Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@15:10:33 GMT

نجات نوزاد و کشف خودرو سرقتی در رشت کمتر از نیم ساعت

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۸۲۸۹

نجات نوزاد و کشف خودرو سرقتی در رشت کمتر از نیم ساعت

به گزارش خبرگزاری پلیس؛ سرهنگ علی رمضانی از شناسایی و دستگیری سارق اتومبیل و نجات نوزاد دختر۹ ماهه درون آن خبر داد و گفت: عصر امروز راننده یک دستگاه اتومبیل بی توجه به توصیه‌های ایمنی، وقتی خودرو خود را به صورت روشن همراه فرزند خردسالش در مقابل فروشگاه به قصد خرید ترک کرده بود یک سارق با سوءاستفاده از این فرصت، نسبت به سرقت خودرو و فرار از محل اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از اطلاع ماموران انتظامی از این سرقت، بلافاصله نیروهای انتظامی با اجرای طرح مهار و کنترل تمامی محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی و با اجرای گشت‌های محسوس و نامحسوس موفق شدند اتومبیل پراید سرقتی را ظرف کمتر از نیم ساعت در بخش سنگر شناسایی و سارق اتومبیل را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی حال عمومی نوزاد را خوب عنوان کرد و گفت: پس از شناسایی و توقیف اتومبیل سرقتی، نوزاد در صحت و سلامت کامل به والدینش تحویل شد و رسیدگی به پرونده سارق ۵۰ ساله به جرم سرقت اتومبیل و روشن شدن سایر ابعاد احتمالی در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با تاکید بر لزوم رعایت هشدارهای پلیس و توجه به توصیه‌های ایمنی توسط شهروندان خاطرنشان کرد: برخلاف توصیه‌های مکرر پلیس مبنی بر عدم ترک اتومبیل به صورت روشن حتی برای لحظاتی کوتاه، متاسفانه شاهد کم‌توجهی برخی شهروندان به این هشدارها هستیم و چه بسا ممکن است این بی‌توجهی‌ها منجر به حوادث جبران‌ناپذیری برای شهروندان شود.

سرهنگ علی رمضانی ضمن تقدیر از همکاران خود که با پشتکار و هوشیاری تمام توانستند ضمن شناسایی اتومبیل سرقتی و دستگیری سارق، کودک خردسال را به آغوش خانواده بازگردانند، گفت: پلیس خود را مکلف به خدمت‌رسانی به عموم شهروندان می‌داند و قاطعانه با مخلان آسایش و نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد

برچسب‌ها رشت سرقت گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت سرقت گیلان رشت سرقت گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۸۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۳ سارق و مالخر در چناران

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی چناران گفت: با اجرای طرح پیشگامان امنیت انتظامی در مناطق مختلفِ این شهرستان ۲۳ سارق و مالخر شناسایی و دستگیر شدند.   سرهنگ محمود علائی افزود: طرح عملیاتی پیشگامان امنیت انتظامی با هدف پیشگیری از سرقت‌ های خرد، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز اجرا می شود.   وی ادامه داد: در این اجرای این طرح مقادیر زیادی اموال سرقتی شامل لوازم‌ منزل، دوچرخه و ابزار‌آلات ساختمانی کشف و ضبط شده است.   علائی افزود: هدف راهبردی طرح‌ های عملیاتی، بهبود خدمات انتظامی،کنترل جرایم، ارتقاء احساس امنیت در جامعه و کسب رضایت مندی مردم است.   وی از شهروندان خواست: در صورت مواجهه با سرقت، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به ‏پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • غافلگیری سارق حین سرقت در رشت
  • پایان جولان سارق سیم کابل برق در ساری
  • دستگیری ۲۳ سارق و مالخر در چناران
  • دستگیری معتاد متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل