Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: نمکی گفت: چند مورد از واکسن‌های کرونای ایرانی تست‌های انسانی را پاس کرده‌اند و عن‌قریب وارد مطالعات بالینی خواهیم شد.
 سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: از واکسن کرونا در دنیا حرف‌های زیادی مطرح شده است، اما این ویروس پیچیده است و مشابه آن را ندیده‌ایم و واکسن آن نیز دارای پیچیدگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نمکی افزود: با موسسه رازی، انستیتو پاستور و شرکت‌های دانش‌بنیان همزمان شروع به ساخت واکسن کرده‌ایم. چند مورد از واکسن‌های کرونای ایرانی تست‌های انسانی را پاس کرده‌اند و عن‌قریب وارد مطالعات بالینی خواهیم شد.
او تاکید کرد: اما میزان ایمنی‌زایی واکسن مشخص نیست و تا زمان تولید واکسن توصیه می‌کنیم که مردم اصول بهداشتی استفاده از ماسک و شست‌وشوی دست‌ها و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی را مورد توجه قرار دهند. برچسب ها: سعید نمکی ، واکسن‌ کرونا

منبع: خرداد

کلیدواژه: سعید نمکی واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۷۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس اصفهان افتتاح شد

محسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز چهارشنبه مورخ ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ دکتر عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان حضور یافتند.

وی با اشاره به اینکه در این روز وزیر بهداشت برنامه‌های افتتاح از پروژه‌های عمرانی مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی استان را داشتند اظهار کرد: با حضور وزیر بهداشت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و دیگر مسئولین دانشگاه علوم پزشکی، مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان، سالن مدیریت بحران، مرکز آموزش مهارتهای بالینی و شبیه ساز دیسپچ افتتاح شد.

سرپرست مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به عملکرد اورژانس پیش‌بیمارستانی استان در طرح امدادسلامت نوروزی افزود: از ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ لغایت پایان ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، حدود ۶۴ هزار تماس با ۱۱۵ استان اصفهان برقرار شده است و واحدهای امدادی اورژانس در بیش از ۱۰ هزار عملیات امدادی، به بیماران و مصدومان اورژانسی امدادرسانی کرده‌اند.

کد خبر 6063963

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۶ هزار نیروی انسانی اورژانس در ایام نوروز
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس اصفهان افتتاح شد
  • راه اندازی سردخانه نگهداری واکسن در مرکز بهداشت غرب اهواز
  • تحلیل وزیر اسبق بهداشت درباره مرگ دکتر پرستو بخشی
  • (ویدیو) تحلیل وزیر اسبق بهداشت درباره مرگ دکتر پرستو بخشی
  • تصاویر| موزه مردان نمکی، زنجان
  • (تصاویر) موزه مردان نمکی
  • وزیر دفاع آمریکا : وضعیت غزه فاجعه انسانی است
  • آستین: شرایط غزه یک فاجعه انسانی است