایط حساس باید به داوران آرامش بدهد تا آنها کمترین اشتباه تأثیرگذار را در بازی‌ها داشته باشند. تیم ما در شرایطی نیست که در یک بازی با اشتباه تاثیرگذار داوران نتیجه نگیرد. امیدوارم که داوری بازی ما و استقلال مشکلی نداشته باشد. از طرفی باید بگویم که نقش کمک داوران هم بسیار مهم است. کمک داوران زیاد به داوران وسط کمک نمی‌کنند، ولی در این شرایط حساس باید نقش آنها هم پررنگ‌تر باشد.

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط پیکان تهران بیشتر بخوانید... وضعیت مبهم واسعی برای حضور در هفته بیست‌ونهم/ اوت‌انداز پیکان به بازی مقابل استقلال می‌رسد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... وضعیت مبهم واسعی برای حضور در هفته بیست‌ونهم/ اوت‌انداز پیکان به بازی مقابل استقلال می‌رسد واژه های کاربردی مرتبط پیکان تهران پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ جدی شدن انتقال مجید حسینی به سری A ۲ احتمال شکایت استقلالی‌ها از باشگاه پرسپولیس و پیروانی ۳ مطهری: از بازی با استقلال استقبال می‌کنیم/ ذهنیت مثبتی نسبت به داوری دربی داریم ۴ درخواست گل‌محمدی از مدیران پرسپولیس برای حفظ ترابی ۵ قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی| پرسپولیس میزبان استقلال شد، نفت مسجد سلیمان میهمان تراکتور ۶ ابراهیموویچ هواداران تیم ملی انگلیس را دست انداخت + عکس ۷ وضعیت مبهم واسعی برای حضور در هفته بیست‌ونهم/ اوت‌انداز پیکان به بازی مقابل استقلال می‌رسد ۸ سخنگوی سپاهان: چگونه در ۱۰ روز دو پنالتی اشتباه برای استقلال می‌گیرند؟/ عملکرد فنی تیم در نیم فصل دوم قابل قبول نیست مهمترین اخبار ورزشی وکیل برانکو: او بدون تیم باشد پیشنهاد هر تیمی را بررسی می‌کند حتی استقلال/ برانکو حاضر به مذاکره با سپاهان نشد روشن: دلال‌ها در استقلال قرارداد کوتاه مدت می‌بندند تا هر سال پول دلالی بگیرند/ نیمکت این تیم باید قوی‌تر و سنگین‌تر شود تعویق مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برای برگزاری متمرکز بازی‌ها/ مینی تورنمنت‌ها از راه می‌رسند؟ نصرتی: پرسپولیس با اعتماد به نفس بیشتری به مصاف استقلال می‌رود/ دوست دارم فینالی تمام قرمز ببینم مهمترین اخبار تسنیم روحانی: دولت علی‌رغم فشارهای آمریکا در بخش اقتصادی شکست نخواهد خورد / مقایسه شرایط صلح با شرایط جنگ خطاست چند مورد از واکسن‌‌های ایرانی کرونا مدل انسانی را پاس کرده‌‌اند عراق|نماینده پارلمان: دولت چاره‌ای جز اجرای مصوبه اخراج بیگانگان ندارد/ لزوم مقابله سریع با تحرکات نظامی آمریکا در نزدیکی فرودگاه بغداد گزیده فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره «مقاومت» به سه زبان منتشر شد + فیلم سومین مرحله غربالگری کرونا در سراسر کشور کلید می‌خورد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پیکان تهران پیکان تهران بازی با استقلال ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۶۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش زنده ۲ بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر| هوادار ۲- پیکان یک/ گل گهر صفر_ استقلال خوزستان صفر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دو دیدار هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر از ساعت 16:30 و 17:45 برگزار می شود.

پیکان یک - هوادار ۲

داور: فرزاد منصوری

گل: محسن سفید چغایی(24)،یونس شاکری(۲۹) برای هوادار،محمد جواد آزاده(۳۱) پیکان

------------

گل‌گهر صفر سیرجان - استقلال خوزستان صفر(17:45)

داور: محمدرضا تارخ

گل: -------

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسعود مرادی: شخصیت داوران را تخریب نکنید
  • پوشش زنده ۲ بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر| هوادار ۲- پیکان یک/ گل گهر صفر_ استقلال خوزستان صفر
  • حرف‌های جنجالی‌ترین کمک داور تاریخ لیگ برتر
  • سرپرست ذوب: علت اعتراض سپاهان را نمی‌دانم
  • اکبرپور: بیانیه‌ استقلال علیه پرسپولیس عجیب است!
  • گلایه داوران لیگ برتر درباره ابلاغ‌های دیرهنگام
  • اشتباه داور علیه استقلال چه ربطی به پرسپولیس دارد؟
  • رشیدی: بازی با شمس آذر همانند شمشیر دو لبه است/ امیدوارم استقلال دیگر مصدوم ندهد
  • جعفری: ناداوری نبود ملوان رقیب استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی می‌شد/ سپاهان همیشه خطرناک است
  • اکبرپور: پرسپولیس نقشی در اشتباهات داوری علیه استقلال ندارد