Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار زنجان با اعلام این‌که مشکلات مدیریتی شرکت ایران‌ترانسفو حل شده است، گفت: شرکت ترانسفو ‌استخدام ۳۰۰ نفر نیرو را در سال جاری در دستور کار خود دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، فتح‌الله حقیقی امروز در جلسه‌ای که به مناسبت روز خبرنگار در این استان برگزار شد، اظهار داشت: همواره پیگیر بیمه خبرنگاران و مشکلات آن‌ها هستم و خبرنگاران نیز می‌‌دانند اعتقاد و ایمان کامل به کار خبر و خبرنگاری دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علت این‌که نام و آوازه زنجان در کشور پیچیده است به دلیل قلم و اطلاع‌رسانی رسانه‌های استان بوده است که این اطلاع‌رسانی سبب شده تا در فضای کسب و کار رتبه دوم، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سه ماه نخست رتبه سوم و نرخ مشارکت رتبه دوم را داشته است. 

استاندار زنجان با اشاره به این‌که مدیرانی که ارتباط درست و مستمر با رسانه‌ها داشته باشند موفق‌تر هستند عنوان کرد: تمام دنیا بر اساس واقعیت‌ها قرار دارد و با نبودن رسانه‌ها بسیاری از مسائل حل نمی‌شد و عقیم می‌ماند.

افزایش 9 درصدی سرقت‌ها در زنجان / معتادان متجاهر منطقه را ناامن کرده‌اندگزارش ویدئویی| سفرهای درون‌شهری با اتوبوس‌های فرسوده /‌ شهروندان زنجانی کلافه شده‌اندزنجان|تسهیلات 160 میلیارد تومانی برای 2 هزار واحد مسکونی محرومان / 60 میلیارد تومان بلاعوض است‌

وی تصریح کرد: خبرنگاران حق انتقاد از عملکرد مدیران را دارند اما نباید این امر به گونه‌ای باشد که عملکرد یک مجموعه توسط رسانه‌ای تخریب شود.

مقام عالی استان با بیان این‌که برای برخورد با مدیران متخلف کمیته لازم به ریاست معاون سیاسی و امنیتی استاندار تشکیل شده است گفت: اگر اشکالی در مدیریت وجود داشته باشد به شخص مسئول گوشزد می‌شود، با این وجود تا حل مسئله پیگیر خواهیم بود.

حقیقی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به این‌که زنجان 1.3 درصد جمعیت کشور را دارد گفت: سهمیه استان زنجان از طرح اقدام ملی مسکن 3 هزار و 400 واحد بود که در حال حاضر به 13 هزار و 550 سهم رسیده است و تاکنون 10 هزار و 220 نفر از متقاضیان واجد شرایط شناسایی شده‌اند.

به گفته وی، 2 گروه در طرح اقدام ملی مسکن وجود دارد، گروه اول در حال پالایش بوده و ساخت 3 هزار و 957 واحد نیز آغاز شده است. 

استاندار زنجان با اعلام این‌که این استان از لحاظ تامین زمین برای مسکن ملی رتبه اول را در کشور داراست، تاکید کرد: افرادی که واجد شرایط دریافت مسکن ملی بوده‌اند، حدود 4 هزار نفر از آنان اقدام به واریز وجه کرده‌اند که در این ارتباط نیز این استان رتبه اول را در سطح کشور دارد.

به بیان وی، در سطح روستاهای استان 2 هزار واحد مسکونی برای روستائیان کم درآمد کلنگ‌زنی شده است و همچنین برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیز مسکن‌هایی ایجاد خواهد شد.

مقام عالی استان با اعلام این‌که مشکلات مدیریتی شرکت ایران‌ترانسفو حل شده است، گفت: رشد تولید در شرکت ترانسفو 100 درصد بالا‌تر رفته است، این شرکت در سال 98 به میزان 21 میلیون دلار صادرات داشته است. از سویی دیگر با تغییر مدیریت اعمال شده 5 هزار و 500 میلیارد تومان به حساب دولت بازگشته است.

