Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،تقی زاده معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان مرند گفت: در کل استان تعداد ۲۳۱ سازمان مردم نهاد فعال وجود دارد و آذربایجان شرقی از نظر تعداد سازمان‌های مردم نهاد فعال رتبه اول کشوری را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقی زاده با اشاره به بازده بالای سازمان‌های مردم نهاد در همه امور افزود: تشکل‌های اجتماعی و مردم نهاد با کمترین هزینه، بیشترین عملکرد را دارند و در تمامی امور کمک حال دولت هستند.

او در ادامه از عدم توجه کافی به  امور جوانان در استان انتقاد  کرد و گفت: در حوزه جوانان ۱۳ فصل کاری وجود دارد که متاسفانه به همه این فصل‌های کاری به صورت متعادل توجه نمی‌شود.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی گفت: ازدواج و اوقات فراغت جوانان از جمله مواردی است که باید همه نهاد‌های فعال در جامعه توجه ویژه  به آن داشته باشند.

گرشاسبی فرماندار مرند نیز در این جلسه با بیان اینکه در شهرستان مرند تعداد ۲۱ مجوز برای فعالیت سازمان مردم نهاد صادر شده است افزود: متاسفانه فقط ۱۱ سازمان مردم نهاد در شهرستان مرند فعال هستند که نسبت به وسعت و جمعیت شهرستان تعداد بسیار کمی است.

گرشاسبی با بیان اینکه هدف از ایجاد تشکل‌های اجتماعی، استقرار عدالت است، گفت: دولت از ایجاد سازمان‌های مردم نهاد به خصوص تشکل‌های خیریه‌ای در روستا‌ها بیشترین حمایت را می کند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان های مردم نهاد اداره ورزش و جوانان سازمان مردم نهاد آذربایجان شرقی امور جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۶۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه‌ یادگار امام

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به باشگاه تراکتور و هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد؛ به دلیل نبود امکانات زیرساختی، رفاهی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، حضور بانوان تا برطرف شدن این معایب در ورزشگاه ممنوع است.

در بخشی از نامه سازمان لیگ فوتبال آمده است:
بنابر مشکلات رفاهی مشاهده شده در رویه مهمان پذیری بانوان، نواقص مرتبط با زیر ساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان ورزشگاه تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • توسعه کتابخانه‌های سیار در دستورکاراست/ایجادزنگ کتابخوانی درمدارس
  • کشف حدود ۶ هزار ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه‌ یادگار امام
  • اصفهان، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی رتبه‌دار در تولید شیر
  • افزایش فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌شرقی
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز
  • کشف حدود ۶ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی