Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-19@19:58:20 GMT

افشین قطبی باعث اخراج اشتیلیکه خواهد شد؟

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۷۵۴۴

افشین قطبی باعث اخراج اشتیلیکه خواهد شد؟

هفته چهارم سوپر لیگ چین برگزاری شد و در این تیم شیجیاژوانگ با هدایت افشین قطبی توانست به اولین برد خود در این رقابت ها دست پیدا کند.

افشین قطبی، سرمربی باشگاه شیجیاژوانگ اور برایت با شکست تیانجین تدا می تواند احتمال اخراج اولی اشتیلیکه را افزایش دهد.

به گزارش طرفداری، شانزده تیم حاضر در بازی های سوپر لیگ چین، طی چهار روز اخیر به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت با برگزاری هشت بازی هفته چهارم این رقابت ها را به پایان رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته ای در آن تعدادی از مربیان بزرگ سوپر چین نتایج بسیار ضعیفی به دست آوردند.

افشین قطبی؛ اولین برد در سوپر لیگ

سرمربی ایرانی تیم شیجیاژوانگ اور برایت، در چهارم دیداری خود در سوپرلیگ چین، بالاخره توانست به پیروزی برسد. قطبی که این تیم را از دسته اول فوتبال چین راهی سوپر لیگ کرد پس از دو تساوی و یک شکست، برابر تیم تیانجین تدا موفق به کسب یک پیروزی پرگل شد. آنها این بازی را با سه گل به سود خود به پایان رساندند تا اکنون با 5 امتیاز در رده چهارم گروه دوم سوپر لیگ چین قرار بگیرند.آنها در این بازی موفق به شکست سرمربی آلمانی و سابق تیم ملی کره جنوبی یعنی اولی اشتیلیکه شدند.

رقابت شانه به شانه در صدر

چهار تیم حاضر در رده های اول و دوم هر گروه رقابتی بسیار نزدیک با یکدیگر دارند. در صدر گروه اول تیم جیانگسو با 10 امتیاز حضور دارد. این تیم به مربیگری کوزمین اولاریو، سرمربی سابق تیم ملی عربستان و تیم های الهلال، العین و السد بازی های خود را نتایج بسیار خوبی آغاز کرده است. در رده دوم همین گروه تیم گوانگژو قرار دارد که با مربیگری کاناوارو موفق شده با سه پیروزی و یک شکست در رده دوم گروه خود بایستد.

در گروه دوم اما تیم بیجینگ با کسب 10 امتیاز از این چهار دیدار موفق شده در صدر گروه دوم بایستد. برونو جنسیو، سرمربی سابق تیم لیون فرانسه هدایت این تیم را برعهده دارد. تیم دوم این گروه نیز شانگهای است که با مربیگری ویتور پریرا، سرمربی سابق تیم های پورتو، فنرباغچه و ... موفق به کسب 9 امتیاز شده است.

نام های بزرگ در آستانه اخرااااج!

رافائل بنیتس، جیووانی فن برونکهوست و اولی اشتیلیکه نام هایی هستند که احتمال می رود به زودی از روی نیمکت تیمهای خود بلند شوند. دالیان با رافائل بنیتس پس از 4 دیدار توانسته تنها 2 امتیاز به دست بیاورد.

آخرین تیم گروه اول نیز تیم گوانگژو آر اند اف با مربی هلندی خود تنها توانسته یک امتیاز به دست بیاورد. فن برونکهوست و بازیکنانش در چهار بازی تنها 1 گل زده و 11 گل خورده دارند. در گروه دوم نیز تیانجین تدا به همراه تیانجین تدا تنها موفق به کسب 1 امتیاز شده است.

روبرتو دونادونی اولین نام اخراج شده

سرمربی ایتالیایی شنزن بعد از چهار هفته و کسب تنها سه امتیاز اولین نام بزرگ اخراج شده از سوپر لیگ چین است. تیم شنزن در گروه اول، در رتبه ششم جدول هشت تیمی قرار گرفت.

همچنین بخوانید:

افشین قطبی بالاخره طعم شکست را چشید / نتایج اسفناک رافائل بنیتس و فن برونکهورست

قطبی و تیمش دومین بازی را هم مساوی کردند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سوپر لیگ چین تیانجین تدا افشین قطبی گروه دوم سابق تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۷۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه سابق ایران نزدیک به فتح بهترین لیگ جهان

به گزارش "ورزش سه"، در اولین دیدار از سری فینال های سوپر لیگای ایتالیا، تیم پروجا که میزبان بازی اول بود توانست با نتیجه سه بر یک مقابل مونزا به برتری برسد تا گام اول را محکم بردارد.

در این مسابقه پروجا ست‌های اول، دوم و چهارم را به ترتیب با نتایج ۲۷ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۳ پیروز شد و تیم مونزا نیز گیم سوم را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ برد.

اول پلوتینتسکی دریافت کننده قدرتی اوکراینی پروجا هجده امتیاز برای تیمش کسب کرد و در تیم مونزا نیز ران تاکاهاشی ژاپنی هجده امتیاز به دست آورد.

بدین ترتیب پروجا در سری بازی های فینال یک بر صفر از مونزا پیش افتاده است، تیمی که سه برد به دست بیاورد قهرمان سوپر لیگای ایتالیا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • گزینه سابق ایران نزدیک به فتح بهترین لیگ جهان
  • آبی‌پوشان پایتخت به‌دنبال بازگشت به‌صدر جدول/ رونمایی از تراکتور بدون خمز
  • تقسیم امتیاز همسایه‌ها؛ کامبک پیکان برای فرار از باخت برابر هوادار
  • مالک باشگاه تراکتور: سرمربی بعدی هم خارجی است
  • زنوزی: سرمربی خوب خارجی برای تراکتور انتخاب می‌کنیم/ سال آینده بازیکنان بزرگ می‌گیریم
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی | تصمیم نهایی در خصوص افشین قطبی
  • بازگشت سرمربی پرسپولیس به کنار خط در آبادان
  • شکست الاهلی با وجود سوپر گل عزت اللهی
  • واکنش منفی ژاوی به انریکه: به هر دو مورد می‌گویم نه!
  • خشم بی‌سابقه ژاوی: به داور گفتم خیلی ضعیفی؛ این یک فاجعه بود!