Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیز معبودی بازیکن تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: پیروزی در دربی تبریز برای ما مهم است و قرار نیست سه امتیاز این بازی را به تراکتور تقدیم کنیم. - اخبار ورزشی -

عزیز معبودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره وضعیت فعلی ماشین‌سازی در فاصله دو هفته مانده به پایان مسابقات لیگ برتر گفت: شرایط فنی تیم ما خوب است و اگر بازی با پارس جنوبی را می‌بردیم الان دیگر نگرانی خاصی نداشتیم، ولی روی بی‌تجربگی بازیکن جوان‌مان‌ به حریف پناتی دادیم و بازی مساوی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه در چند بازی در دقایق آخر گل خوردیم و بد کار کردیم، ولی شرایط فنی تیم خوب است و امیدواریم در دو بازی پایانی نتایج خوبی بگیریم و در لیگ برتر بمانیم.

مربی ماشین‌سازی: داور 3 امتیاز را از تیم‌مان گرفت/ یک دقیقه بعد از اعتراض افاضلی پنالتی گرفتند

 

مدافع - هافبک تیم فوتبال ماشین‌سازی درباره دیدار بعدی تیمش برابر تراکتور تبریز تأکید کرد: شرایط تیم ما طوری است که نیاز مبرمی به سه امتیاز این بازی داریم و اگر نتیجه را واگذار کنیم کارمان خیلی سخت خواهد شد. در این بازی فقط سه امتیاز به درد تیم ما می‌خورد و امیدوارم در نهایت با انجام یک بازی خوب به هدف‌مان برسیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «زنوزی مالک دو باشگاه در دربی تبریز طرفدار کدام تیم است؟» تصریح کرد: نمی‌دانم آقای زنوزی طرفدار کدام تیم در این بازی خواهد بود، ولی در مورد تیم خودمان باید بگویم که بچه‌ها انگیزه بالایی دارند تا بازی روز شنبه را با برد پشت سر بگذاریم. می‌دانیم تراکتور برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان برد می‌خواهد، ولی ما هم باید در لیگ برتر بمانیم. ما نگران آبروی‌مان هستیم و قرار نیست سه امتیاز را تقدیم به تراکتور کنیم. باید در این بازی به برد برسیم تا ماشین‌سازی برای هفته آخر دیگر استرس نداشته باشد.

انتهای پیام/

R1015203/P/S1410,3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط هومن افاضلی ماشین‌سازی تبریز بیشتر بخوانید... لیگ برتر فوتبال| فرار پارس‌جنوبی از شکست مقابل ماشین‌سازی با تعویض طلایی پورموسوی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... لیگ برتر فوتبال| فرار پارس‌جنوبی از شکست مقابل ماشین‌سازی با تعویض طلایی پورموسوی واژه های کاربردی مرتبط هومن افاضلی ماشین‌سازی تبریز پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ جدی شدن انتقال مجید حسینی به سری A ۲ مطهری: از بازی با استقلال استقبال می‌کنیم/ ذهنیت مثبتی نسبت به داوری دربی داریم ۳ وکیل برانکو: او بدون تیم باشد پیشنهاد هر تیمی را بررسی می‌کند حتی استقلال/ برانکو حاضر به مذاکره با سپاهان نشد ۴ قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی| پرسپولیس میزبان استقلال شد، نفت مسجد سلیمان میهمان تراکتور ۵ سخنگوی سپاهان: عجله‌ای نیست؛ به جز برانکو‌ ۹ گزینه دیگر هم داریم/ به هیچ بازیکنان داخلی یا خارجی بدهکار نیستیم ۶ وضعیت مبهم واسعی برای حضور در هفته بیست‌ونهم/ اوت‌انداز پیکان به بازی مقابل استقلال می‌رسد ۷ روشن: دلال‌ها در استقلال قرارداد کوتاه مدت می‌بندند تا هر سال پول دلالی بگیرند/ نیمکت این تیم باید قوی‌تر و سنگین‌تر شود ۸ احتمال شکایت استقلالی‌ها از باشگاه پرسپولیس و پیروانی مهمترین اخبار ورزشی سعادتمند: انتظار دارم رقابتی سازنده و جوانمردانه با پرسپولیس داشته باشیم/ بدهی‌های گذشته مانند الوار روی سر ما ریخته است وکیل برانکو: او بدون تیم باشد پیشنهاد هر تیمی را بررسی می‌کند حتی استقلال/ برانکو حاضر به مذاکره با سپاهان نشد روشن: دلال‌ها در استقلال قرارداد کوتاه مدت می‌بندند تا هر سال پول دلالی بگیرند/ نیمکت این تیم باید قوی‌تر و سنگین‌تر شود تعویق مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برای برگزاری متمرکز بازی‌ها/ مینی تورنمنت‌ها از راه می‌رسند؟ مهمترین اخبار تسنیم روحانی به مکرون: پیشنهاد جدید آمریکا مخالف قطعنامه شورای امنیت است/ آمریکا هیچ حقی برای استفاده از سازوکار برجام ندارد ظریف: آمریکا از روی استیصال موضع دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس را اجماع منطقه‌ای می‌نامد چند مورد از واکسن‌‌های ایرانی کرونا مدل انسانی را پاس کرده‌‌اند سعید محمد تشریح کرد| جزئیات احداث بزرگترین پروژه آبرسانی غرب کشور توسط قرارگاه خاتم فارین افرز: آمریکا با ترامپ روز به روز بیشتر منزوی و زمین‌گیر می‌شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هومن افاضلی ماشین سازی تبریز هومن افاضلی ماشین سازی تبریز ماشین سازی سه امتیاز لیگ برتر تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۷۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصرتی در دومین تجربه سرمربیگری تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، اولین حضور نصرتی به عنوان سرمربی در بازی با سپاهان بود که هنوز ارطغرل ساغلام برای هدایت تراکتور به تبریز نیامده بود و نصرتی در دیداری که با تساوی به پایان رسید، روی نیمکت سرخپوشان تبریز نشست.

در بازی امروز او از سوی اندک هواداران تیم تراکتور مورد تشویق قرار گرفت و در حالی که در بازی قبلی از سمت مربیگری استعفا داده بود، این بار باتوجه به جدایی پاکو خمس، به عنوان سرمربی جلوتر از سایرین وارد زمین شد.

نصرتی که سابقه طولانی بازی در تیم ملی ایران را دارد، در تیمهای پارس جنوبی و گل ریحان سرمربی بود اما حالا باتوجه به اعلام باشگاه تبریزی، به زودی جای خود را به یک سرمربی خارجی خواهد داد.

عکس: مجتبی حمیدیان

دیگر خبرها

  • نکته‌نگران کننده استقلال: وزن‌تعویض‌ها بالا نیست!
  • برد تیم فوتبال نساجی در برابر تراکتور سازی تبریز
  • در دقایق پایانی غفلت کردیم/ گلم تقدیم به هواداران استقلال
  • جدول لیگ برتر پس از پایان روز دوم از هفته بیست و چهارم‌
  • جدول لیگ برتر| استقلال به صدر رسید؛ فولاد در نقطه ذوب!
  • نصرتی در دومین تجربه سرمربیگری تراکتور
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| نبرد استقلال با غول کش برای حفظ صدر
  • نگرانی ساکنان شهرک پرواز تبریز از جولان آزادانه سگ‌های ولگرد
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • اتفاق عجیب برای یک پرسپولیسی و یک استقلالی در تبریز