وی با اعلام این‌که شرکت ترانسفو ‌استخدام 300 نفر نیرو را در سال جاری در دستور کار خود دارد افزود: سال گذشته نیز 300 نفر در این مجموعه جذب شد.

این مسئول با اشاره به این‌که زنجان همچنین در حوزه اخذ بارنامه معادن نیز موفقیت‌هایی را کسب کرده است تصریح کرد: در سال 97 تعداد بارنامه معادن اخذ شده 120 معدن بود که در حال حاضر اخذ بارنامه معادن به 250 مورد افزایش یافته است.

استاندار زنجان با بیان‌ این‌که معدن سولفوره انگوران با ذخیره 80 میلیون تنی اخیرا شناسایی و مورد افتتاح قرار گرفت خاطرنشان کرد: معدن آلومین در استان نیز شناسایی شده است اما شرط بر این بوده است شخصی که در مزایده برنده می‌شود حتما باید در کنار معدن سیستم فرآوری را نیز فعال کند.

این مسئول با اشاره به این‌که 75 درصد صادرات معادن استان زنجان مواد معدنی است عنوان کرد: متوسط هر تن صادرات کشور 800 دلار است که سهم زنجان 262 دلار است که نشان می‌دهد استان خام فروشی مواد معدنی ندارد.

وی با بیان این‌که از 120 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان زنجان قریب به 50 درصد به سامانه نوین آبیاری مجهز شده است گفت: این استان در موضوع کاداستر نیز در سطح کشور پیشگام بوده است.

وی با اشاره به موضوع پرورش دام سبک در استان زنجان اعلام کرد: فاز نخست افتتاح این مجموعه انجام شده است، دام مورد نیاز نیز خریداری شده و در استان‌های دیگر در حال پرورش است که در موعد مقرر به استان انتقال خواهد یافت.

مقام عالی استان با اشاره به این‌که دو خطه شدن راه آهن زنجان به سمت قرزین سبب حمل 7 میلیون تن بار خواهد شد و یک و نیم ساعت مسیر زنجان به تهران را کم خواهد کرد گفت: برای سفر معاون رئیس جمهور به استان زنجان از حدود هفت ماه پیش برنامه‌ریزی شده بود تا به صورت هدفمند پیش برویم.

به بیان وی، وجود مسیر‌ راه‌آهن در استان از یک سو، همچنین مسیر‌های سلطانیه- قیدار- همدان و زنجان- بیجار همدان از سویی دیگر سبب می‌شود زنجان به عنوان مرکز لجستیک در شمال غرب کشور مطرح شود.

استاندار زنجان با اعلام این‌که این استان در حال حاضر توان تولید 10 تن الکل با عیار 75 درصد را دارد تصریح کرد: میزان تولید مواد ضدعفونی و الکل در زنجان بیش از مورد نیاز هست به همین دلیل به استان‌های دیگر صادر می‌شود.

مقام عالی استان در ارتباط با برگزاری مراسمات ماه محرم با اشاره به این‌که ما وظیفه داریم تا سلامت جامعه را حفظ کنیم تاکید کرد: پایتخت شور و شعور حسینی باید امسال نشانگر شعور حسینی باشد.

وی اعلام کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب است و عزاداران همچون سال‌های گذشته امکان برگزاری ندارند، از سویی دیگر هیچ هئیتی اجازه پخت غذای نذری را ندارد و باید این اقدام را در غالب کمک‌های مومنانه انجام دهد.

این مسئول با ابراز تاسف از این‌که بسیاری ها با عدم رعایت موازین بهداشتی باعث بیماری خود و افراد دیگر در جامعه به لحاظ ویروس کرونا می‌شوند، بیان کرد: از هفته‌ بعد افرادی که بدون داشتن ماسک در اجتماع حضور یابند مورد برخورد قرار می‌گیرند زیرا علاوه بر عدم رعایت حقوق خود به حقوق دیگران نیز تعدی می‌کنند و جامعه را در تنگنا قرار می‌دهند.

