Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی انتشار توئیتی منتسب به مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول که ادعاهای جنجالی‎ای را مطرح کرده بود، امروز  اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد که مدیرعامل همراه اول هیچ اکانتی در توئیتر نداشته و توئیت منتسب به او که در برخی رسانه‌ها منتشر شده است کذب می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه، توئیت تکذیب شده مهدی اخوان بهابادی را مشاهده می‎کنید.

بیشتر بخوانید

قیمت بسته‌ها افزایش نداشت/ جریمه دو میلیاردی رگولاتوری را قبول نداریم اپراتورها ملزم به بازگرداندن وجوه گرانفروشی اینترنت به کاربران شدند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتباطات و فناوری اطلاعات ارتباطات زیرساخت ارتباطات سیار اپراتور همراه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۶۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منظور هرگونه اظهار در سال جدید درباره واردات خودرو را تکذیب کرد

رئیس سازمان برنامه و بودجه هرگونه اظهار نظر منتسب به خود در سال جدید درباره واردات خودرو را تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا، داود منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه در پیامی در شبکه‌های اجتماعی نوشت: «ضمن تکذیب هرگونه اظهار نظر منتسب به اینجانب در سال جاری درباره واردات خودرو، تاکید می‌نمایم مواضع دولت در این خصوص توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت اطلاع راسانی می‌شود.»

گفتنی است پیشتر خبری به نقل از منظور درباره عدم تخصیص ارز برای واردات خودرو منتشر شده بود که به نوعی حاکی از مخالفت سازمان برنامه با تخصیص ارز برای واردات خودرو محسوب می‌شد که داود منظور با موضع‌گیری امروز خود، ادعای مذکور را تکذیب کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تکذیب سرقت لاستیک خودرو‌ها در مرز رازی خوی
  • ایمیل جنجالی زاکربرگ به کارمندان گوگل!
  • دیدار نوروزی کارکنان پست بانک ایران با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • تکذیب خبر سرقت تایر‌های خودرو‌های پارک شده در پارکینگ رازی
  • تکذیب خبر سرقت تایر خودروهای پارک شده در پارکینگ رازی خوی
  • منظور هرگونه اظهار در سال جدید درباره واردات خودرو را تکذیب کرد
  • رئیس سازمان برنامه و بودجه خبر مخالفت با واردات خودرو را تکذیب کرد
  • منظور، خبر مخالفت با واردات خودرو را تکذیب کرد
  • منظو، خبر مخالفت با واردات خودرو را تکذیب کرد
  • وزیر آموزش و پرورش لو رفتن سوالات امتحانات نهایی را تکذیب کرد