Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدری ناظر گمرکات استان کرمانشاه  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،گفت: در گفتگویی که  همکاران ما با طرف عراقی داشتند اعلام شد که از این پس مرز خسروی در کل هفته فعال است و می‌توان کالای ایرانی به کشور عراق صادر کرد منوط به اینکه تعداد کامیون‌ها ۵۰۰ کامیون عراقی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری بیان کرد: از گذشته‌ها تا کنون در مرز خسروی کامیون‌های ایرانی در خاک عراق کالا‌ها را تخلیه می‌کنند و امروز برای نخستین روز  فعالیت روزانه  مرز خسروی ۳۲ کامیون وارد کشور عراق شدند که از روزهای آینده تعداد بیشتری تردد می کنند.

او ادامه داد: قبلا مرز خسروی دو روز در هفته فعالیت می‌کرد، اما با توجه به محدودیت زمانی ۵۰۰ کامیون بارگیری نمی‌شد به همین منظور در گفتگو با طرف عراقی کل هفته برای فعالیت مرز خسروی در نظر گرفته شده است.

حیدری با بیان اینکه مرز خسروی در سال قبل روزانه ۱۰۰ تا ۲۰۰ کامیون ایرانی صادرات داشته است گفت: ظرفیت ۵۰۰ کامیون عراقی معادل ۸۰۰ کامیون ایرانی است و این خود به نوعی باعث گشایش است و تا حد نزدیکی نزدیک به استاندارد صادرات گذشته است.

خبر در حال تکمیل 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صادرات کالا مبادلات تجاری مرزهای کرمانشاه کشور عراق مرز خسروی مرز خسروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۷۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۲۲ درصدی صادرات کالا از استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر گمرک استان گفت: بیش از ۳۵۰ هزار تن انواع کالا پارسال با ارش دلاری ۱۷۴ میلیون دلار به خارج از کشور صادر شده است.
عبداللهی با اشاره به افزایش ۹۳ دلاری کالا‌های صادر شده افزود: اوره، میله‌های فولادی، خوراک آبزیان، لوازم خانگی و مغز بادام از جمله کالا‌های صادر شده است.
به گفته وی، این کالا‌ها به کشور‌هایی از جمله ترکیه، عراق، هند، ارمنستان، ایتالیا، امارات متحده، گرجستان، روسیه صادر شده است.

دیگر خبرها

  • محموله صادراتی اسرائیل در مرز بازرگان توقیف شد + جزئیات
  • مذاکرات بغداد و اربیل برای از سرگیری صادرات نفت شمال
  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • رئیس جمهور ترکیه در سفر رسمی وارد بغداد شد
  • عراق اولین شریک تجاری گمرکات مازندران در صادرات کالا
  • ۳۵ قلم کالا از مازندران به عراق صادر شد
  • انجام تشریفات گمرکی کالا‌های همراه مسافر برای تعداد ۴۳۸ هزار و ۹۷۸ نفر از مسافران ایرانی و خارجی
  • رئیس جمهور این هفته به پاکستان و سریلانکا می‌رود
  • افزایش ۱۲۲ درصدی صادرات کالا از استان چهارمحال و بختیاری
  • عراق در صادرات نفت به آمریکا از عربستان پیش افتاد