Web Analytics Made Easy - Statcounter

«انوشیروان محسنی بندپی» روز چهارشنبه در گفت‌و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا، افزود: استان تهران همچنان در شرایط قرمز قرار دارد و مردم باید به استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه جدی داشته باشند.

استاندار تهران، احتمال تمدید مجدد لغو طرح ترافیک و دورکاری پس از مردادماه را وابسته به روند گسترش ویروس کرونا دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسنی بندپی اضافه کرد: هنوز تغییر چشمگیری در کاهش تعداد بستری‌شدگان و فوتی‌ها در استان تهران مشاهده نشده‌ است. حدود سه هزار و ۸۰۰ نفر به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان‌ها بستری هستند که سه هزار و ۲۰۰ نفر آنان در بخش‌های ویژه به‌سر می‌برند.

وی خاطرنشان کرد:‌ تا وقتی این شرایط کنترل نشود، باید محدودیت‌هایی چون استفاده از دورکاری، لغو طرح ترافیک و محدودیت استفاده از ظرفیت تالارها ادامه یابد.

استاندار تهران با اشاره به دستورالعمل و پروتکل‌های ویژه ماه محرم، گفت: طبق پروتکل ماه محرم، عزاداری باید در فضای باز باشد. پیاده روی، دسته‌روی و زنجیرزنی و پخت و پز و اطعام به عزاداران هم نباید انجام شود.

محسنی بندپی با توصیه به استفاده از ماسک به افرادی که از پروتکل محرم اطلاعی ندارند، گفت: سازمان بهداشت جهانی می‌گوید تا زمانی که واکسن و دارویی برای مقابله با ویروس کرونا وجود ندارد، اقدامات بهداشتی، رعایت بهداشت فردی و استفاده از ماسک می‌تواند مانع ابتلا به ویروس کرونا شود.  

برچسب‌ها ویروس کرونا استانداری تهران انوشیروان محسنی بندپی سازمان جهانی بهداشت پروندهٔ خبری کرونا و کسب‌وکارها: از دورکاری تا رونق آنلاین‌ها کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استانداری تهران انوشیروان محسنی بندپی سازمان جهانی بهداشت ویروس کرونا استانداری تهران انوشیروان محسنی بندپی سازمان جهانی بهداشت ویروس کرونا محسنی بندپی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۶۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با فروشندگان متخلف گوشت قرمز برخورد قانونی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محسنی الحسینی گفت: بازرسان جهاد کشاورزی شهرستان در راستای کاهش تخلفات در حوزه توزیع گوشت قرمز، از قصابی‌های شهرستان مهریز بازدید کرده و قیمت انواع گوشت قرمز، نصب نرخنامه در معرض دید مشتری، تاریخ پروانه کسب، صدور صورتحساب فروش و... را کنترل و بررسی می‌کنند.
وی ادامه داد: واحد‌های قصابی موظفند که قیمت تفکیک شده فروش گوشت؛ گوسفندی، گوساله و شتر را در واحد صنفی به صورت مشخص بر روی تابلو و در معرض دید مشتریان قرار دهند و فروشندگان گوشت قرمز هم موظفند علاوه بر رعایت نرخ مصوب، کالای با کیفیت، استاندارد و بهداشتی به مصرف کننده عرضه کنند. 
محسنی الحسینی اذعان داشت: بازرسی‌ها به صورت پیوسته با هدف پایش قیمت کالا‌های اساسی و خدمات، لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تداوم خواهد داشت و با متخلفان بدون اغماض برخورد قانونی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • با فروشندگان متخلف گوشت قرمز برخورد قانونی می‌شود
  • ◄ معرفی کتاب پروتکلهای دانشوران صهیون(برنامه عمل صهیونیسم جهانی)
  • این بیماری هنوز دنیا را تهدید می‌کند؟
  • آبله یک تهید برای جهان؟
  • آیا آبله هنوز برای دنیا یک تهدید محسوب می‌شود؟
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی و دولتی در مروست
  • تسریع در گازرسانی به مناطق بالادست بخش بندپی شرقی بابل
  • جزییات جدید محدوده طرح ترافیک تهران
  • محدوده طرح ترافیک تهران تغییر می‌ کند؟
  • کشور در محاصره ۳ ویروس و مسئولان در بیخیالی | در هفته چند نفر می‌میرند؟