Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-23@12:27:45 GMT

آمادگی ارتش برای برگزاری کنکور سراسری

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۸۳۲۹

صراط:

امیر دریادار سیاری در تماس تلفنی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: بنا بر تدبیر فرمانده کل ارتش، همانطور که روز گذشته هم در جلسه قرارگاه بهداشت و درمان نیروهای مسلح اعلام کردیم، آمادگی داریم برای تسهیل در برگزاری کنکور سراسری، فضاهای پادگانی خود را در سراسر جغرافیای کشور در اختیار وزارت علوم قرار دهیم تا از فشردگی جمعیت جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا فرمانده قرارگاه پدافند زیستی ارتش تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در شرایط به وجود آمده و در راستای رعایت هرچه مطلوب‌تر پروتکل‌های بهداشتی آمادگی واگذاری مکان‌های عمومی شامل ورزشگاه‌ها، مساجد و سالن‌های بزرگ برای برگزاری کنکور سراسری را دارد.

وی افزود: علاوه بر مکان‌های عمومی، فضای مراکز آموزشی آجا به ویژه ۶ دانشگاه ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز با درنظر گرفتن دستورالعمل‌های بهداشتی، آمادگی لازم برای برگزاری کنکور سراسری را دارد.

امیر دریادار سیاری خاطرنشان کرد: قرارگاه پدافند زیستی ارتش از ابتدای شروع بیماری کرونا در زمینه‌های مختلف بهداشتی درمانی و تولید مواد ضدعفونی و ماسک در خدمت به ملت شریف ایران اسلامی بوده و تا پایان عادی شدن وضعیت آماده کمک‌رسانی به ستاد ملی مبارزه با کرونا خواهد بود.

سعید نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی هم در این گفت وگوی تلفنی ضمن قدردانی از ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در صورت اعلام نیاز وزارت علوم، از ظرفیت‌های ارتش در سراسر کشور استفاده خواهد شد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: برگزاری کنکور سراسری پروتکل های بهداشتی دریادار سیاری صراط برگزاری کنکور سراسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۸۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین برق پایدار برای همه مراکز برگزاری کنکور در فارس

حمیدرضا جلایر گفت: با توجه به برگزاری نوبت اول آزمون سراسری سال جاری، طی روز‌های پنج‌شنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت ماه) بیش از ۱۷۰ گروه عملیاتی در شهرستان‌های محل برگزاری نوبت اول آزمون سراسری و ۴۰۰ نفر پرسنل در نقاط مختلف استان مستقر هستند تا در صورت بروز حادثه، در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع نقص شبکه و پایداری برق اقدام کنند.

معاون بهره‌برداری و امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس بیان کرد: از روز‌های قبل از برگزاری آزمون، چک لیست‌های کنترل و نظارت برای جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی بررسی و تکمیل می‌شوند.

او اظهارکرد: گروه‌های ویژه عملیاتی همچنین تا پایان برگزاری نوبت اول آزمون سراسری در نقاط مختلف استان مستقر و در حالت آماده‌باش خواهند بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • تأمین برق پایدار برای همه مراکز برگزاری کنکور در فارس
  • آمادگی دستگاههای اجرایی پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری
  • آمادگی دستگاههای اجرای پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری
  • تمام ظرفیت‌های مریوان برای برگزاری کنکور سراسری استفاده می‌شود
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پیرانشهر
  • استقرارتیم روانشناسی در محل برگزاری کنکور در گلبهار
  • جمهوری اسلامی آمادگی مقابله با هرگونه تهدید از جانب رژیم صهیونیستی را دارد
  • برگزاری کنکور سراسری ۷ و ۸ اردیبهشت ماه