Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهران پورعلی مدیرعامل اتحادیه تعاونی تولید استان سمنان با بیان اینکه درچهارماهه نخست امسال، بیش از ۵۰۰ تن کود شیمیایی اوره بین کشاورزان استان سمنان توزیع شد،گفت: بیش از ۴۵۰ تن کود شیمیایی اوره از طریق اتحادیه مرکزی کشور و ۱۰۰ تن کود شیمیایی اوره از طریق شرکت خدمات حمایتی خریداری و بین کشاورزان استان سمنان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در چهارماهه نخست امسال انواع سموم با ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال بین شرکت‌های عضو و بهره برداران طرف قرارداد توزیع شد.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی تولید استان سمنان هم چنین از تامین بیش از ۶ تن بذر کلزا به منظور توزیع بذر کلزای بهاره، و خرید و توزیع بیش از ۴۳ تن بذر ذرت علوفه‌ای برای کشاورزان استان سمنان خبر داد.

انتهای پیام / م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان جهاد کشاورزی کشاورزان استان سمنان توزیع کود شیمیایی تن کود شیمیایی اوره استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۸۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کودشیمیایی در۷۰ کارگزاری خصوصی و دولتی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرنگار مهر، علی لاهوتی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: مشکلی از بابت توزیع و تأمین کود شیمیایی در استان نداریم و سه هزار و ۴۰۰ تن کود شیمیایی در انبارها ذخیره شده است.

وی بیان داشت: ۲۷۰ هزار هکتار زمین کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که ۱۶۰ هزار هکتار آن زراعی است.

لاهوتی اظهار داشت: قیمت برخی از انواع کودهای شیمیایی در استان افزایش ۱۱ تا ۳۰ درصدی داشته است.

وی افزود: کود شیمیایی سولفات آلومینیوم ۳۵۰ هزار تومان، اوره ۱۹۵ هزار تومان، فسفات ساده ۳۹۵ هزار تومان، سوپر فسفات تریپل ۷۱۵ هزار تومان، فسفات عالی ۳۴۰ هزار تومان، دی آمینیوم ۸۰۶ هزار تومان، پتاسیم هزار تومان ۷۴۰ و سولفات پتاسیم ۸۱۲ هزار تومان است.

کد خبر 6079130

دیگر خبرها

  • توزیع کودشیمیایی در۷۰ کارگزاری خصوصی و دولتی کهگیلویه و بویراحمد
  • کشاورزان استان دغدغه تهیه کود شیمیایی نداشته باشند
  • تامین بیش از ۳۲ هزار تن انواع کود شیمیایی در گیلان
  • تأمین بیش از ۳۲ هزار تن کود شیمیایی در گیلان
  • تأمین و توزیع بیش از ۵هزار تن کود شیمیایی در فامنین
  • توزیع ۶۰ هزار و ۸۱۵ تن کود کشاورزی در بین بهره برداران استان قزوین
  • توزیع بیش از ۵ هزار تن کود شیمیایی در فامنین
  • تأمین و توزیع بیش از ۵۰۰۰ تن کود شیمیایی در فامنین
  • توزیع ۶۰ هزار تن کود کشاورزی در قزوین
  • تأمین و توزیع ۵ هزار تن کود شیمیایی در فامنین