انتهای پیام/ ز

R7707/P/S6,59/CT11 بیشتر بخوانید... گزارش ویدئویی| سفرهای درون‌شهری با اتوبوس‌های فرسوده /‌ شهروندان زنجانی کلافه شده‌اند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... گزارش ویدئویی| سفرهای درون‌شهری با اتوبوس‌های فرسوده /‌ شهروندان زنجانی کلافه شده‌اند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۲ گزارش ویدئویی| خواب سنگین ستاد کرونا و علوم پزشکی گیلان/ بازگشت بحران کووید-۱۹ به گیلان ۳ سردار اشتری: از نظر بودجه ‌در فشار هستیم/ ‌اعتبارات‌ ‌نیروی انتظامی ‌کفاف کارها را نمی‌کند‌ ۴ سومین مرحله غربالگری کرونا در سراسر کشور کلید می‌خورد ۵ ‌تداوم زنجیره شیوع کرونا در یزد / واحدهای صنفی ‌۳ روز ‌تعطیل شدند ۶ گزارش ویدئویی|‌‌ سواحل مکران‌ بر مدار توسعه/ مهندسی توسعه ‌از بندر جاسک تا بندر چابهار/ ابرپروژه‌هایی که منطقه را آباد می‌کند ۷ جانشین فرمانده ناجا: برای برخورد با اراذل و اوباش جدیت داریم / اجرای طرح "نگهبان محله" برای برقراری نظم و امنیت ۸ میزان اثربخشی واکسن ویروس کرونا چه میزان خواهد بود؟ / آیا تزریق واکسن ایمنی دائمی ایجاد می‌کند؟ مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی|‌‌ سواحل مکران‌ بر مدار توسعه/ مهندسی توسعه ‌از بندر جاسک تا بندر چابهار/ ابرپروژه‌هایی که منطقه را آباد می‌کند احراز هویت جسد کشف شده در ارتفاعات جهان‌نما/ جسد فردا به خانواده رضانژاد تحویل می‌شود سیستان و بلوچستان رکورددار کمترین حادثه و آتش‌سوزی برای شناورهای صیادی؛ امسال هیچ حادثه‌ای نداشتیم آل هاشم: عزاداری محرم در آذربایجان شرقی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شود مهمترین اخبار تسنیم روحانی به مکرون: پیشنهاد جدید آمریکا مخالف قطعنامه شورای امنیت است/ آمریکا هیچ حقی برای استفاده از سازوکار برجام ندارد ظریف: آمریکا از روی استیصال موضع دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس را اجماع منطقه‌ای می‌نامد چند مورد از واکسن‌‌های ایرانی کرونا مدل انسانی را پاس کرده‌‌اند سعید محمد تشریح کرد| جزئیات احداث بزرگترین پروژه آبرسانی غرب کشور توسط قرارگاه خاتم فارین افرز: آمریکا با ترامپ روز به روز بیشتر منزوی و زمین‌گیر می‌شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار زنجان مقام عالی استان گزارش ویدئویی استان زنجان شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۸۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولتیماتم ۱۵ روز استانداری برای ساماندهی بستر زنجانرود فیلم

دادستان زنجان پس از به خط کردن مسئولان استانی برای نجات سه پل تاریخی و ساماندهی بستر زنجانرود، استاندار زنجان را مجبور کرد تا ۱۵ خرداد به مسئولان استانی فرصت دهد که وضعیت ظاهری این پل تاریخی را تا ۱۵ خرداد حل کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، 10فروردین امسال بود که تسنیم زنجان گزارش ویدئویی با موضوع وضعیت نامناسب پل قدیمی میربهاءالدین با قدمت بیش از 100 ساله منتشر کرد و روی خط خروجی این رسانه رفت؛ همین موضوع سبب شد که دادستان مرکز زنجان در زمینه انتشار این خبر ضمن تقدیر از مطالبه‌گری خوب خبرگزاری تسنیم بگوید: این موضوع را پیگیری می‌کنم و با دستگاه‌هایی که در این زمینه ترک فعل کرده‌اند برخورد خواهد شد.

