Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیام تسلیت مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره بانک‌پاسارگاد به مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سید عباس موسویان

هو الباقی


کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ و الاکرامِ


استاد حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سید عباس موسویان، مصداق روایت «عاش سعیدا و مات سعیدا» بود. ایشان صادقانه و خالصانه، عمر ارزشمند خود را که از علم و معرفت برکت یافته بود، در مسیر اعتلای این مرز و بوم صرف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلوص نیت، بلندنظری و نیک‌اندیشی، استغنای معنوی و اندیشه‌ی والا برای جهادی خستگی‌ناپذیر در صحنه‌ی اقتصادی کشور، این عالم فرزانه را بر آن داشت تا علی‌رغم تحصیل در رشته‌ی برق، مدارج علمی را تا مرحله‌ی اخذ دکترای تخصصی تفسیر و علوم قرآنی و همچنین دکترای فقه اقتصادی طی کند.

تحصیلات، تألیفات و تصنیفات پر بار استاد، در حوزه‌ی بانکداری و اقتصاد اسلامی، سرچشمه‌ی بسیاری از خدمات ارزنده و راه‌گشای بسیاری از چالش‌ها بود. خشوع بی‌حد، شوق خدمت و اخلاص بی‌مرز ایشان، در جایگاه‌های مختلفی مانند شورای فقهی بانک‌مرکزی جمهوری اسلامی ایران، کمیته‌‌ی فقهی بورس، انجمن اقتصاد اسلامی، انجمن مالی اسلامی، هیأت ‌امنا‌ی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه‌اسلامی و دانشگاه امام‌صادق(ع)، خیر و برکتی ماندگار برای کشور رقم زد که در حافظه‌ی تاریخی خدمت و عشق به این آب‌و‌ خاک جاودان خواهد بود.

ضمن ارج نهادن به ثمرات حضور پرفیض آن مرحوم، این مصیبت را به خانواده‌ی محترم ایشان، اندیشمندان و صاحب‌نظران و هم‌میهنان گرامی تسلیت عرض نموده، از آستان بی‌کران الطاف الهی برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان، صبر، شکیبایی و طول عمر با عزت و سلامتی مسألت داریم. 

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح ترافیک 99 انفجار بیروت حسن دیاب ابوالفضل موسوی حسین مدرس خیابانی کنکور 99 بانک پاسارگاد بانکداری اسلامی طرح ترافیک 99 انفجار بیروت حسن دیاب ابوالفضل موسوی حسین مدرس خیابانی کنکور 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۷۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا درویش تا پایان فصل ماندنی شد

با اعلام مدیرعامل سهامدار اصلی باشگاه پرسپولیس، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این باشگاه تا پایان لیگ بیست‌وسوم به فعالیت خود در جمع سرخپوشان ادامه می‌دهند.

طرفداری | سید محمد مهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر پس از برگزاری مراسم واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس صحبت هایی را انجام داد.

سید محمد مهدی احمدی گفت:

امیدواریم با توجه به بنیه مالی بانک‌های حاضر در کنسرسیوم مالکیت پرسپولیس، آنها پشتوانه پرسپولیس باشند و دغدغه هواداران برطرف شود. امیدواریم پرسپولیس دغدغه‌ای بابت پرداخت دستمزدها نداشته باشد.

مدیرعامل بانک شهر که بانک زیرمجموعه او مالک 30 درصد سهام باشگاه پرسپولیس خواهد بود، در مورد سمت مدیرعاملی این باشگاه گفت:

در پنج هفته منتج به پایان سال در خدمت رضا درویش (مدیرعامل پرسپولیس) و اعضای هیئت مدیره خواهیم بود. فقط هیئت مدیره متصدی ندارد و یک ناظر مالی کنار درویش می‌گذاریم تا نظام بودجه‌ریزی را جلو ببرد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» منشاء تحولات مهم در نظام بین الملل
  • رضا درویش تا پایان فصل ماندنی شد
  • سرفصل های درآمدزایی برای پرسپولیس هفته آینده مشخص می شود
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • عدد ۶ برای پرسپولیس مقدس است/ از پتانسیل بانک ها استفاده می کنیم
  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت