Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@17:40:35 GMT

طلا گران شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۷۵۵۷

درحالی که طلا بیشترین کاهش یک روزه در بیش از 7 سال گذشته را در معاملات دیروز ثبت کرد اما امروز با اعلام رسمی رکود انگلیس این فلز زرد 25.54 دلار گران شد و به کانال 1900 دلار بازگشت. ناطقان: به نقل از رویترز، با انتشار آمار ضعیف از اقتصاد انگلیس که نگرانی ها در مورد رکود اقتصادی ناشی از کرونا را تقویت کرد، قیمت طلا به 1900 دلار بازگشت و به این فلز گران بها کمک کرد تا خسارات ناشی از افزایش ارزش دلار را جبران کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هر اونس طلا در بازارهای جهانی با 25.54 دلار افزایش 1937.43 دلار فروخته شد. طلا در ساعات اولیه معاملات آسیایی 2.5 درصد کاهش یافت.

رشد اقتصادی انگلیس در سه ماهه آوریل تا ژوئن به علت شیوع کرونا، 20.4 درصد کاهش یافت که بیشترین کاهش رشد اقتصادی است که کشورها تاکنون اعلام کرده اند.

جیگار تریویدی، تحلیلگر بازار گفت: «در نهایت، آنها رسما اعلام کردند برای نخستین بار از بحران مالی وارد رکود شدند. این باعث افزایش قیمت طلا و نقره شد.»

علی رغم بیشترین کاهش یک روزه در بیش از 7 سال گذشته در معاملات دیروز، قیمت طلا تاکنون در سال جاری میلادی افزایش 28 درصدی را ثبت کرده است. زیرا سرمایه گذاران طلا در بحبوحه نگرانی در مورد عدم بازپرداخت ارز و ترزیق پول به بازار از سوی بانک های مرکزی، به خرید طلا روی آورده اند. منبع: فارس برچسب ها: طلا ، گران ، بازار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: طلا گران بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۷۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوازم خانگی گران خواهد شد؟

محمود سیجانی اظهار داشت: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است و هنوز تایید نشده است.

به گزارش خبرآنلاین، در روز‌های پایانی سال گذشته رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی از افزایش قیمت بدون سر و صدای برخی کارخانه‌ها در یک ماه گذشته خبر داد و در سال جاری هم گزارش‌هایی از افزایش قیمت برخی از برند‌های لوازم خانگی منتشر شد.

اما محمود سیجانی درباره اخبار منتشر شده از افزایش قیمت بدون مجوز لوازم خانگی، اظهار کرد: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است و هنوز تایید نشده است.

وی افزود: تا زمانی که سازمان حمایت با این درخواست‌ها موافقت نکرده، شرکت‌ها اجازه افزایش قیمت ندارند.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) گران قیمت‌ترین استایل‌های زنان هالیوودی در مراسم‌های فرش قرمز
  • خاندوزی: دولت خاتمه پروژه‌های ناتمام هستیم/ افشاگری همتی از رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی/ صولت مرتضوی: تحریم پیشرفت‌های کلانی را نیز برای کشور به ارمغان آورده است
  • قیمت نقره و فلزات گران‌بها امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • برنت ۸۸ دلار و ۴۰ سنت شد
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ |برنت ۸۸ دلار و ۴۰ سنت شد
  • فیلم/ بهادری جهرمی: افزایش قیمت بدون مبنا گران فروشی است
  • تحریم‌های جدید اروپا تأثیری بر تجارت خارجی ایران نخواهد داشت/ افزایش قیمت کالاهای اساسی گران‌فروشی است
  • قیمت طلا سقوط کرد
  • قیمت جهانی طلا کاهش یافت یا افزایش؟