Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامحسین کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه سلامت اظهار داشت: رفع کمبودهای بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های حوزه انتخابیه به جد پیگیری می‌شود.

وی افزود: در این شرایط کرونایی نیز تلاش شد تجهیزات مورد نیاز بیمارستان تأمین شود و در همین راستا از تلاش‌های فرماندار شهرستان و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی نیز تقدیر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرمی ادامه داد: دستگاه اکسیژن ساز با اعتبار ۲۶ میلیارد ریال برای بیماران کرونایی خریداری که در بیمارستان زینبیه خورموج نصب شد.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دستگاه سل کانتر نیز با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال اخیراً به تجهیزات این بیمارستان اضافه شد.

کد خبر 4997360

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی دشتی مجلس شورای اسلامی تجهیزات پزشکی ویروس کرونا روز خبرنگار شیراز بوشهر شیوع کرونا عید غدیر خم آمار کرونا محرم 99 ماه محرم گرگان شهرکرد کمک مومنانه قزوین بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۷۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گندم مورد نیاز چهارمحال و بختیاری تا خردادماه تأمین است

به گزارش خبرنگار مهر، یزدان یگانگی ظهر چهارشنبه در ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: ۷۶۰ تن شکر سفید در انبارهای این استان ذخیره است و مجوز حمل ۶۰۰ تن شکر دیگر نیز اخذ و به زودی به انبار اضافه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و ۴۸۰ تن برنج در انبارهای این استان وجود دارد افزود: ۲۱ هزار و ۹۹۴ تن گندم در انبار ذخیره است و پیش‌بینی می‌شود گندم مورد نیاز استان تا پایان خردادماه تأمین باشد، همچنین برنامه حمل ۱۸ هزار تن گندم به استان اخذ شده که به ذخیره استان اضافه می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: مراکز خرید گندم اهمیت زیادی دارد و پیش‌بینی می‌شود امسال هم خرید گندم قابل قبول باشد، به دلیل وجود برخی از نارضایتی‌ها از کیفیت گندم برنامه‌ریزی‌ها برای تأمین گندم از محل استان‌های خوزستان و فارس و همچنین گندم وارداتی انجام شده است.

کد خبر 6086477

دیگر خبرها

  • گندم مورد نیاز چهارمحال و بختیاری تا خردادماه تأمین است
  • رشد ۲۶ درصدی تامین ارز دارو در سال ۱۴۰۲
  • ویتامین‌هایی که باعث کاهش وزن می‌شوند
  • ارز مورد نیاز برای تامین دارو تخصیص داده شود
  • خطرات از دست دادن آب بدن؛ چگونگی تأمین
  • بخش آب‌پخش نیاز مبرم به نصب ایستگاه پیش تصفیه آب دارد
  • تامین ۳ میلیارد دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی و صنایع
  • تلاش برای دور کردن آموزش‌وپرورش لرستان از حاشیه و سیاست‌زدگی
  • خریداری تجهیزات پزشکی در خراسان شمالی
  • اهداء تجهیزات به بیمارستان امام خمینی(ره) چایپاره