Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه سپاهان با شنیدن جواب منفی از برانکو قصد دارد با استراماچونی مذاکره کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، باشگاه سپاهان بعد از ارائه پیشنهاد رسمی به برانکو ایوانکوویچ با پاسخ منفی این مربی مواجه شد چرا که او تحت قرارداد فدراسیون عمان است. اگرچه ممکن است در روز‌های آتی اتفاقات جدیدی در این مورد شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورتی که امکان بازگشت برانکو به اصفهان فراهم نباشد این باشگاه خیلی سریع با استراماچونی مذاکرات خود را آغاز خواهد کرد.

در واقع مسئولان این باشگاه به دنبال راهی برای مذاکره مستقیم با سرمربی ایتالیایی هستند. این در حالی است که استراماچونی بعد از ترک فوتبال ایران با هیچ پیشنهادی از سوی تیم‌های سری آ ایتالیا مواجه نشد و در حال حاضر هم از تیم‌های دسته پایین‌تر پیشنهاد کار دارد.

باید دید واکنش استراماچونی در مقابل پیشنهاد تیم سپاهان به چه شکل خواهد بود.

ضمن اینکه اگر استراماچونی هم حاضر به قبول پیشنهاد سپاهان نباشد آن وقت این باشگاه با یک مربی مطرح پرتغالی وارد مذاکره خواهد شد.

انتهای پیام/

 

منبع: آنا

کلیدواژه: لیگ برتر سپاهان برانکو ایوانکوویچ آندرا استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۶۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ مورایس به مهم‌ترین سوال سپاهان

به گزارش "ورزش‌سه"، این سوال در حالی از سوی خبرنگاران اصفهانی در نشست خبری مطرح شد که تا پیش از این سرمربی پرتغالی سپاهان بارها به دلیل عملکرد ضعیف خط دفاعی تیم مورد انتقاد و سوال قرار گرفته بود و اینبار درباره نمایش ضعیف تیم در خط هجومی و فرصت سوزی پرسیده شد که پاسخ جالب توجهی نیز از سوی مورایس همراه داشت.

سرمربی سپاهان در واکنش به این سوال که تعجب و لبخند را به صورتش آورده بود، گفت:« یک سوال متفاوت. برخی مواقع بابت دفاع نکردن و برخی مواقع بابت گل نزدن مورد انتقاد قرار می‌گیریم. می توان گفت برخی مواقع شاید آرامش لازم به بازیکنان داده نشده است و نتوانسته‌اند موقعیت‌ها را به گل تبدیل کنند. برخی مواقع به خودخواهی بازیکن برمی‌گردد که شاید در ان لحظه می توانسته تصمیم بهتری بگیرد. شوت بزنم یا نزنم یا انتخاب دیگر و بهتری داشته باشد. برخی مواقع گل هم زدیم اما موقعیت‌های زیادی را  در همان بازی گل نکردیم. ببینیم فردا چه می شود و به هر حال باید قبول کنم. به همین دلیل فشار بیشتری روی بازیکنان گذاشتیم و بیشتر کار کردیم. ببینیم فردا چه می‌شود.» 

گفتنی است که این سوال در حالی از سوی خبرنگاران مطرح شد که مهاجمین سپاهان در سه بازی اخیر فقط یک مرتبه مقابل صنعت نفت در آبادان گلزنی کردند. با این حال همچنان تیم مورایس با ثبت 41 گل و با اختلاف قابل توجه نسبت به تیم دوم که تراکتور است و 32 گل زده، بهترین خط هجومی مسابقات به شمار می‌رود و رضا اسدی و شهریار مغانلو نیز با 11 و 10 گل بهترین گلزنان لیگ برتر هستند.

دیگر خبرها

  • پاسخ منفی انگلیس به «نتانیاهو» درباره سپاه پاسداران
  • ستاره شمس‌آذر: استقلالی هستم و به دنبال پیشرفت
  • ایران گزینه دیگری جز پاسخ گویی به اسرائیل نداشت | سخنرانی وزیر امور خارجه ایران در سازمان ملل | پیشنهاد ایران در شورای امنیت درباره غزه
  • درخشان: هم استقلال شانس قهرمانی دارد، هم پرسپولیس؛ هر تیم به دنبال تخریب دیگری است
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به سرخ‌پوشان پایتخت | مذاکره با ۴ چهره سرشناس تیم اوسمار
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • پاسخ مورایس به مهم‌ترین سوال سپاهان
  • سپاهان محکوم به برد/ ذوب‌آهن به دنبال دومین پیروزی متوالی