Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@05:49:50 GMT

انفجار بمب در کویته یک کودک کشته و ۶ زخمی به جا گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۸۲۵۳

انفجار بمب در کویته یک کودک کشته و ۶ زخمی به جا گذاشت

به‌ گزارش ایرنا به نقل از رسانه‌های پاکستان، پلیس شهر کویته اعلام‌ کرد که این انفجار در خیابان "بروری" به وقوع پیوست که در اثر آن یک کودک کشته و دستکم ۶ نفر دیگر زخمی شدند.

تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این انفجار را برعهده نگرفته است. این درحالی است که انفجار روز دوشنبه در منطقه مرزی "چمن" واقع در ایالت بلوچستان ۵ کشته و ۲۰ زخمی برجای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع خبری نوشتند: 'جماعت الاحرار' از گروه‌های افراطی زیرشاخه گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان که وفاداری خود به داعش را نیز اعلام کرده است، مسئولیت اقدام تروریستی در منطقه مرزی چمن را برعهده گرفت، حادثه‌ای که به گفته رسانه‌های پاکستانی اضطراب و وحشت را میان ساکنان این ایالت در خصوص بازگشت موج افراط گرایی و عملیات‌های تروریستی در این استان تشدید کرده است.

برچسب‌ها منطقه مرزی کویته انفجار پاکستان ایالت بلوچستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انفجار پاکستان ایالت بلوچستان انفجار پاکستان ایالت بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۸۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ کشته در ۲ حمله تروریستی مجزا در جنوب غربی پاکستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، براساس اعلام مقامات، در پی حمله افراد مسلح به دو اتوبوس جداگانه در جنوب غربی پاکستان، دست کم ۱۱ مسافر کشته شدند.

مقامات پاکستانی اعلام کرده‌اند که در نخستین حادثه در شهر «نوشکی» در استان بلوچستان، افراد مسلح ناشناس پس از مسدود کردن یک بزرگراه اصلی، ۹ مسافر را ربوده و سپس آنها را در کوه‌های مجاور به گلوله بستند.

در حادثه دوم نیز، افراد مسلح که گفته می‌شود به همان گروه وابسته بودند، روی یک اتوبوس مسافربری که به فرمان ایست آنها توجه نکرد، آتش گشودند که به مرگ دو نفر و زخمی شدن پنج تن دیگر منجر شد.

نواز شریف، نخست وزیر پاکستان این کشتار را محکوم کرد و متعهد شد که نیروهای امنیتی، «تروریسم را ریشه‌کن کنند.»

کد خبر 6076693

دیگر خبرها

  • تیراندازی جمعی در شیکاگو
  • تیراندازی جمعی در شیکاگو/ یک کودک ۸ ساله کشته و ۱۰ تن زخمی شد
  • بارندگی شدید در پاکستان ۴۰ کشته برجای گذاشت
  • حمله مسلحانه به یک اتوبوس در بلوچستان با ۱۱ کشته
  • حمله مسلحانه به یک اتوبوس در بلوچستان پاکستان با ۱۱ کشته
  • جان کودکان روی مین جا ماند/ ۳ کشته در انفجار پاکستان
  • ۱۱ کشته در ۲ حمله تروریستی مجزا در جنوب غربی پاکستان
  • حملات تروریستی در پاکستان 11 کشته برجای گذاشت
  • تصاویری از محل حمله مرگبار سیدنی با چند کشته و زخمی
  • حمله به اتوبوس حامل غیرنظامیان در پاکستان ۱۱ کشته برجا گذاشت