Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@00:13:49 GMT

پیام تبریک قالیباف به حموده الصباغ

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۷۰۳۶

پیام تبریک قالیباف به حموده الصباغ

‍‍‍‍‍‍

رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی انتخاب مجدد حموده الصباغ، رئیس مجلس جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم،  محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی انتخاب حموده الصباغ، رئیس مجلس جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت.

متن پیام قالیباف به شرح ذیل است:

جناب آقای حموده الصباغ

رئیس محترم مجلس مردمی جمهوری عربی سوریه

السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

با کمال خرسندی مایلم صمیمانه ترین تبریکات خود را به مناسبت شروع دوره جدید فعالیت پارلمان و انتخاب مجدد جنابعالی به عنوان رئیس مجلس مردمی جمهوری عربی سوریه ابراز نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطمینان دارم در دوره پیش رو همچون گذشته با درایت و مدیریت جنابعالی و مساعدت نمایندگان پارلمان های دو کشور، مراودات راهبردی فی مابین در عرصه های مختلف دوجانبه، منطقه ای و بین المللی بیش از پیش تداوم خواهد یافت.

فرصت را مغتنم شمرده، ضمن اشاره بر تداوم حمایت جمهوری اسلامی ایران از دولت و ملت کشور دوست و برادر جمهوری عربی سوریه، بر اهمیت حمایت مجالس دو کشور از توسعه همکاری های اقتصادی فی مابین تأکید می نمایم.

سلام های گرم اینجانب را به عالیجناب بشار اسد، رئیس جمهور محترم جمهوری عربی سوریه ابلاغ نمایید.

از خداوند قادر متعال سلامتی و توفیق روزافزون آن جناب، نمایندگان محترم پارلمان و موفقیت دولت و ملت مقاوم سوریه را مسئلت می نمایم.

محمدباقر قالیباف

رئیس مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/

R1011158/P/S1,15/CT12 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ شهریاری: وزیر علوم ۲۴ ساعته اعلام کرد که کنکور به تعویق نمی‌افتد ۲ پاسخ قلدرمآبانه یک نماینده تهران به سؤال خبرنگار: غلط کردند گفتند بپرسید ۲۰۰میلیون ودیعه مسکن را گرفته‌ام یا نه؟! ۳ واعظی: مردم می‌توانند به‌اندازه توان خود بشکه نفت بخرند ۴ زنگنه: ناپختگی یکی از مسئولان سازمان خصوصی‌سازی موجب نگرانی مردم شد/ به تصمیم دولت تمکین می‌کنیم ۵ مجلس به مدرس خیابانی اعتماد نکرد ۶ وزارت اطلاعات: ۵ تیم جاسوسی دستگیر شدند ۷ روحانی: دولت علی‌رغم فشارهای آمریکا در بخش اقتصادی شکست نخواهد خورد / مقایسه شرایط صلح با شرایط جنگ خطاست ۸ ظریف: انفجار بیروت تمام دنیا را در شوک فرو برد ولی آمریکا به تحریم لبنان ادامه می‌دهد/ کاخ سفید جایگاهی برای استفاده از مکانیسم ماشه ندارد مهمترین اخبار سیاسی پاسخ قلدرمآبانه یک نماینده تهران به سؤال خبرنگار: غلط کردند گفتند بپرسید ۲۰۰میلیون ودیعه مسکن را گرفته‌ام یا نه؟! گزارش| «نه نفت دارد نه مروارید!»؛ استدلال محمدرضا پهلوی برای بخشیدن بحرین چه بود؟ روحانی به مکرون: پیشنهاد جدید آمریکا مخالف قطعنامه شورای امنیت است/ آمریکا هیچ حقی برای استفاده از سازوکار برجام ندارد مکرون درباره لبنان به روحانی چه گفت؟ مهمترین اخبار تسنیم روحانی به مکرون: پیشنهاد جدید آمریکا مخالف قطعنامه شورای امنیت است/ آمریکا هیچ حقی برای استفاده از سازوکار برجام ندارد چند مورد از واکسن‌‌های ایرانی کرونا مدل انسانی را پاس کرده‌‌اند سعید محمد تشریح کرد| جزئیات احداث بزرگترین پروژه آبرسانی غرب کشور توسط قرارگاه خاتم فارین افرز: آمریکا با ترامپ روز به روز بیشتر منزوی و زمین‌گیر می‌شود گزارش| «نه نفت دارد نه مروارید!»؛ استدلال محمدرضا پهلوی برای بخشیدن بحرین چه بود؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جمهوری عربی سوریه رئیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۷۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام های حمله به پایگاه های آمریکا در شرق سوریه

پس از حمله پهپادی به مقر فرماندهی حشدالشعبی در پایگاه کالسو در غرب سوریه و ادعای آمریکا در عدم قبول مسئولیت این تجاوز، به فاصله کمتر از ۲۴ ساعت، دو پایگاه اشغالگران آمریکایی در خراب الجیر و میدان نفتی العمر در شرق سوریه هدف حملات قرار گرفت. - اخبار بین الملل -

به گزارش سایت عربی خبرگزاری تسنیم، پس از دو ماه آرامش در جبهه های شرق سوریه، مقر فرماندهی حشدالشعبی در پایگاه کالسو در غرب عراق هدف حملاتی قرار گرفت که آمریکا مدعی شد مسئولیتی در این تجاوز نداشته است.

 

.

 

پس از این اقدام، دو پایگاه نظامی آمریکا در خراب الجیر در شمال شرقی شهر حسکه و میدان نفتی العمر در شرق دیرالزور هدف حملات پهپادی و موشکی قرار گرفتند که علی رغم شایعات مطرح شده در ساعات نخست این عملیات، با بیانیه کتائب حزب الله عراق همراه شد که هرگونه مسئولیت در این عملیات را رد کرد.

به رغم هشدار های امنیتی نیروهای آمریکایی، گزارش های منابع تسنیم حاکی از آن است که یکی از موشک ها به مجاورت نقطه پدافندی و سالن اجتماعات داخل پایگاه آمریکا در میدان العمر اصابت کرده است.

«حسن العجیلی»؛ روزنامه نگار سوری در تشریح جزئیات حملات پهپادی و موشکی به دو پایگاه آمریکا در شرق سوریه به خبرنگار تسنیم در حلب گفت: در جریان این حمله پایگاه العمر با چهار موشک و یک پهپاد و پایگاه خراب الجیر با سه موشک و سه پهپاد به اختلاف یک ساعت هدف حمله قرار گرفتند.

پایگاه آمریکا در شمال حسکه هدف حمله پهپادی قرار گرفت

 

حملات علیه پایگاه های آمریکایی در شرق سوریه پس از تجاوز به مقر فرماندهی در پایگاه کالسو نشانگر رد و بدل شدن پیام های غیر مستقیم میان طرف های درگیر در این جبهه است که هیچ حمله ای به پایگاه های مقاومت اسلامی عراق و سوریه بدون پاسخ باقی نخواهد ماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • پیام های حمله به پایگاه های آمریکا در شرق سوریه
  • رئیس جمهور روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی روز ملی سوریه را تبریک گفت
  • پیام ابراهیم رئیسی به بشار اسد +جزئیات
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی به بشار اسد تبریک گفت
  • کنایه ذوالنوری به قالیباف: اگر رئیس شوم، از بیرون به صورت اتوبوسی جمعیت ناآشنا به مجلس نمی‌آورم
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد