Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@18:54:45 GMT

ثبت نام ۱۱۰۰ نفر برای دریافت تسهیلات کرونا در کاشمر

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۸۲۶۸

ثبت نام ۱۱۰۰ نفر برای دریافت تسهیلات کرونا در کاشمر

مسلم ساقی عصر چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های شهرستان کاشمر افزود: طبق آمار اعلام شده از سوی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۱۱۰۰ نفر با اشتغال زایی برای ۱۷۲۶ نفر برای دریافت ۱۷ میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان ثبت‌نام نموده‌اند.

وی ادامه داد: تاکنون ۱۴ درصد تسهیلات کرونا در شهرستان به متقاضیان پرداخت شده و موسسه‌های زیرمجموعه آموزش ‌و پرورش، موسسه‌ها و افراد زیرمجموعه راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت بیشترین درخواست تسهیلات را داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کاشمر گفت: بانک صادرات با پرداخت ۶۳۴ میلیون تومان رتبه اول پرداخت تسهیلات و بانک سینا بیشترین درصد پرداخت اعتبارات مصوب را در این زمینه دارند. 

وی با بیان اینکه تمامی کارکنان بانکها باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و هر نیروی اداری و دولتی باید یک سفیر سلامت باشد، افزود: در محیط بانک‌ها ماسک زدن و فاصله‌گذاری اجتماعی باید با جدیت پیگیری و رعایت شود، همچنین بانک‌ها موظف هستند در سامانه سلامت ثبت شده و کد سلامت دریافت نمایند.

ساقی ادامه داد: هر شعبه باید یک باجه برای دریافت وجه نقد داشته باشد، همچنین با هماهنگی و هم‌افزایی بین دستگاه‌های اجرایی و شعب بانک‌ها موانع و مشکلات احتمالی در بخش تسهیلات کرونا برطرف شود.

وی گفت: دستگاه‌های اجرایی باید اطلاع‌رسانی کامل و جامع در این زمینه بین جامعه مخاطب خود داشته باشند.

فرماندار کاشمر افزود: بهترین سرمایه ما اعتماد است و هرچقدر مردم اعتماد بیشتری داشته باشند در حوزه اقتصاد موفق‌تر خواهیم بود، از هر کاری که منجر به کاهش سطح عمومی اعتماد مردم شود باید پرهیز نمود.

در این جلسه دبیر شورای هماهنگی بانک‌های شهرستان و مدیران بانک‌ها به بیان گزارش پرداختند.

کاشمر در ۲۲۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا کاشمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کاشمر ویروس کرونا کاشمر بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۸۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در بانک دی بدون صف انتظار وام ازدواج دریافت کنید

بر اساس آماری که بانک مرکزی اعلام کرده است، بانک دی در پایان سال ۱۴۰۲، پس از بانک مشترک ایران و ونزوئلا، کمترین میزان متقاضی در صف دریافت وام قرض‌الحسنه ازدواج را داشته است. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی بانک دی، این بانک در سال گذشته بیش از سهمیه اعلامی از سوی بانک مرکزی به تعهدات خود در قبال پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج عمل کرده است.

بر این اساس، بانک دی در سال گذشته 5 هزار و 537 میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج به 2 هزار و 512 متقاضی پرداخت کرده است.

بر اساس این گزارش با پایان سال 1402 تنها 11 نفر در صف دریافت وام قرض الحسنه ازدواج بانک دی قرار داشته‌اند که این تعداد نیز به دلیل عدم مراجعه فرد برای دریافت وام ازدواج و یا نقص در پرونده به وجود آمده است.

گفتنی است در سال گذشته تمامی شعب این بانک مکلف شدند با رعایت ضوابط و مقررات مرسوم، نسبت به تعیین تکلیف پرونده متقاضیان در صف تسهیلات تکلیفی از جمله وام قرض‌الحسنه ازدواج اقدام کرده و با تسریع در پرداخت وام، صف انتظار را به صفر برسانند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • سال گذشته؛ ۱۸ هزار زوج هرمزگانی تسهیلات فرزندآوری دریافت کردند
  • تسهیلات فرزند آوری در هرمزگان
  • در بانک دی بدون صف انتظار وام ازدواج دریافت کنید
  • حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات خودمالکی در خوزستان پرداخت شد
  • ثبت برند بدون دریافت مجوز امکان ندارد
  • پرداخت ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت بیش از ۱۹ همت ‌تسهیلات‌ مسکن ملی خودمالکی در خوزستان