Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@16:42:11 GMT

برترین‌های جشنواره مطبوعات البرز معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۶۸۷۸

برترین‌های جشنواره مطبوعات البرز معرفی شدند

در این آیین که با توجه به شیوع کرونا به صورت مجازی و با حضور محمد خدادی معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، وحیده عسگری خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در بخش موضوعی جهش تولید برگزیده شد.
با اعلام اسامی نفرات برگزیده، در بخش اصلی، محور خبر رتبه نخست نداشت و ساره نوری از خبرگزاری مهر و معصومه امین‌زاده از خبرگزاری ایلنا به ترتیب رتبه های دوم و سوم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در محور گزارش خبری و تحلیلی مریم‌ آقانوری از فردیس نیوز رتبه نخست را از آن خود کرد و خدیجه ستارپور از همشهری و محمدحسن سیفی از دنیای هوادار به ترتیب رتبه های دوم و سوم را به دست آوردند.
محور عکس خبری و غیرخبری شرکت کنندگان رتبه نخست نداشت و رتبه‌های دوم و سوم به ترتیب به میلاد فروزان از دیوان نیوز و پوپک خواجه‌امیری از همشهری رسید.
محور مصاحبه نیز رتبه نخست نداشت و فرزاد عسگری از همشهری و نسترن کیوان‌پور از هزار و یک شهر به ترتیب رتبه های دوم و سوم را از آن خود کردند.
همچنین محور مقاله، یادداشت و سرمقاله در بخش اصلی و خانواده و سبک زندگی در بخش موضوعی رتبه‌ نخست نداشت و مصطفی فراغت از هزار و یک شهر و زیبا عراکی از دنیای هوادار به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.
در محور تیتر حمیدرضا رضایی از آفتاب البرز، نادر رضی از دنیای هوادار و طیبه جواهری از فارس به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.
در محور طراحی و کاریکاتور و طراحی و صفحه آرایی رتبه نخست به احمد شاهومند از دنیای هوادار رسید و رتبه دوم را آمنه قادری ترکاشوند از آرمان میهن کسب کرد.
در محور طنز مکتوب وحید حاج سعیدی از سپهر ایرانیان رتبه نخست را از آن خود کرد. این بخش رتبه‌های دوم و سوم نداشت.
در بخش موضوعی و محور رونق تولید (حمایت از کالای ایرانی) زهرا اشرف‌زاده از روزنامه همشهری، در محور جهش تولید رضا تواضعی از دنیای هوادار و وحیده عسگری از خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) و در محور توسعه استان البرز امیرحسین رحیمی از رادیو کوهنورد و فرزانه اسحقی از صیحه رتبه های برتر را از آن خود کردند.
همچنین در محورهای حقوق شهروندی، دین و معنویت، آب و محیط زیست، چالش‌ها و آسیب های اجتماعی به ترتیب مهدی صالحی از دنیای هوادار، زهره رزمی‌آذر از تارا نیوز، منصور جمشیدی از خبر فردیس و نیوشا فتحی‌زاده از خبرگزاری مهر حائز رتبه برتر شدند.
در موضوع نظام سلامت با محوریت ویروس کرونا نیز زهرا (منیژه) غزنویان و نسرین حق‌شناس هر دو از هزار و یک شهر رتبه های برتر را از آن خود کردند و موضوع نشاط اجتماعی نیز اثر برگزیده نداشت.
چهارمین جشنواره مطبوعات البرز در ۲ بخش اصلی و موضوعی با همکاری خانه مطبوعات و رسانه‌های این استان و با ارسال افزون بر ۴۰۰ اثر برگزار شد.
بخش‌های اصلی جشنواره شامل مقاله، یادداشت و سرمقاله، عکس (خبری، غیرخبری)، خبر، گزارش(خبری، تحلیلی)، مصاحبه، تیتر، طراحی و صفحه آرایی، طنز مکتوب، طرح و کاریکاتور بود.
بخش‌های موضوعی نیز شامل رونق تولید(حمایت از کالای ایرانی)، جهش تولید، توسعه استان البرز، حقوق شهروندی، دین و معنویت، نشاط اجتماعی، خانواده و سبک زندگی، آب و محیط زیست، چالش‌ها و آسیب های اجتماعی (طلاق، حاشیه نشینی، اعتیاد، فساد اداری، بیکاری و فقر) و نظام سلامت با محوریت ویروس کرونا بود.
هدف از برگزاری این جشنواره ارتقای کیفی خبر و اطلاع رسانی در استان، گسترش فرهنگ مطالعه و روزنامه خوانی، شناسایی نقاط قوت و ضعف رسانه‌های استان و نیز توسعه ظرفیت‌های موجود مطبوعات عنوان شده بود.
اختتامیه سومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری البرز سوم شهریور ۱۳۹۵ برگزار شده بود.
از مجموع ۲۱۸ رسانه دارای مجوز که دفتر مرکزی آنها در استان البرز واقع شده، ۱۳۷ رسانه شامل هفت روزنامه، ۳۲ هفته نامه، ۱۸ دوهفته نامه، ۴۱ ماهنامه، ۶ دوماهنامه، ۲۸ فصلنامه و پنج دوفصلنامه به صورت چاپی منتشر می‌شوند.

