Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی زارع پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تمدید از سوی سازمان پژوهش و برنامه ‌ریزی آموزشی وزارت  آموزش و پرورش انجام و به تمامی استان ها اعلام شده است. 

وی افزود: ثبت سفارش کتاب‌ های درسی در کشور و کهگیلویه و بویراحمد از هشت تیرماه ۱۳۹۹ آغاز و تا ۲۰ مردادماه نیز ادامه داشت اما به  مدت ۱۱ روز تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دانش آموزان پایه ‌های ورودی در کشور و این استان شامل پیش دبستانی، اول  ابتدایی، هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم باید تا مهلت مقرر نسبت به ثبت سفارش کتاب های درسی خود اقدام کنند. 

زارع پور عنوان کرد: آن عده از دانش ‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد که تاکنون اقدام به ثبت سفارش کتاب های درسی خود نکرده‌ اند از طریق  سامانه ملی به نشانی اینترنتی www.irtextbook.ir آن را انجام دهند. 

وی ابراز داشت: دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد که به دلیل تکرار پایه یا تغییر رشته، محل تحصیل و محل زندگی نیاز به اصلاح روند ثبت  سفارش کتاب‌ های درسی خود دارند از چهارم مردادماه تا دوم شهریورماه ۱۳۹۹ می ‌توانند نسبت به این کار اقدام کنند. 

تعداد دانش آموزان پسر و دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم کهگیلویه و بویراحمد در سال تحصیلی ۱۳۹۹ - ۱۳۹۸ افزون بر ۱۶۱ هزار  نفر بوده است. 

برچسب‌ها کهگیلویه وبویراحمد کتاب درسی یاسوج وزارت آموزش و پرورش دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد کتاب درسی یاسوج وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان کهگیلویه وبویراحمد کتاب درسی یاسوج وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد دانش آموزان سفارش کتاب ثبت سفارش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۶۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگیری همه طرح‌های آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در بارش‌های اخیر

 جاوید بخت افزود: تاکنون در سطح استان حدود ۲/۶ میلیون متر مکعب انواع طرح‌های آبخیزداری در استان اجرا شده است.

 وی اضافه کرد: این طرح‌ها شامل سازه‌های سنگی ملاتی، گابیون، بند‌های خاکی و سازه‌های تغذیه مصنوعی سفره‌های آب زیرزمینی است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت: این سازه‌ها نقش مهمی در کنترل سیلاب، ذخیره آب، پیشگیری از فرسایش خاک و افزایش آب قنوات و چاه‌ها دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • ۳۰ هزار کتاب برگزیده رشد در سامانه دانش آموزان قرار گرفت
  • مهلت ارسال چکیده به کنفرانس مطالعات هند تمدید شد
  • جزئیات جدید ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳
  • کلنگ زنی ۳ مدرسه در شهرستان کهگیلویه انجام شد
  • آغاز فرآیند ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۲۸ فروردین
  • آغاز فرآیند ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۲۸ فروردین ماه سال جاری
  • آبگیری همه طرح‌های آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در بارش‌های اخیر
  • بازدید حدود ۱۶۰ هزار نفر از اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت بیش از ۴۰۰ هزار تردد در ورودی‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • خسارت سیل به ۳ هزار کیلومتر راه عشایری کهگیلویه و بویراحمد