Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در همین زمان تعداد ۱۱۹ نفر از بیماران مبتلا به کرونا که در ۲۲ مرکز درمانی و بیمارستان‌های استان به جز کاشان و آران و بیدگل تحت مراقبت بودند با بهتر شدن وضعیت عمومیشان ترخیص شدند و لازم است که در قرنطینه دوره نقاهت بیماری را بگذرانند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ آرش نجیمی با اشاره به آمار بیماران جدید مبتلا به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: تعداد ۱۴۸ مورد بیمار جدید از افراد مشکوک به کرونا ویروس به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با علائم بالینی در بیمارستان‌ها بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در همین زمان تعداد ۱۱۹ نفر از بیماران مبتلا به کرونا که در ۲۲ مرکز درمانی و بیمارستان‌های استان به جز کاشان و آران و بیدگل تحت مراقبت بودند با بهتر شدن وضعیت عمومیشان ترخیص شدند و لازم است که در قرنطینه دوره نقاهت بیماری را بگذرانند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان که آمار مبتلایان به کرونا را در روز گذشته ۱۱۵ نفر اعلام کرده بود، تصریح کرد: اکنون تعداد کل بیمارانی که در شهرستان‌های استان به جز کاشان و آران و بید گل با تشخیص کرونا بستری هستند ۸۷۸ نفر است که از این تعداد ۱۸۱ نفر وضعیت وخیم‌تری دارند و در بخش مراقبت‌های ویژه و آی سی یو های مراکز درمانی در حال دریافت خدمات درمانی هستند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان کرونا کاشان و آران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۶۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای اصفهان و کاشان برای گروه‌های حساس ناسالم است

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۲ ایستگاه سنجش فعال در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۹ صبح یکشنبه دوم اردیبهشت با میانگین ۱۲۳ وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (سالمندان، افراددارایبیماری‌های تنفسی وقلبی، زنان باردار و کودکان کمتر از پنج سال) را نشان می‌دهد.

بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر امروز در ساعت انتشار این گزارش در ایستگاه خیابان احمدآباد با عدد ۱۵۴، خیابان ۲۵ آبان ۱۵۶، خیابان پروین اعتصامی ۱۵۱، دانشگاه صنعتی ۱۵۲ و ایستگاه ولدان ۱۵۳ AQI در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان است.

شاخص هوای اصفهان همچنین در ایستگاه میدان انقلاب و خیابان فرشادی با عدد ۱۱۴، بزرگراه خرازی ۱۱۲، خیابان زینبیه ۱۳۷ و رهنان ۱۱۹ AQI وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.

شاخص هوای اصفهان همچنین در ایستگاه پارک زمزم با عدد ۸۶، خیابان فیض ۹۶، سپاهان‌شهر ۷۵، کردآباد ۸۹ و خیابان میرزا طاهر ۸۰ AQI در وضعیت قابل قبول است.

امروز شاخص هوا در زرین‌شهر با میانگین ۹۶، سجزی با میانگین ۶۰، شاهین شهر ۵۳، قهجاورستان ۶۲ و مبارکه با میانگین ۶۵ AQI در وضعیت قابل قبول و در کاشان با ۱۰۷ AQI ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد. ایستگاه سنجش آلودگی هوای شهرهای مجاور اصفهان از جمله خمینی‌شهر، نجف آباد و منطقه صنعتی دولت آباد قطع است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

این شاخص به طور معمول برای پنج آلاینده هوا شامل مونوکسیدکربن (CO) ، اُزن (O۳)، دی اکسید نیتروژن (NO۲)، دی اکسید گوگرد (SO۲) و ذرات معلق زیر ۲.۵ میکرون (PM۲.۵) اندازه گیری و به طور روزانه در ایستگاه‌های پایش هوا، ثبت می‌شود.

شاخص کیفی هوا ( Air Quality Index ) معیاری است که غلظت ترکیبات مختلف آلاینده موجود در هوا نظیر مونوکسید کربن، دی اکسید گوگرد، ترکیبات نیتروژن دار، اوزون و ذرات معلق ( ذرات کوچک‌تر از ۱۰ میکرومتر و ذرات کوچک‌تر از ۲.۵ میکرومتر) را که دارای حدود مجاز متفاوت با واحدهای مختلف است به یک عدد بدون واحد تبدیل می‌کند و وضعیت آلودگی هوا را نمایش می‌دهد.

کد خبر 6084006

دیگر خبرها

  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد
  • آب بردگی ۲ دستگاه کامیون در نائین
  • وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • حضور امدادگران در سیل کاشان
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی ادامه دارد
  • نگاهی به حال و روز ناخوش گذر تاریخی ابولولو در آران و بیدگل + فیلم
  • هوای اصفهان و کاشان برای گروه‌های حساس ناسالم است