برچسب‌ها البرز مطبوعات و خبرگزاری های داخلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز مطبوعات و خبرگزاری های داخلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز البرز مطبوعات و خبرگزاری های داخلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز ترتیب رتبه های دوم و سوم نخست نداشت آن خود رتبه نخست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۶۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران، برترین تیم سال ۱۴۰۲ از نگاه کارشناسان و داوران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کارشناسان، داوران و متخصصین حوزه ورزش، کاندیداهای جشنواره «قهرمان ایران» را انتخاب و سپس با رای مردم، برترین‌ها در بخش‌های مختلف معرفی شدند.
تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران که حدود ۴ سال است زیر نظر انجمن هاکی روی یخ فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی فعالیت خود را آغاز کرده، با برنامه‌ریزی دقیق و فعالیت مستمر دست‌اندرکاران این رشته، به بهترین عناوین دست یافته است.
این تیم که در سال ۱۴۰۳ نیز مقتدرانه عنوان قهرمانی آسیا را به خود اختصاص داد، با روند رو به رشد، تلاش بی وقفه و شبانه‌روزی، نظم مثال‌زدنی و نتایج درخشان، توانست نظر کارشناسان جشنواره و مردم ورزش‌دوست و قدرشناس ایران را به خود جلب کند و این عنوان را از نگاه داوران به خود اختصاص دهد.


کسب این عنوان در حالی بدست آمده که تیم ملی هاکی روی یخ ایران حتی یک پیست اختصاصی نیز ندارد و با حمایت ایرانمال، در پیست یخ این مجموعه تمرینات آماده‌سازی خود را پیگیری می‌کند.
این موفقیت نشان‌دهنده تلاش و پشتکار مثال‌زدنی ورزشکاران و مربیان تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران است و امیدواریم شاهد موفقیت‌های روزافزون این تیم در عرصه‌های بین‌المللی باشیم.

اعضای تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران از رئیس سازمان صدا و سیما به دلیل پوشش مستقیم مسابقات خود در رویدادهای مختلف با اهدای یک پیراهن تیم ملی که به امضای ملی پوشان رسیده بود تقدیر و تشکر کردند

گفتنی است، تیم فوتبال ساحلی ایران بعنوان یکی از پرافتخارترین تیمهای ورزشی ایران نیز از سوی آرای مردمی بعنوان برترین تیم جشنواره «قهرمان ایران» از نگاه مردم شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899469

دیگر خبرها

  • تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران، برترین تیم سال ۱۴۰۲ از نگاه کارشناسان و داوران
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • برترین های«آب و رسانه » در استان سمنان تجلیل شدند
  • معرفی همراه اول به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • متفورمین با ۲ میلیارد و ۲۰۹ میلیون عدد؛ رتبه نخست پرفروش‌ترین داروها در ایران
  • کسب رتبه هفت کشوری گمرکات آذربایجان شرقی در مبادلات تجاری
  • معرفی پرفروش‌ترین دارو‌ها در ایران
  • معرفی پرفروش ترین داروها در ایران + اسامی و میزان فروش
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • برگزاری آیین جشنواره قهرمان ایران