Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حسن جولایی، دبیر چهل و دومین همایش ملی روز داروسازی ایران در چهل و دومین همایش ملی روز داروساز که از صبح امروز 22 مرداد به صورت مجازی آغاز و تا 24 مرداد ادامه خواهد ضمن تبریک روز داروساز گفت: داروسازان در سراسر کشور منشأ موفقیت های بسیاری در حوزه سلامت کشور هستند.

وی گفت: امیدواریم این روز و روزها طلیعه ای باشد برای ارتقای جایگاه داروساز درسیستم سلامت کشورمان و دنیا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر چهل و دومین همایش ملی روز داروسازی ایران در ادامه گفت: این وبینار مجازی دستاورد و موفقیت بزرگی است که توانسته تمام داروسازان را در این همایش مجازی گرد هم آورد.

جولایی افزود: بخش عمده ای از سیستم سلامت و خدمات سیستم سلامت وابسته به نظام دارویی است یعنی حداقل در سه سطح پیشگیری مطرح است بنابراین دارو و مصرف بجای آن جایگاه ویژه ای در سیستم سلامت کشورمان دارد.

وی گفت: از زمانی که دکتر نمکی به عنوان وزیر بهداشت معرفی و مشغول به خدمت در عالی ترین رتبه سلامت کشور شدند، ارتقای جایگاه داروسازان را در اولویت برنامه های خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ارتقا و ایفای نقش و جایگاه داروسازان نیاز به دیدگاه جدید، آشنایی عمیق تر با سیستم سلامت دارد و باید ما داروسازان خود را ادغام یافته تر با سیستم سلامت ببینیم.پیدا کردن این نقش جدید مستلزم این است که سیستم سلامت هم نقش داروسازان را بهتر بشناسد و آن را به رسمیت و قانونی کند.

دبیر چهل و دومین همایش ملی روز داروسازی ایران اظهار داشت: گران تر شدن سیستم های سلامت منجر به این شده که در بسیاری از کشورها از تمام اهرم ها و ابزار ها و اجزاء سیستم سلامت برای یک مراقبت جامع استفاده کنند به این منظور باید به الگوهای کشورهای دیگر نگاه کنیم و از الگوهای موفق استفاده کنیم.

انتهای پیام/

104 / 361 داروخانه داروسازان تولید دارو دارو همایش ملی روز داروسازی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: داروخانه داروسازان تولید دارو دارو همایش ملی روز داروسازی سیستم سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۶۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ برگزار شد

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ همزمان با چهارمین روز از هفته سلامت با حضور دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سردار سرتیپ حسینی، فرمانده پلیس راهور فراجا، معاونین و مدیران وزارت بهداشت و سازمان اورژانس کشور و جمعی از تلاشگران سازمان اورژانس و حوزه‌های بهداشت و درمان در سالن امام جواد (ع) ستاد وزارت بهداشت برگزار شد.

گفتنی است، در این مراسم با اهدای لوح به صورت نمادین از منتخبین سلامت نوروزی ۱۴۰۳ تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاثیر فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • تاثیر فرهنگ فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • ساماندهی بهداشتی اولویت طرح تضمین سلامت فرآورده‌های شیلاتی است
  • همایش تبیین دستاورد‌های عرصه سلامت و تجلیل از فعالان بخش سلامت در شهرستان خوی
  • جذب پرستاران در مراکز درمانی اولویت وزارت بهداشت
  • پیاده روی به مناسبت هفته سلامت در پیشوا
  • همایش تبین دستاوردهای حوزه سلامت در خوی
  • همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ برگزار شد
  • بازسازی اورژانس‌ها در اولویت قرار گرفت
  • همایش سلامتی را قدم بزن در زارچ