Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها: فرمانده انتظامی رشت از شناسایی و دستگیری سارق کودک‌ربا در گیلان خبر داد و گفت: حال عمومی کودک خوب بوده و به والدینش تحویل داده شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سرهنگ علی رمضانی امشب در جمع خبرنگاران از شناسایی و دستگیری سارق کودک‌ربا در بخش سنگر استان گیلان خبر داد و اظهار داشت: سارقی که یک دختر بچه 9 ماهه را از خودرو دزدیده بود توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه صاحب این خودرو با سهل‌انگاری فرزند خردسالش را داخل ماشین روشن گذاشته بود تا به خرید برود بیان داشت: متاسفانه عدم توجه به توصیه‌های ایمنی و سهل‌انگاری صاحب خودرو باعث شد که سارق نسبت به کودک ربایی اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه این سرقت در بخش سنگر رخ داده است تصریح کرد: پس از اطلاع به پلیس ماموران انتظامی تمامی محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی را با گشت‌های محسوس و نامحسوس کنترل کردند و سرانجام اتومبیل سرقتی به همراه کودک درون آن توسط پلیس شناسایی و سارق نیز دستگیر شد.

127 سارق حرفه‌ای در استان البرز دستگیر شدند+تصاویرفیلم| کوبیدن مزدا 3 مسروقه به خودروی پلیس/ فرار نافرجام سارقانسردسته باند سارقان مسلح در استان مرکزی دستگیر شد

رمضانی با بیان اینکه کودک خردسال به والدینش تحویل داده شده و حال عمومی او نیز خوب است عنوان کرد: در حال حاضر به پرونده این سارق 50 ساله رسیدگی می‌شود و مسئولان مربوطه در صدد هستند که جزئیات بیشتری از این حادثه را دریابند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه چنین سهل‌انگاری‌هایی باعث به وجود آمدن حوادث جبران‌ناپذیری برای مردم می‌شود خاطرنشان کرد: پلیس همواره از شهروندان درخواست دارد که به‌هیچ عنوان اتومبیل خود را به‌صورت روشن ترک نکنند زیرا بروز چنین حوادثی دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/613/ ز

R7877/P/S6,71/CT11 بیشتر بخوانید... جزئیات سرقت مسلحانه از منزل یک خانواده کم‌بضاعت در خرمشهر/ ‌تلاش ناجا برای دستگیری سارقان باند سارقان حرفه‌ای خودروهای گران‌قیمت در قم منهدم شد جراحت مالک برشا پس از مقاومت در برابر دو سارق زورگیر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... جزئیات سرقت مسلحانه از منزل یک خانواده کم‌بضاعت در خرمشهر/ ‌تلاش ناجا برای دستگیری سارقان باند سارقان حرفه‌ای خودروهای گران‌قیمت در قم منهدم شد جراحت مالک برشا پس از مقاومت در برابر دو سارق زورگیر پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۲ گزارش ویدئویی| خواب سنگین ستاد کرونا و علوم پزشکی گیلان/ بازگشت بحران کووید-۱۹ به گیلان ۳ سردار اشتری: از نظر بودجه ‌در فشار هستیم/ ‌اعتبارات‌ ‌نیروی انتظامی ‌کفاف کارها را نمی‌کند‌ ۴ سومین مرحله غربالگری کرونا در سراسر کشور کلید می‌خورد ۵ ‌تداوم زنجیره شیوع کرونا در یزد / واحدهای صنفی ‌۳ روز ‌تعطیل شدند ۶ گزارش ویدئویی|‌‌ سواحل مکران‌ بر مدار توسعه/ مهندسی توسعه ‌از بندر جاسک تا بندر چابهار/ ابرپروژه‌هایی که منطقه را آباد می‌کند ۷ جانشین فرمانده ناجا: برای برخورد با اراذل و اوباش جدیت داریم / اجرای طرح "نگهبان محله" برای برقراری نظم و امنیت ۸ میزان اثربخشی واکسن ویروس کرونا چه میزان خواهد بود؟ / آیا تزریق واکسن ایمنی دائمی ایجاد می‌کند؟ مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی|‌‌ سواحل مکران‌ بر مدار توسعه/ مهندسی توسعه ‌از بندر جاسک تا بندر چابهار/ ابرپروژه‌هایی که منطقه را آباد می‌کند احراز هویت جسد کشف شده در ارتفاعات جهان‌نما/ جسد فردا به خانواده رضانژاد تحویل می‌شود معاون وزیر صمت: تولید روزانه ۱۱ میلیون ماسک در کشور/ پارچه موردنیاز واحدهای پروانه‌دار تولید ماسک تأمین می‌شود اختصاصی| مشکلات و مسائل هپکو با حضور دادستان کل کشور بررسی شد مهمترین اخبار تسنیم روحانی به مکرون: پیشنهاد جدید آمریکا مخالف قطعنامه شورای امنیت است/ آمریکا هیچ حقی برای استفاده از سازوکار برجام ندارد ظریف: آمریکا از روی استیصال موضع دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس را اجماع منطقه‌ای می‌نامد چند مورد از واکسن‌‌های ایرانی کرونا مدل انسانی را پاس کرده‌‌اند سعید محمد تشریح کرد| جزئیات احداث بزرگترین پروژه آبرسانی غرب کشور توسط قرارگاه خاتم فارین افرز: آمریکا با ترامپ روز به روز بیشتر منزوی و زمین‌گیر می‌شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دستگیری سارق دستگیر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۸۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی در ماهان

سرهنگ مهدی پورامینایی گفت: با هدف اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهر ماهان، ماموران انتظامی این بخش از اقدام چند نفر به قدرت نمایی و ضرب و شتم چند شهروند مطلع و دستگیری آنان را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود:بدین منظور ماموران، مخفیگاه متهمان را شناسایی کردند و موفق شدند در چند عملیات ضربتی، ۱۴ متهم دارای سابقه کیفری را دستگیر و از آنان تعدادی قمه و سلاح سرد و همچنین ۲ دستگاه موتورسنگین قاچاق کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تصریح کرد: اجرای طرح‌های مستمر ارتقای امنیت اجتماعی در این منطقه گردشگری و دیگر مناطق حوزه استحفاظی شهر کرمان در دستور کار قرار دارد. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • دستگیری ۲۳ سارق و مالخر در چناران
  • دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی در ماهان
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • ۲۱ سارق منزل طی دو روز در گیلان دستگیر شدند
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • سارقان ۵۰ میلیاردی طلاجات دستگیر شدند