از سوی دیگر شهرداری زنجان با ورود دادستانی به موضوع، نیروهای پاکبان شهرداری منطقه 3 را به خط کند و در عرض یک روز بیش از یک تن زباله را از آنجا جمع‌آوری کند؛ اما این پایان کار نبود و بهروز عباسی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان دوباره شخصاً 17 فروردین از پل‌های تاریخی زنجان (میربهاءالدین و سیدمحمد و سردار) بازدید کرد و در این بازدید، شهردار زنجان، مدیرکل میراث فرهنگی، مدیرکل محیط زیست و چند تن دیگر مدیران، وی را  همراهی کردند.

بهروز عباسی در این بازدید ضمن تأکید بر حفظ آثار باستانی و تاریخی، از مسئولان درخواست کرد که هرچه سریعتر به وضعیت ظاهری این پل‌های تاریخی رسیدگی کنند. عباسی دراین بازدید تأکید کرد: با ترک فعل هر دستگاهی برخورد خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد کوتاهی برخی دستگاه‌ها، سبب نارضایتی مردم شود.

در ادامه، دادستان زنجان 29 فروردین ماه، بعد از رژه نیروهای مسلح زنجان، استاندار و مسئولان استانی را به خط کرد و همگی از حاشیه زنجانرود و سه پل تاریخی زنجان (میربهاءالدین، حاج محمد و سردار) بازدید کردند.

بهروز عباسی دادستان زنجان در این بازدید به مسئولان استانی تأکید کرد که باید مشکلاتی که سالیان سال در اطراف این پل‌ها انباشته شده است را رفع کنند.

وی با بیان اینکه ترک فعل نباید در این زمینه رخ دهد و سبب نارضایتی عمومی شود، گفت: باید بتوانیم نهایت استفاده را از ظرفیت این پل‌های تاریخی داشته باشیم و مشکلات پیرامون این پل‌ها و زنجانرود را حل کنیم.

در همان بازدید اکبر باقری مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان خطاب به استاندار گفت: برای ساماندهی پیرامون پل‌ تاریخی میربهاءالدین باید نخست یک کانالی قرار بگیرد تا فاضلاب را هدایت کند. ریخته شدن فاضلاب به اطراف این پل‌ تاریخی سبب شده است که وضعیت این پل اینطور دیده شود.

در ادامه محسن افشارچی استاندار زنجان در همین بازدید تأکید کرد: تا 15 خرداد باید پیمانکار مربوطه یک کانالی را برای هدایت فاضلاب درست کند؛ دفتر فنی استانداری هم پیگیری این امورات است.

حال پیش از ظهر امروز مجدداً جلسه هماهنگی پروژه گردشگری زنجانرود و ساماندهی بستر رودخانه با حضور مسئولان استانی برگزار شد. در این جلسه بهروز عباسی دادستان زنجان به حل مشکل بستر رودخانه زنجانرود و احیای سه پل تاریخی در این مسیر تأکید کرد.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کتابخانه محل مناسبی برای آموزش حقوق شهروندی به کودکان و نوجوانان است
  • مسئله اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت باید حل و فصل شود
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟
  • معاون قوه قضاییه : با مشکلات و بحران هایی روبرو بوده و هستیم
  • اولتیماتم ۱۵ روز استانداری برای ساماندهی بستر زنجانرود فیلم
  • منشور خدمات رسانی در سال جدید خرد و تفکر جمعی است
  • از کارهای فرهنگی نباید انتظار نتیجه زودهنگام داشت
  • استان زنجان از لحاظ تعداد مراکز فرهنگی کمبودی ندارد
  • جزئیات واگذاری سهام مدیریتی کشتیرانی منتشر شد
  • استاندار بوشهر ۲ بانو را در عرصه مدیریتی منصوب کرد