Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسن ابراهیمی گفت: دو نفر متهم به جرم آتش زدن کاه و کلش بقایای محصولات کشاورزی به جرم تهدید علیه بهداشت عمومی، با عنایت و حمایت قانونی قاضی شعبه ۱۰۱ کیفری شهرستان در راستای کمک و مساعدت به حیات وحش در تامین علوفه خشک برای جبران خسارت رای صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: متهمان مقدار ۱۵۰۰ کیلوگرم یونجه خشک بسته بندی شده به ارزش ۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان خریداری و تحویل به انبار سایت گوزن زرد ارسنجان شد.

 رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ارسنجان ضمن قدردانی از دستگاه قضایی و قاضی این پرونده، اظهار داشت: صدور رای‌های این چنینی خود یک عامل بازدارنده جهت جلوگیری از تخریب و آلودگی محیط زیست و همچنین ارتقا سطح فرهنگ محیط زیستی متخلفان خواهد بود.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست ارسنجان حکم قاضی تامین علوفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۷۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی در جایگاه دوم انجام پایش های نظارتی در کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی اله پور از اجرای ۷۸۰۰ نوبت پایش نظارتی محیط زیستی از حوزه‌های مختلف آب و فاضلاب، خاک، هوا و پسماند خبر داد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی افزود: این استان با انجام ۷۸۰۰ نوبت پایش نظارتی محیط زیستی، پس از استان تهران رتبه دوم کشور طبق سامانه جامع ملی محیط زیست کشور، را از آن خود کرده است.

وی گفت: از این تعداد پایش نظارتی محیط زیستی انجام شده در استان، ۴۰۷۵ بازدید، از سوی کارشناسان حفاظت محیط زیست استان و ۳۷۲۶ نوبت بازدید، از طریق اجرای برنامه خود اظهاری از طریق آزمایشگاه‌های معتمد سازمان حفاظت محیط زیست، صورت پذیرفته است.

اله پور عنوان کرد: این بازدیدها منتج به صدور ۲۱۸۰ فقره اخطاریه محیط زیستی برای منابع و صنایع آلاینده در جهت رفع آلودگی شده است، که طبق آن در سال ۱۴۰۲، ۱۴۳۴ مرکز آلاینده شناسایی و در فهرست مراکز آلاینده استان قرار داده شده است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، از عمده دلایل افزایش شناسایی منابع آلاینده و صدور اخطاریه‌ها را، هدفمند تر شدن بازدیدها با اولویت منابع دارای آلایندگی، تشدید نظارت‌ها، توجه به حفظ کیفیت منابع آبی، توجه به پایش واحدهای خدماتی و معدنی و تغییرات دستورالعمل اجرایی ماده ۲۷ قانون مالیات بر ارزش افزوده، بر شمرد.

کد خبر 6080060

دیگر خبرها

  • رهاسازی ۳۰ قطعه کبک در دامان طبیعت مرند
  • خراسان رضوی در جایگاه دوم انجام پایش های نظارتی در کشور
  • دستگیری شکارچی سابقه‌دار همراه با گوشت کَل‌وحشی آماده طبخ در بویراحمد
  • شناسایی و دستگیری شکارچی حرفه‌ای دنا
  • تغییر جدید در پیراهن تیم ملی فوتبال ایران
  • تصویر یوزپلنگ به پیراهن تیم ملی فوتبال بازمی‌گردد
  • ‌کشف ۱۵ سهره وحشی، تور و قفس صید پرندگان در «خرامه» فارس
  • دستگیری ۳۶۷ متخلف‌زیست محیطی در آذربایجان‌غربی
  • خودروی حمل پساب در تاکستان توقیف شد
  • احکام سبز برای متخلفان محیط زیستی گیلان صادر شد