Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان دادستان عمومی و انقلاب کردکوی گفت: پزشکی قانونی تایید کرد جسد کشف شده در ارتفاعات کردکوی، سهارضانژاد است.

هادی عزیز زاده اظهار کرد: ساعتی پیش جواب آزمایش  DNA به پزشکی قانونی استان اعلام شد و بر اساس آن نتیجه آزمایش DNA جسد کشف شده در ارتفاعات جهان نمای کردکوی با نمونه های اخذشده از پدر و مادر سها رضانژاد مطابقت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با تعیین هویت جسد، پیکر مرحوم سها رضانژاد فردا به خانواده او تحویل می شود.

دادستان کردکوی ادامه داد: نتیجه آزمایش های مربوط به تعیین علت مرگ مرحوم رضانژاد نیز به آزمایشگاه پزشکی قانونی ارسال شده  است که اعلام نتایج آن زمان بیشتری می برد.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری گلستان، عزیز زاده با بیان این که تحقیقات پرونده ادامه دارد گفت: نیابت قضایی به دادستانی تهران برای تحقیق از اعضای تور که ساکن تهران هستند و تاکنون بازجویی نشده اند نیز صادر شده است.

«سها رضانژاد» دختر  طبیعت گردی است که از صبح جمعه 20 تیرماه در ارتفاعات جهان نما کردکوی مفقود شد  و جسد وی پس از 28 روز جستجو در جنگل‌های شموشک پیدا شد.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی سها رضانژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۷۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اکران آنلاین یک فیلم پلیسی-جنایی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی، فیلم داستانی «ناسور» که در ژانر پلیسی-جنایی-معمایی با هدف آشنایی با اقدامات و فعالیت‌های ارزشمند «سازمان پزشکی قانونی کشور» در دو اپیزود به نام‌های «بادکنک قاتل» به کارگردانی حسین فریدون‌جاه و «ماجرای نیمه شب» به کارگردانی محسن علم‌الهدی تولید شده، در پلتفرم‌های نمایش خانگی به اکران آنلاین رسید.
 
در خلاصه داستان فیلم «بادکنک قاتل» آمده است: ماجرای فوت مشکوک یک سرمایه دار سر شناس کشور در یک حادثه ساده و خنده دار، که پسر بزرگ او برای حفظ آبرو و اعتبار خود سعی بر دستکاری کردن گزارش پزشکی قانونی دارد.

خلاصه داستان فیلم «ماجرای نیمه شب» نیز ماجرای قتل دختر نوجوانی است که خبر آن در فضای مجازی پخش شده و باعث به هم ریختن آرامش و امنیت جامعه شده است، اما حقیقت پیچیده دیگری پشت ماجراست که توسط پزشکی قانونی کشف می شود.

در فیلم داستانی «ناسور» بازیگرانی چون امید محمد نژاد، سینا علیزاده، پیمان محسنی، مرضیه رسولی و رضا بهرامی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سایر عوامل این پروژه عبارتند از: تهیه کننده: حسین فریدون جاه، نویسنده: علی فراهانی صدر، مدیر فیلمبرداری: یونس سبزی، منشی صحنه: آناهیتا کارخانه، مدیر تولید: محمدحسین حسینی، صدابردار: مجید نجاتی، طراح صحنه و لباس: امیر محمدی، گریم : زهرا حمیدی.

دیگر خبرها

  • حمله خرس به بانوی روستایی در ارتفاعات روستای لگ بن پیرانشهر
  • آغاز اکران آنلاین یک فیلم پلیسی-جنایی
  • نمایش برخط دو فیلم سینمایی
  • تشریح بیش از ۲۴۰۰ جسد طی پارسال در پزشکی قانونی
  • ثبت ۵۶۳ فوتی در تصادفات استان کرمانشاه در سال ۱۴۰۲
  • صدور ۲۳۴ مجوز سقط جنین در استان کرمانشاه
  • تعرفه های پزشکی اعلام شد/ تنها تعرفه های قانونی ملاک عمل خواهد بود
  • تعرفه‌های پزشکی اعلام شد/ تنها تعرفه‌های قانونی ملاک عمل خواهد بود
  • تعرفه‌های پزشکی اعلام شد / تنها تعرفه‌های قانونی ملاک عمل خواهد بود
  • تعیین تعرفه‌های پزشکی فقط از مسیر قانونی